Rimuova Photoshop da u computer

XviD4PSP hè un prugramma per convertisce vari formati video è audio. A codificazione hè dispunibule per quasi tutti i dispositivi a causa di a presenza di mudelli prefiniti è di preset, chì accelereranu significativamente u prucessu di preparazione. Fighjate questu prugramma in più dettu.

Personalizà i formati è i codec

In una sezione separata di a finestra principale ci sò tutti i parametri necessarii, a mudificazione chì ponu esse necessariu in a preparazione di u file sorgente per a codifica. Da u menù di a finestra, pudete sceglie unu di i tanti formati incorporati, è se ùn sapete micca se u vostru dispositivo supporta stu tipu di file, allora utilizate i profili pronti per vari dispositivi. Sò cuntento chì pudete sceglie codecs audio è mudificà altri parametri di a traccia audio video.

Filtri

Se l'utente ùn piace micca a foto di u video originale, allora pò esse facilmente ricordatu per mezu di l'effetti adatti è filtri. Per esempiu, a luminosità, u cuntrastu è u gamma vengono cambiati movendu i cursori è u formatu di pixel hè seleziatu selezendu un elementu da u menù di menu. In più, a sezione hà a capacità di cambià u rapportu di dimensione è di dimensione di fotogramme, chì ponu ancu cumparisce a dimensione finale di u file.

Divisione in capituli

Una caratteristica assai pratica per u travagliu cù rulli lunghi, chì a conversione è l'adattamentu di chì hè impossibile per a prima volta, cume ci vole un tempu assai. L'utente pò divider u record in capituli, ponendu annantu à u slider di tempu u locu da chì a separazione pò fà. U capitulu hè aghjunto cliccendu nantu à u segnu di più, è a so durata hè marcata in aranciu.

Fetturatura di i file

XviD4PSP hè ancu adattu per fà u mudellu più simplici. L'utente pò tarrà un video, taglià un pezzu fora di essa, unisci tracce, duplica, o fà addizioni basatu in capituli. Ogni funzione hà u so but, è u prugramma mostra sfumature. Per esempiu, spiega cumu installà una anteprima. Tutti i cambiamenti ponu esse immediatamente visualizzati da u lettore integratu.

Add i dati di file

Se lavori cù un film, sarà logicu di aghjunghje infurmazioni chì ponu esse utule per u spettatore o di travaglià cù u materiale. Per questo, una sezione separata hè evidenziata, induve ci sò assai righe per riempe cù vari dati. Questu pò esse una descrizione, un generu di film, un regista, un elencu di attori è assai di più.

Informazione dettagliata

Dopu aghjunghjatu u schedariu à u prugramma, l'utente può allora infurmà dettagliati. Questu sarà utili per studà i codecs installati, l'impostazioni di u volumu, a qualità di video è a risoluzione. In più, a finestra contiene ancu assai altre informazioni chì ponu esse copiate in a clipboard cliccendu nantu à u bottinu.

Test di performance

Una funzione tale hè utile à quiddi chì ùn anu mai provatu u so computer à trasformà e volenu scopre ciò chì hè capace di. U prugramma mette in furia a prova di codifica stessa, è dopu à a so cumplimentazione, essa allora è mostrerà un rapprese dettagliata. Basatu annantu à sti dati, l'utente puderà navigà quantu tempu un programma accede à cunvertisce i file.

Conversione

Dopu avè piazzatu tutti i parametri, pudete procedere per fà funzionà a codifica. Tutta l'infurmazione nantu à questu prucessu hè visualizzata in una finestra. Mostra a velocità media, u prugressu, e risorse coinvolte è altri parametri. L'esecuzione simultanea di parechje attività sò immediatamente dispunibile. Tuttavia, hè necessariu tene in considerazione u fattu chì e risorse saranu assegnate à tutti i processi, è questu puderà richiede più tardi.

Virtues

  • U prugramma hè liberu;
  • In presenza di l'interfaccia di a lingua russa;
  • Ci hè un test di frequenza di codifica;
  • A capacità di aghjunghje effetti è filtri.

Inconvenienti

  • Quandu teste u prugramma di u mancamentu ùn sò micca dette.

Ciò hè tuttu ciò chì mi piacerebbe dirà nant'à stu prugramma. XviD4PSP sarà utile à quelli chì vogliono riduce a dimensione di u video o u so dispositivu ùn supporta micca certi formati. L'accessibilità flessibile è a capacità di aghjunghje filtri aiutanu à perfezionà u prugettu per a codifica.

Scaricate XviD4PSP gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Ummy Video Downloader FFCoder Video Converter Free Hamster Video Converter Free to MP3

Share l'articolo in reti sociali:
XviD4PSP hè un prugramma prufessiunale per codificà vari formati di file. Great per u travagliu cù video. Ci hè a possibilità di aghjunghje filtri, effetti è fà una installazione simpatica.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Winnydows Home
Costu: Free
Dimensione: 22 MB
Lingua: russo
Versione: 7.0.450