Cambia uni DVD à u discu solidu

Quandu travaglianu in Excel, alcune tavuli ghjunghjenu à una dimensione abbastanza impressionante. Ciò porta à u fattu chì a dimensione di u documentu cresce, à volte ghjunghjendu ancu una duzina megabyte o più. L'incrudimentu di u pesu di un quadru rene di Excel cundisce micca solu à una crescita di quantità di spaziu chì occupa nantu à u discu duru, ma, più impurtante, à un rallentamentu in a velocità di esecuzione di vari azzioni è processi in essa. Dunque, quandu u travagliu cù un tali documentu, Excel cumincia à rallentà. Dunque, a questione di l'ottimizazione è di riduce a dimensione di tali libri diventa urgente. Vedemu chì pudete riduce a dimensione di u file in Excel.

A procedura per riduce a dimensione di u libru

Optimizà u schedariu espansiu deve esse in parechji direzzioni simultaneamente. Parechji utenti ùn ghjunghjanu micca, ma spessu a cartula Excel contene una quantità di informazioni inutili. Quandu un schedariu hè chjucu, nimu ùn ne dà micca attenzione, ma sì u documentu diventa ingaghju, bisognu di prufessiunale cù tutti i parametri pussibuli.

Metudu 1: diminuisce a portata di travagliu

L'agenzia di travagliu hè u spaziu in cui Excel ricorda l'azione. Quandu si ricalcava un documentu, u prugramma ricalcula tutte e cullette di a spaziatura. Ma hè sempre micca risponde à l'ampiezza di l'utente chì travaglia realmente. Per esempiu, un spaziu impurtatissimu in larghezza sottu à a tavula allargarà a dimensione di u intervallu di travagliu à l'elementu induve u spaziu si trova. Si scopre chì quandu rigalu, Excel procederà assai una mansa di cellule vuote. Vedemu chì pudete riparà stu prublema da l'esempiu di una tavola specifica.

  1. Prima, date un ochju à u so pesu prima di ottimizazione, per confrontà ciò chì sarà dopu à a procedura. Questu si pò fà passendu à a tab "File". Andate in a sezione "Dettagli". In a parte diritta di a finestra aperta sò indicate e pruprietà principali di u libru. U primu articulu di pruprietà hè a dimensione di u documentu. Comu pudete vede, in u nostru casu hè 56,5 kilobyte.
  2. Prima di tuttu, avete da scopre cume a vera area di travagliu di u zuccaru differisce da quella chì l'utente ne hà bisognu. Hè bellu faciule da fà. Ci vene in ogni cella di a tavula è digià a combinazione di tasti Ctrl + End. Excel si muta immediatamente à l'ultima cella, chì u prugramma considera cum'è l'elementu finale di u spaziu di lavoro. Comu pudete vede, in u nostru casu particulare, questu hè a linea 913383. Dà chì a tavula occupa in pratica solamente i primi sei linie, si pò dichjarà chì a linee 913377 sò, in effetti, una carica inutilmente chì aumenta micca a grandezza del file, ma a causa di U recallculu constante di l'intera gamma di u prugramma quandu svolge ogni azzione, porta à un rallentamentu in u travagliu nantu à u documentu.

    Benintesa, in realtà, un ruppattu largu trà a gamma effettiva di travagliu è l'unu Excel ci piglia finu à essa hè abbastanza raru, è avemu cummercu un numaru tantu grande di linee per chiarezza. Benchì, à volte ci sò ancu casi in cui l'intera area di un stratu hè considerata una area di travagliu.

  3. Per risolve u prublema, bisogna cancellà tutte e righe, partendu da a prima vuota è à a fine di u fogliu. Per fà quessa, selezziunate a prima cella, chì si trova subitu sottu à a tavula, è digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Freccia giù.
  4. Comu pudete vede, dopu, tutti l'elementi di a prima colonna sò stati scelti, partendu da a cella specifica è finu à a fine di a tavula. Dopu cliccate nantu à u cuntenutu cù u taschju dirittu di u mouse. In u menu di cuntestu aperto, selezziunate l'elemento "Elimina".

