Eliminate u surriscaldamentu di a scheda video


U bonu raffreddamentu di i cumpi d'ordinatore hè una di e regule più impurtanti chì devianu esse seguite per u bonu travagliu di un PC. Prutezziunamente curattu di u fluxu d'aria in a scatena è a salute di u sistema di raffreddimentu, pudete migliorà l'efficienza di u cooler di a scheda grafica. In listessu tempu, ancu cù un impurtamentu elevatu di sistema, a scheda video pò calurà troppu. A propositu è ​​parlate in questu articulu.

Sovraccaricata di a scheda video

Prima ci vole à capisce ciò chì significheghja à "surintenteriscene", vale à dì, à a temperatura chì vale a soore di l'allarme. Verificate chì u gradu di calore di a GPU sia adupratu specialmente pensatu per stu prugramma, per esempio, GPU-Z.

I numeri emessi da u prugramma ponu dì pocu à un utente impurtatu, cusì ricivutu à i pruduttori di schede video. Sia u "rossu" che u "verde" determinavanu a temperatura massima permessa di travagliu per i so chips, uguale a 105 gradi.

Hè capitu chì questu hè esattamente u soffittu supranu, quandu ghjunghje à chì u processore graficu cumincia a riduce a so propria frequenza à arricape (limitarà). Se una tale misura ùn purtà micca u risultatu desideratu, allora u sistema si ferma è ripartisce. Per u funziunamentu normale di una scheda video, a temperatura ùn pò supè 80 - 90 gradi. L'ideale pò esse cunsideratu un valore di 60 gradi o leggermente più altu, ma nantu à l'adattatori di grande putenza questu hè quasi impossibile à ghjunghje.

Resolutazione di prublemi di surriscaldamentu

Ci sò parechje ragioni per chì una schiavitru video si superai.

  1. Malu cànticu di aria in u scafiu.

    Parechji utenti trascuranu una regula simile cum'è pruviste di circolazione d'aria. U principiu "più fans di u megliu" ùn funziona micca. Hè impurtante creà un "ventu", cioè u muvimentu di u flussu in una direzzione, affinchì l'aria fredda sia tolta da un latu (di fronte è di fondu) è da espulsione da l'altra (da u dietru è da quì sopra).

    Se a cassa ùn anu micca i fori di ventilazione necessarii (di cima è di fondu) cun sedute per i coolers, hè necessariu installà più "forti" putenti nantu à quelli esistenti.

  2. U sistema di rinfrescamentu hè inzuppatu di polvere.

    Una vista misteriosa, hè veru? Un tale prucessu di intasegamentu di u cooler di a scheda video pò cunduce à una diminuzione significativa di l'efficienza, è cusì à u surriscaldamentu. Per rimuovere a polvere, rimuovere a cima di u sistema di raffredamentu cù i ventilatori fissi (per a maggior parte di i mudelli, questu hè estremamente faciule da smuntà) è spazzà a polvere cù un pennu. Sì ùn hè micca pussibule di smuntà u frigorifero, allora utilizate un aspiratore di regula.

    Ùn vi scurdate di caccià a scheda video di u casu prima di a procedura di pulizia.

    Leggi più: Scumattete a scheda video da u computer

  3. A pasta cundostimentale termiche trà u processore graficu è a basa di u radiator di u frigoriferi hè scappatu.

    Dopu à u tempu, a pasta, chì hè un intermediari trà u ciameru è u hcp, perde i so pruprietà è comincia a cagiunà u calore di più. In stu casu, deve esse rimpiazzatu. Ricordate chì quandu analizzate una scheda video (ruppa i sigilli da a viti di fissaggio) perde a garanzia, è cusì megliu chjude cù u serviziu per rimpiazzà a pasta termica. Se a garanzia hà scadutu, allora pudemu agisce in modo sicuru.

    Per di più: Cambia a pasta termica nantu à a scheda video

Cura di una bona ventilazione di u casu, tene u sistema di raffreddamentu pulitu, è pudete dimenticà un prublema ghjustu cum'è sululimentu è l'interrompi di l'operazioni di a scheda video.