Mozilla Firefox ùn hè micca aggiornatu: soluzioni


Mozilla Firefox è un navigatore web piattaforma popular, chì hè in via di sviluppu attivu, in cunnessione cù chì l'utenti cun novu aggiornamenti riceve vari miglioramenti è innovazioni. Oghje da avè a situazione spiaghja chì l'usu di Firefox sia davanti à u fattu chì l'aggiornamentu ùn pò micca esse cumpletatu.

Errore "Aggiornamentu falli" - un prublema abbastanza cumuni è sgradevulu, chì a ghjente si pò fà esse influenzata da vari fattori. Qui di seguito discutemu i modi principali chì ponu aiutà a risolve u prublema cù l'installazione di l'aggiornamenti di u navigatore.

Risolutazione di l'aggiornu di Firefox

Metudu 1: l'aggiornu manuale

Prima di tutti, se incù un prublema in l'upgrade di Firefox, devi provà a stallà una nova versione di Firefox rispetto à una esistente (u sistema hà da aggiornà, tutte e informazioni accumulate da u navigatore sò salvate).

Per fà quessa, duverete scaricà a distribuzione di Firefox da u ligame sottu è, senza caccià a vechja versione di u navigatore da u vostru computer, metti in opera e finisci l'installazione. U sistema hà da fà l'aggiornamentu, chì, cum'è in regula, hè cumpletatu cù successu.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Metudu 2: Ripartite u computer

Una di e ragioni più comuni chì Firefox ùn pò installà un'aghjurnamentu hè un crash di un computer, chì di solitu hè solu risoltu cù a sveglia da u sistema. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Start" è in u angulu in basso à sinistra selezziunu l'icona di putere. Un menu in ulteriore apparirà nantu à u schermu induve avete bisognu di selezziunà l'elemento Reboot.

Quandu u riavvicinatu hè finitu, avete bisognu di lanciare Firefox è di verificà ch'ellu ci sia l'aggiornamentu. Se anu pruvatu à stallà l'aggiornamenti dopu un riavrugghiu, deve esse cumulatu cù successu

Metudu 3: uttene diritti di amministratore

Hè pussibule chì ùn avete micca i diritti di amministratore per installà l'aggiornamenti di Firefox. Per risolve ciò, fate un clic destro nantu à a scelta rapida di u navigatore è selezziunate l'elementu in u menù contestuale. "Run as administrator".

Dopu avè eseguitu queste manipolazioni semplici, pruvate dinò per stallà l'aggiornamenti per u navigatore.

Metudu 4: Pruduce i programmi contradiziunali

Hè pussibule chì l'aghjornamentu di Firefox ùn pò esse spiccatu à causa di prugrammi cunflittenti attualmente lanciati nantu à u vostru computer. Per fà ciò, fate una finestra Task Manager scelta rapida Ctrl + Shift + Esc. In blocu "Applicazioni" Tutti i prugrammi attuali chì esiste in u computer sò visualizati. Avete bisognu di chjappà u numaru massimu di prugrammi, cliccendu nantu à ognuna di esse cù u bottinu direttu di u mouse è scegliete l'elemento "Rimuete a missione".

Metudu 5: Reinstallazione di Firefox

A causa di un crash di un sistema o di altri prugrammi in esecuzione in u vostru computer, Firefox pò ùn funzionà micca correttamente, è di risultatu, puderai avè bisognu di reinstallà u vostru browser per risolve i prublemi di l'aggiornamentu.

Prima ci vole à caccià cumpletamente u navigatore da u computer. Benintesa, pudete cancellà in manera standard via u menu "Pannello di cuntrollu", ma cù questu metudu, una quantità impressionante di schedari inutili è iscrizioni di registru rimarranno in u computer, chì, in certi casi, pò fà basatu u funziunamentu di a nova versione di Firefox installata nant'à u computer. In u nostru articulu, u ligame di quì sottu hè descrittu in dettaglio cume si smetta cumplettamente Firefox, chì ti permetterà di sguassà tutti i file associati à u navigatore, senza una traccia.

Cumu rimuovere Mozilla Firefox completamente da u vostru computer

È dopu à a rimozione di u navigatore hè completa, duverete riavvi u computer è installà a nova versione di Mozilla Firefox, scaricendu l'ultima distribuzione di u navigatore web hè necessariu da u situ ufficiale di u sviluppatore.

Metru 6: Verificate di viruses

Sì nessunu di i metudi descritti sopra hà aiutatu a risolve i prublemi associati à l'aggiornamentu di Mozilla Firefox, devi sospettà l'attività di virus in u vostru computer, chì blocca u funziunamentu correttu di u navigatore.

In questo casu, avete bisognu di verificà u vostru computer per i virus cun l'aiutu di u vostru antivirus o unu attrezziunamentu particulare, per esempio, Dr.Web CureIt, chì hè dispunibule da scaricà gratuitamente gratuitamente è ùn necessita di installazione in un computer.

Scaricate utilità Dr.Web CureIt

Se a minaccia di virus hè stata rilevata nantu à u computer in quantu à a scansione, sarà necessariu smarrerli, è dopu ripartite u computer. Hè pussibule chì, dopu rimuovere i virus, Firefox ùn sia micca normalizata, chì i virus pudenu dà tracciatu di u so funzionamentu, è chì puderebbenu reinstallà u navigatore, cum'è descrittu in l'ultimu metudu.

Metudu 7: Risturazione sistema

Se u prublema associata à l'aggiornamentu di Mozilla Firefox hà comparitu relativamente recentemente, è prima chì tuttu ne funu andatu bè, vale a pena di pruvà à ripristinà u sistema à rializà u computer finu à quandu l'aggiornu di Firefox hè statu fattu normalmente.

Per fà quessa, aprite a finestra "Pannello di cuntrollu" è stabilisce u parametru "Piccole Icone"chì hè situatu in u angulu in dirittu superiore di u schermu. Vai à la sezione "Recuperu".

Apertu a sezione "Running System Restore".

Una volta in u menu di riparazione di riparazione di u sistema, avete bisognu di sceglie un puntu di riparazione adeguatu, chì a data duvuta coincide cù u periodu di u navigatore Firefox. Fighjate a prucedura di recuperu è aspettate ch'ellu sia finitu.

Di solitu, quessi sò i principali modi per risolve u prublema cù l'errore di l'aggiornu di Firefox.