    Parechji utenti tentanu di sguassà cliccendu nantu à u bottinu. Elimà in a tastiera, ma questu ùn hè micca currettu. Questa azzione sceglie u cuntenutu di e cellule, ma ùn sceate micca sè stesse. Allora, in u nostru casu ùn vi aiuta.

  5. Dopu avemu sceltu l'articolo "Elimina ..." in u menù contestuale, una finestra di rimozione di una cella scarsa si aprite. Avemu inseritu in u cambiamentu à a posizione "String" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  6. Tutte e linee di u spaziu selettu sò state cancellate. Assicuratevi di risuà u libru cliccendu nantu à l'icona di u dischetto in u angulu in alto à sinu di a finestra.
  7. Ora vedemu cum'è aiutatu. Selezzi ogni pila in a tavula è digià a scelta rapida Ctrl + End. Come si vede, Excel hà sceltu l'ultima cella di a tavula, è cusì significa chì hè oghji l'ultimu elementu di u spaziu di lavoro di u fogliu.
  8. Ora andemu a sezione "Dettagli" tabs "File"per scopre quantu u pesu di u nostru documentu hè statu riduttu. Comu pudete vede, hè oghje 32,5 KB. Ci si ricorda chì, prima di a procedura d'ottimizazione, a so dimensione era di 56,5 KB. Dunque, hè statu riduttu di più di 1,7 volte. Ma in questu casu, u primu successu ùn hè nè una riduzione di u pesu di u schedariu, ma u fattu chì u prugramma hè oggettu exemptu di raccontà a gamma praticata inutilmente chì aumenterà significativamente a velocità di l'elaborazione di u documentu.

Se u libru contene parechje fogli cù cui travagli, avete bisognu di fà una procedura simile cù ognunu di elli. Questu hà da riduce di più a dimensione di u documentu.

Metudu 2: eliminà a formattazione ridondante

Un altru fattore impurtante chì rende un documentu Excel più pesanti hè a formattazione ridondante. Questu pò includere l'usu di diversi tipi di fonti, bordi, numeri di numeri, ma prima di tuttu riguarda u riempimentu di cellule cù culori diversi. Cusì prima di formattà u schedariu, ci vole à pensà duie volte, è chì meriteghja di fàllu, o senza sta procedura, pudete fà facilmente.

Hè soprattuttu veru di i libri chì cuntenenu una grande quantità di informazioni, chì anu dinò avè una dimensione assai certa. Aghjunghje formattatura à un libru pò aumentà u so pesu ancu parechje volte. Dunque, hè necessariu di sceglie a "mezza dorata" trà a visibilità di l'infurmazione presentata in u documentu è a dimensione di u file, per applicà a formattazione solu quandu hè veramente necessariu.

Un altru fattore in quantu à a formattazione, a ponderazione, hè chì certi utilizatori preferenu dà formattà e cellule "cun margiu". Cioè, formanu micca solu a tavula stessa, ma ancu u spaziu chì si trova sottu, qualchì volta finu à a fine di u fogliu, cù l'aspettativa chì quandu e nuove file sò aghjunte à a tavula, ùn hè micca necessaria di formattarle di novu ogni volta.

