Problemi di cartulina di video


A manifestazione di l'interesse in possibili malfunzionamenti di una scheda video hè un signu chjaru chì l'usu suspetta chì a sua scheda video sia inoperante. Oghje parlemu cume di determinà chì hè a GPU chì hè a culpisce di l'interruzzioni di u travagliu, è analizzà e soluzioni à questi prublemi.

Sintomi di un adattatore graficu

Simulemu a situazione: accende u computer. I fan di i coolers cumincianu à girà, a scheda madre rende un sonu distintivu - un unicu segnale di un avvallamentu normale ... è nunda di più, nantu à u schermu di u monitor, invece di u tippu, si vede solu scuru. Ciò significa chì u monitor ùn riceve micca un segnale da u portu di a scheda di video. Sta situazione, naturalmente, richiede una soluzione immediata, postu chì diventa impossibile aduprà un computer.

Un altru prughjettu abbastanza cumunale hè chì quandu pruvate à accende u PC, u sistema ùn risponde più. O megliu, s'ellu si guarda di più vicinu, dopu à a pressione di u "Pulsu", tutti i ventilatori si agguanu un pocu, è in l'alimentu ci hè un clicu à pena di udienza. Questu cumpurtamentu di i componenti parla di un cortocircuitu, in u quali a scheda di video, o, piuttostu, i circuiti di a putenza di ustione, hè prubabile à accusà.

Ci sò ancu altri segni chì indicanu a inoperabilità di a scheda grafica.

  1. Nastri stranieri, "fulmini" è altri artefatti (distorsione) in u monitor.

  2. Messaggi periodichi di a forma "U driver di Video hà fattu un errore è hè statu ripristinatu" nantu à u vostru desktop o à a volla di sistema.

  3. Quandu accende a macchina Bios emette allarmi (diffirenti BIOS soni diversamente).

Ma ùn hè micca tuttu. Accade chì se ci sò due schede video (spessu quì si osserva in i portatili), solu u travagliu integratu, è u discretu hè inattivu. In "Manager di dispositivi" a carta hè "pendente" cun un errore "Code 10" o "Code 43".

Ulteriori dettagli:
Stamu riparatu un còdice di sbagliu di a scheda video 10
Risoluzione di l'errore di a scheda di video: "stu dispositiu hè statu fermatu (codice 43)"

Risoluzione di i problemi

Prima di parlà cun fiducia di l'inoperabilità di una scheda video, hè necessariu eliminà u malfunzionamentu di l'altri componenti di u sistema.

  1. Cù una schermata nera, avete bisognu di assicurà chì u monitor hè "innocente". Prima di tutti, verificamu i cavi di putere è video: hè pussibule chì ùn ci sia micca cunnessione da qualchì parte. Pudete ancu cunnessu à u computer un altru, cunnisciutu per esse un monitoru di travagliu. Se u risultatu hè u listessu, allora a scheda video hè di culpà.
  2. Problemi cù l'alimentu di l'alimentu sò l'impossibilità di accende u computer. Inoltre, se a potenza di u PSU ùn hè micca abbastanza per a vostra carta di grafica, ci pò esse interruzzioni in u travagliu di quest'ultima. A maiò parte di i prublemi cumincianu cù una carica pesante. Queste ponu esse congelate è BSOD (schermu blu di a morte).

    In a situazione in cui parlamu sopra (cortocircuitu), ghjustu bisognu scintintà a GPU da a scheda madre è pruvate à avviare u sistema. In casu chì u principiu hè normale, avemu una carta difettu.

  3. Slot PCI-EA chì a GPU hè cunnessa, pò dà fallu. S'ellu ci hè parechje cunnessioni in a scheda madre, allora ghjudicate a scheda video à un'altra PCI-Ex16.

    Se u slot hè u solu, allora hè necessariu controllà s'ellu hè u dispositivu di travagliu cunnessu à questu funziona. Nulla hà cambiatu? Chistu significa chì l'adattatore di grafica hè difettu.

A risoluzione di i problemi

Allora, avemu scupiatu chì a causa di u prublema hè a scheda di video. L'azione ulteriore dipende da a severità di u panicu.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a fiducia di tutte e cunnessioni. Vedite se a carta hè integrata in u slot è se a potenza supplementare hè adatta bè.

    Leggi ancu: Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC

  2. Dopu avè rimuovitu l'adattatore da u slot, ispezionà attentamente u dispositiu per u sughjettu di "manomissione" è dighjà i elementi. S'elli sò presenti, allora a riparazione hè necessariu.

    Leggi più: Scumattete a scheda video da u computer

  3. Fate attenzione à i contatti: si pò esse ossidati, chì mostranu una patina scura. Pulite cun una gomma regula per splende.

  4. Rimuova tutte e polvere di u sistema di raffreddamentu è da a superficie di a scheda di circuitu stampatu, forse a causa di i prublemi era un surkudimentu banale.

Queste racecce funzionanu solu sì a causa di u malfunzionamentu hè inattenu o quessa hè una conseguenza di u sfruttamentu imprudente. In tutti l'altri casi, avete una strada diretta cù u serviziu di riparazioni o per u serviziu di garanzia (chjamate o una lettera à u magazinu induve a carta hè stata acquistata).