Addu musica à una presentazione di PowerPoint

A publicità in a nostra sucietà sviluppata hà cumparatu formi un pocu diffuse di venti anni fà. Ora ghjè in quasi tutte e pagine Internet, è ùn hè micca sorpresu, chì questu hè unu di i modi più efficaci per guadagnà soldi. Tuttavia, ci sò i supplementi di browser specifichi per blocà annunci, è parechji utilizatori avanzati sò cusì cunni. In questu articulu vederemu chì solu annullatore hè megliu - AdBlock o AdBlock Plus.

È AdBlock è u so fratellu minore AdBlock Plus (chì era ancu AdThwart) anu un scopu cumunamentu - di eliminà da i vostri annunci di vita da Internet. Entrambi i concorrenti facenu abbastanza bè. Lasciate AdBlock Plus è l'AdBlock più ghjovanu, ùn investe più peghju, però, a popolarità trà l'utenti hè più bè per via di u fattu chì AdBlock ùn avia mancu avutu concurrenti per un bellu pezzu. Allora chì hè megliu? Quali sò i svantaghji è i vantaggi chì avianu? E chì à sceglie?

Scaricate AdBlock Plus

Scaricate AdBlock

Chì hè megliu: AdBlock o AdBlock Plus

Funzionalità di pulsanti

Moltu dipende da a funzionalità di u bottinu, soprattuttu per quelli chì capiscenu pocu di e sfumate di l'impostazioni è ùn capiscenu micca cosa è cume à preme. Quandu cliccate nantu à u bottinu situatu nantu à u pannellu di componenti, si vedi l'interfaccia di plug-in, chì hà qualche impostazioni, è in questu u casu, l'AdBlock solitu hè megliu, perché a so interfaccia hà parechji bottoni chì aiutanu l'utente novizio.

AdBlock:

AdBlock Plus:

AdBlock 1: 0 AdBlock Plus

Customizability

Depende da e regolazioni cume u plugin aghjunghjerà annunci. Hè cusì, pudete persunalizà u plugin cum'è conveniente per voi. Disattivà ogni cumpunente specificu o add-in. In termini d'ambienti, l'AdBlock ordinarie vince dinò. Stu blocker si presta à più fine, è chì permette à l'utenti avanzati di adattà u prugramma per se stessi.

AdBlock:

AdBlock Plus:

AdBlock 2: 0 AdBlock Plus

Filtri

A filtrazione vi permette di personalizà a visione di un annunziu particulare. Per esempiu, se un plugin ùn ricunnosce micca una publicità, allora pudete aghjunghje ellu stessu cù filtri personali. Secunnu stu indicatore vincite AdBlock Plus. Prima, a configurazione di filtri personali hè più cunsideratu in questu, è dopu, pudete editare direttamente in u furmatu di testu.

AdBlock:

AdBlock Plus:

AdBlock 2: 1 AdBlock Plus

Agisce Escezioni

L'esclusione di domini da u plugin permetterà à a publicità di apparà nantu à un duminiu specificu. Per esempiu, ùn vi hè permessu nantu à un situ specificu cun un bloccatore di annunci attivatu è chì spessu aduprà stu situ, pudete aghjunghje un situ à e eccezioni, da permette à l'annunzione di apparì nant'à stu situ. Quì, ancu, AdBlock Plus vince, perchè in l'AdBlock abituale tale funzione ùn hè micca prutetta.

AdBlock 2: 2 AdBlock Plus

À a fine, si faci un sorteu, tuttavia, certi blocanti hà vantaggi in una, è certi in un'altra. Tu decidi quale di i dui à sceglie, perchè alcune funzioni saranu più utili per qualchì altu chì altri. Per esempiu, i utilizatori più avanzati preferenu Adblock Plus a causa di filtrazione è eccezioni, è i principianti sceglie Adblock a causa di u pulsu principale riccu di funzioni. È certi mettenu dui sia subitu per assicurassi.