Ma si ne sapete esattamente cume sò state aghjunte nuove linee è quantu saranu aghjunte, è cù un primu furmatu prumminterà u schedariu ancu quì, chì hà ancu un effet negativu nantu à a velocità di u travagliu cù u documentu. Allora, se avete applicatu a formattazione à e cellule vuote chì ùn sò micca incluse in a tavula, allora ghjustu ci vole a caccià.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di selezzià tutte e cellule chì si trovanu sottu à u righettu cù i dati. Per fà quessa, cliccate nantu à u numeru di a prima linea vuota nantu à u pannellu di coordinate verticale. L'intera linea hè evidenziata. Dopu aduprà a combinazione di tasti calda chì cunnosciavamu dighjà. Ctrl + Shift + Freccia giù.
  2. Dopu à quessa, l'intera gamma di righe sottu à a parte di a tavula piena di dati hè evidenziata. Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à l'icona "Cancella"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing. Un menu menu si apre. Sceglite una posizione in esse "Clear Formats".
  3. Dopu à questa azzione in tutte e celle di u spaziu selettu, a formattazione sarà eliminata.
  4. Di listessa manera, pudete rimuovere a formatazione inutile in a tavula stessa. Per fà quessa, selezziunate e celle in un intervagliu in cui cunsideremu furmatu di formattazione uttenu minimamente utile, cliccate nantu à u bottinu. "Cancella" Selezziunà u nastro è da a lista, selezziunate l'elemento "Clear Formats".
  5. Comu pudete vede, a formattazione in u spaziu sceltu di a tavula hè stata cumpletamente eliminata.
  6. Dopu, restituemu à questu spaziu alcuni elementi di furmazione chì cunsideremu opportuni: cunfini, formati numerichi, etc.

I passaggi sopra cagiunati aiutanu à riduce significativamente a dimensione di a cartella di Excel è accelererà u travagliu in essa. Ma hè megliu per u iniziale aduprà a formattazione solu quandu hè veramente adatta è necessaria, chè passà u tempu per ottimizà u documentu.

Lezione: Formatting Excel Tables

Metudu 3: eliminà i ligami

In qualchi documenti, un numeru assai grande di ligami, da u quali i valori stanno tirendu. Questu pò ancu seriamente rallentà a velocità di u travagliu in elli. E link internaziunali à altri libri influenzanu questu spettaculu particulari, ancu chì i ligami interni anu ancu un impattu negativu di a velocità. Se a fonte da chì u ligame abbraccia l'infurmazioni ùn hè micca aggiornata costantemente, cioè, hà bisognu di rimpiazzà l'indirizzi di riferimentu in e cellule cù i valori normali. Pò aumentà a velocità di u travagliu cù u documentu. Pudete vede se u ligame o u valore hè in una cella specifica, pudete in a barra di formula dopu sceglie l'elemento.

  1. Selezziunate a zona chì cuntene i ligami. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Copia" chì hè situatu nantu à u nastro in u gruppu di impostazioni "Appunti".

    In alternativa, dopu à a scelta di l'intervallo, pudete aduprà una combinazione di tasti caldi. Ctrl + C.

  2. Dopu avemu copiatu i dati, ùn sceglite micca a selezzione da a zona, ma fate un clic nantu nantu à u cù u dirittu di u mouse. U menu contestuale hè lanciatu. In essa in u blocu "Opzioni d'inserzione" necessariu cliccà nantu à l'icona "Valuri". Sembra cum'è un pittogramma cù e figure presentate.
  3. Dopu à ciò, tutti i ligami in a zona selezionata saranu rimpiazzati cù i valori statistichi.

Ma ci vole à ricordà chì questa opzione d'ottimizazione di una cartulina Excel ùn hè micca sempre accettabile. Pò esse adupratu solu quandu i dati da a fonte originale ùn sò micca dinamichi, cioè, ùn cambianu cun tempu.

Metudu 4: cambia formu

Un altru modu per riduce di modu significativu a dimensione di u file hè di cambià u so formatu. Stu metudu aiuta probabilmente più ch'è tutti l'altri à cumprà un libru, ancu chì l'uppunzioni sopra presentate anu ancu usatu in combinazione.

In Excel, ci sò parechje formati "nativi" - xls, xlsx, xlsm, xlsb. U formatu xls era l'estensione di basa per a versione di prugramma di Excel 2003 è prima. Hè dighjà superitu, ma, comunque, parechji utilizatori continuanu à applicà. In più, ci sò i casi chì avete da tornà à travaglià cù vecchi file chì sò stati creati parechji anni fà ancu in i tempi di a mancanza di formati moderni. Senza parlà u fattu chì parechji prugrammi di terze parti chì ùn sà micca sapè cum'è gestisce e versioni successive di documenti di Excel funzionanu cù libbra chì tenguanu sta estensione.

