Perchè a stampante ùn stampa micca? Rapida riparazione

Ciao

Quelli chì stampanu spessu qualcosa, sia in casa o in u travagliu, parchì si presentanu à un prublema simile: pudete mandà un schedariu per stampà - a stampatrice ùn sembra micca esse reacciu (o bug per pochi secondi è u risultu hè ancu zero). Cum'è quessa mi tocca à trattà tali prublemi, diceraghju subitu: u 90% di i casi chì a stampatrice ùn stampa micca ùn sò micca cunnessi à a rupture di a stampatrice o di u computer.

In questu articulu vogliu dare i motivi più cumuni per i quali a stampatrice si rifiuta di stampà (tali prublemi sò risolti molto prestu, per un utente sperimentatu hè circa 5-10 minuti). À propiu sì, un mumentu impurtante subitu: l'articolo ùn hè micca circa i casi, un còdice di stampante, per esempiu, stampa un fogliu cù righe o stampa sgombri bianchi vuoti, etc.

5 motivi più cumunali per i quali ùn stampate stampante

No importa quant'al bramulata esse pudete sembra, ma à spessu a stampante ùn stampa micca per u fattu chì era scurdata di accende (Io guardu spessu sta foto in u travagliu: u impiegatu, accantu à u qualchì avvicina u stampatore, hà dimenticatu di accende, è u restu 5-10 minuti capisci chì hè a questione ...). Di solitu, quandu a stampante hè acceso, si faci un rumore bassu è parechji LED si illuminanu nantu à u so corpu.

A proposito, à volte u cavu di l'infurmazione pò esse interromputu - per esempiu, quandu ripara o muvimentu mobili (spessu da spessu in ufficii). In ogni casu - verificate chì a stampatrice sia collegata à a rete, è u computer à u quale hè cunnessu.

Reason # 1 - a stampatrice ùn hè micca selezionata per a stampa.

U fattu hè chì in Windows (almenu 7, almenu 8) ci sò parechje stampatrici: chì certi di elli ùn anu nunda in comune cù una stampante vera. È parechji utilizatori, soprattuttu quandu in fretta, ghjustu a scurdà di vede chì stampante chjamanu à mandà u documentu à stampà. Perciò, prima di tuttu, vi pruponi una volta di più attentamente quandu stampu di fà attenti à stu puntu (vedi Fig. 1).

Fig. 1 - mandà un schedariu da stampà. Printer printer brand Samsung.

Reason # 2 - Windows crash, coda di stampa stampata

Una di e ragioni più cumuni! Spessu, si produce un appagamentu banale di a coda di stampa, spessu spessu chì questu errore si pò fà quandu a stampante hè cunnessa à a rete locale è aduprata da parechji utilizatori simultaneamente.

Altrimenti, quessa succede spessu quandu si stampa un "file corrotto". Per risturmà a stampatrice à travaglià, bisognu annullà è cancellà a coda di stampa.

Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu, cambiate u mode di vista à "Piccole icone" è selezziunate a scheda "Dispositivi è stampanti" (veda Fig. 2).

Fig. 2 Pannello di controllo - dispositivi è stampanti.

Dopu, fate un clic destro nantu a stampante nantu à a quale state mandà u documentu da stampà è selezziunate "Vede a coda di stampa" in u menù.

Fig. 3 Dispositivi è Stampanti - visualizà a coda di stampa

In a lista di documenti di stampa - annullà tutti i documenti chì ci saranu (vedi Fig. 4).

Fig. 4 Annullà di stampà un documentu.

Dopu à quessa, in a maiò parte di i casi, a stampatrice inizia a travaglià normalmente è pudete rinviare u documentu desideratu da stampà.

Reason # 3 - Missing o inceppita carta

Di solitu, quandu u carta scade o hè ingannatu, un avvertenza hè data in Windows quandu stampa, ma à volte ùn hè micca).

Inceppamenti di carta sò abbastanza cumuni, in particulare in e organizzazioni in cui risparmia carta: usanu foli chì sò dighjà usati, per esempiu, stampendu nfurmazioni nantu à i fogli nantu à u reversu. Queste lennule sò spessu srotolate è imposti in u cassaforte à ricevitore di u dispositivo, allora a percentuale di incepuzioni di carta hè abbastanza altu.

