Cumu pruteghite u vostru computer da un surreverimentu - sceglite una maiia di qualità

Sia in calore, è in u fretu, i nostri computer anu travaglià, à parechji ghjorni à a fine. È raramente pensu chì una operazione completa di l'ordinatore dipende da fattori invisibili à l'ochju, è unu di questi hè u funziunamentu normale di una maiò.

Provemu à capisce ciò chì hè e cume di sceglie un cooler idoneu per u vostru computer.

U cuntenutu

  • A cosa faci di u cooler quale è è u so scopu
  • Circa i cuscinetti
  • Silenziu ...
  • Fate attenzione à u materiale

A cosa faci di u cooler quale è è u so scopu

A maiò parte di i utilizatori ùn attribuiscenu molta importanza à stu dettu, e questu hè una omissione significativa. U travagliu di tutte l'altre parti di l'ordinatore dipende da a scelta curretta di u cooler, allora questu impegni necessita di un approcciu responsabile.

Più chjucu - Un dispositivu pensatu per rinfrescà u discu duru, a scheda video, u processore di l'ordinatore è abbassendu a temperatura globale in l'unità di sistema. Un cooler hè un sistema chì hè un ventilatore, un radiariu è un stratu di pasta termica trà elli. U grasso termicu hè una sostanza cù alta conducibilità termica chì trasferisce u calore à u radiator.

U blocu di u sistema in u quali ùn sò micca stati puliti per un bellu pezzu hè tuttu in a polvere ... Dust, à traversu, pò causà u surriscaldamentu di u PC è u travagliu più rumuri. À propositu, sì u vostru laptop hè caldo - leggere questu articulu.

Dettagli di u mudernu mudernu quandu lavoranu assai caldo. Emissenu calore à l'aria chì riempe l'internu di a unità di sistema. L'aria scaldata cun l'aiutu di una maiò hè cacciata da l'ordinatore è in u so locu hè presale a so aria fria da l 'esterno. In mancanza di tale circolazione, a temperatura in a unità di sistema cresce, i so cumpunenti si surriscaldanu, è u computer pò fallisce.

Circa i cuscinetti

Parlendu di i coolers, hè impossibile micca parlà di i cuscinetti. Perchè Si scopre chì questu hè a parte chì hè decisiva in a scelta di un cooler. Dunque, nantu à i cuscinetti. I cuscinetti sò di i seguenti tippi: rolling, sliding, rolling / sliding, hydrodynamic bearings.

Cuscinetti scorrevuli sò usati abbastanza spessu à causa di u so low cost. U so svantaghju hè chì ùn sustene micca e temperature elevate è ponu esse muntatu solu verticalmente. Cuscinetti idrodinamici ti permettenu di avè un frigorifdu silenziosu di travagliu, riduce vibrazioni, ma sò più costosi perchè sò fattu di materiali costosi.

Cuscinetti in u cooler.

U cusciniu di rotazione / scorrimentu hè una bona alternativa. Un cuscinettu volu hè cundottu da dui anelli trà i quali hè u corpu ondulatorio chì rotuli - palle o rulli. I so vantaghji sò chì u ventilatore cun tale pussibuli pò esse montatu sia in verticale sia in orizzontale, è ancu in resistenza à alte temperature.

Ma quì un prublema hè prublema: tali cuscinetti ùn ponu travaglià assolutamente tranquillu. È da questu segue u criteriu, chì deve esse cunsideratu ancu in a scelta di un cooler - u livellu di rumu.

Silenziu ...

Un refigiatore cumunu silenziu ùn hè micca statu inventatu. Ancu dopu avè acquistatu u computer più modernu è u più costu, ùn puderete micca sbarzà di u cumunamentu in u ventilatore. U silenziu cumpletu quandu u computer hè sulu ùn puderete micca truvà. Allora, a questione hè megliu à mette nantu à quantu di forte hà da fà.

U rumorsu chì hè creatu da u ventilatore dipende da a frequenza di a so rotazione. A frequenza di rotazione hè una quantità fisica uguale à u numaru di rivoluzioni pluviali per unità di tempu (rpm). I mudelli di qualità sò equipavati cù ventilatori 1000-3500 riv / min, modelli di livellu mediu - 500-800 riv / min.

I Coolers cun regolazione automatica di a temperatura sò ancu dispunibili. Quessi frigoriferi, dipindendu da a temperatura stessa, ponu aumentà o scendenu a velocità di rotazione. A forma di a pala di paga influisce dinò à u ventilatore.

Allora, quandu si sceglie un cooler, avete bisognu di tene in considerazione u valore di CFM. Stu parametru indica quanta aria passa attraverso u ventilatore in un minutu. A dimensione di sta quantità hè piede cubu. Un valore adeguatu di stu valore hè di 50 ft / min, in a scheda di dati in stu casu sarà indicatu: "50 CFM".

Fate attenzione à u materiale

Per evità di cumprà beni di scala di qualità, avete bisognu di fà attente à u materiale di u casu di radiati. A plastica di u casu ùn deve micca esse troppu soffice, altrimenti à temperature sopra i 45 ° C, u funziunamentu di u dispositiu ùn risponde micca à e specifiche tecniche. A dissipazione di calore di alta qualità garantisce una casa di alluminiu. E pinne di u radiariu sò fatte di allumini di rame, alluminiu o alluminii.

Titan DC-775L925X / R hè un cooler per i processori Intel basatu annantu à Socket 775. U scatinu hè fattu di alluminiu.

Tuttavia, e scure di radiatori sottu sò fatte solu in rame. Questu cumpramentu costerà più, ma u calore hè megliu. Dunque, ùn si deve micca salvà a qualità di u materiale di u radiatore - tale hè u cunsigliu di i sperti. A basa di u radiatore, cume a superficie di l'ali di u ventilatore ùn anu micca cuntene difetti: graffi, fessure, etc.

A superficie deve esse pulita. Hè di grande impurtanza per a dissipazione di a calore è per a qualità di a saldatura in i nuttuli di e costole cù a basa. A saldatura ùn deve esse un puntu.