Da rimarcà chì u libru cù u extensione xls hà una dimensione assai più grande di u so analogu mudernu di u furmatu xlsx, chì Excel usa oghje cum'è primu. Prima di tuttu, questu hè dovutu à u fattu chì i file xlsx, in realtà, sò archivi compressi. Allora, se aduprate l'estensione xls, ma vulete riduce u pesu di u libru, allora questu pò esse fattu semplicemente salvavigendu in u formatu xlsx.

  1. Per convertite un documentu da u formatu xls in u formatu xlsx, andate in la tabulazione "File".
  2. In a finestra chì si apre, fate immediatamente attenzione à a sezione "Dettagli"induve hè indicatu chì oghje u pesu di u documentu hè 40 Kb. Dopu, cliccate nantu à u nome "Salvà cum'è ...".
  3. A finestra di salvu si apre. Se vulete, pudete andà in un novu cartulare in essu, ma per a maggior parte di l'utenti hè più praticu di conservà u novu documentu in u listessu postu di a fonte. U nome di u libru, s'ellu quessa, pò esse cambiatu in u campu "Nome di File", ancu micca necessariu. U più impurtante in sta procedura hè di mette in u campu "File Type" significatu "Cartella Excel (.xlsx)". Dopu à quessa, pudete preme u pulsante "OK" in fondo à a finestra.
  4. Dopu u salvu hè fattu, andate in sezione "Dettagli" tabs "File", per vede quantu pesu hè riduttu. Comu pudete vede, hè oghje 13,5 KB cun 40 KB davanti à a procedura di cunversione. Hè cusì, solu una cunservazione in un formattu mudernu ci hà permessu di cumpresse u libru quasi tri volte.

In più, in Excel ci hè un altru formatghju xlsb moderno o un libru binariu. In stu, u documentu hè custoditu in codifica binaria. Questi file ponu pesu ancu menu di i libri xlsx. Inoltre, a lingua in cui sò scritte hè u più vicinu à Excel. Allora, travaglia cù tali libri più veloce chè cù qualsiasi altra proroga. In listessu tempu, u libru di u formatu specificatu in termini di funzionalità è a possibilità di aduprà vari attrezzi (formattazione, funzioni, grafica, etc.) ùn hè micca inferiore à u furmatu xlsx è supera u formatu xls.

A ragione principale per chì xlsb ùn hè micca diventata u furmatu predefinitu in Excel hè chì i prugrammi di terze parti ùn ne travaglianu cun Per esempiu, se avete bisognu di esportà l'infurmazioni da Excel in u prugramma 1C, pudete esse fatta cun xlsx o xls documenti, ma micca cun xlsb. Ma, se ùn pensate micca di trasmette i dati à un prugrammu terzu, allora pudete salvà in modo sicuru u documentu in u formatu xlsb. Questu vi permetterà di riduce a dimensione di u documentu è di aumentà a velocità di u travagliu in essa.

A procedura per salvà un file in l'estensione xlsb hè simule à quellu chì hà fattu per l'estensione xlsx. In a tabulazione "File" cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...". In a finestra di salvu aperta in u campu "File Type" bisognu à sceglie una opzione "Libru di binariu Excel (* .xlsb)". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Salvà".

Fighjà u pesu di u documentu in a sezione. "Dettagli". Comu pudete vede, hè diminuitu ancu di più è hè solu di 11,6 KB.

Riassunti, si pò dì chì, sì u travagliu cù un schedariu in un furmatu, u mezu più efficace di riduce a so dimensione hè di salvà in i formati xlsx o xlsb moderni. Se aduprate dighjà queste estensioni di file, poi per riduce u so pesu, avete da configurà adeguatamente u spaziu di travagliu, rimuovi u formattice ridondante è i ligami inutili. Puderete u più bonu ritornu s'è eseguite tutte queste azioni in un cumplessu, è ùn limitatete micca à solu una opzione.