Di solitu un fogliu stropicchiatu pò esse vedutu in u casu di l'apparecchiatura è avete bisognu di vene dolci: basta tirà u fogliu versu, senza agitazione.

Hè impurtante! Alcuni utilizatori scintillanu un fogliu inceppatu. A causa di ciò chì resta un pezzu in u casu di u dispositiu, chì ùn permette micca più stampa. A causa di sta pezza, per chì ùn hè micca aghjustata - avete da smuntà u dispositivo à i "cogs" ...

Se u fogliu incepitu ùn hè micca visibile, aprite u coperu di a stampante è rimuovi da u cartucchinu (veda figura 5). In u cuncepimentu tipicu di una stampante laser convenzionale, u più spessu, una cartucina pò esse veduta parechje coppie di rulli da i quali passa un fogliu di carta: sì ci fughjiti, avete da vede. Hè impurtante rimuovere attentamente è cusì ùn ci sò più pezzi strappati nantu à l'arburi o rulli. Attenzione è attenta.

Fig. 5 Designu tipicu di a stampante (per esempiu, HP): avete bisognu di aprite a copertura è uttene a cartuccia per vede u fogliu incepibile

Reason number 4 - un prublema cù i driver

Di solitu, i prublemi cù u driver sò in seguitu: u cambiamento di OS di Windows (o reinstallazione); installazione di novu equipe (chì pò cunfirmà cun a stampatrice); fallimentu di software è virus (chì hè molto pussibule cume i primi duie motivi).

Per l'inizio, vi pruponi di andà à u pannellu di cuntrollu di Windows (cambia a vista à icone chjarte) è aprite u manager di dispositivi. In u gestore di dispositivi, avete bisognu di aprire la tabulazione cu l'imprisatrice (qualchì volta si chjama coda di stampa) è vedite sì ci sò segni di esclamazione rossi o gialli (chì indicanu i prublemi di u driver).

In generale, a presenza di punti esclamativi nant'à u gestore di dispositivi hè indesiderabile - indica i prublemi cù i dispositivi, chì, à propiu nettu, ponu ancu cumparisce à u funziunamentu di a stampante.

Fig. 6 Cuntrollu u driver di stampa.

Se suspetti un driver, vi racògliu:

  • rimuova cum'è pienu u driver di stampa da Windows:
  • Scaricate i nuovi piloti da u situ ufficiale di u costruttori di l'apparecchiatura è installate li

Reason # 5 - un prublema cù a cartuccia, per esempio, l'inchiosu hà finitu (toner)

L'ultima cosa chì aghju chjucatu in st'articulu hè nantu à a cartuccia. Quandu a pittura o u toner si cessa, a stampante stampa o fogliame bianche vuote (a propositu, questu hè osservatu appena cù una pittura di scarsa qualità o una testa rotta), o semplicemente ùn stampeghja micca ...

Aghju chjami à cunsultà a quantità d'inchiosu (toner) in a stampatrice. Questu pò esse fattu in u pannellu di cuntrollu di Windows, in a sezione Dispositivi è Stampanti: andendu nantu à e pruprietà di l'attrezzatura necessaria (vedi Fig. 3 di st'articulu).

Fig. 7 Sì ùn ci hè più nunda d'inchiosu in a stampatrice.

In certi casi, Windows mostrerà l'infurmazioni sbagliate nantu à a presenza di a pittura, dunque ùn si deve micca fiducia.

Quandu u toner si stende (quandu si tratta di stampanti laser), una punta tipica aiuta assai: ci vole à guadagnà una cartuccia è agità un pocu. A polvere (toner) hè uniformemente distribuita in tutta a cartuccia è pudete stampà torna (ma micca per un bellu tempu). Attenti à sta operazione - pudete ottene toner sporchi.

Aghju tuttu per quessa. Speru chì voi risolvete rapidamente u vostru prublema cù a stampatrice. Buona fortuna!