Cume à fà un diagramma in Word?

I grafichi è i grafichi sò spessu usati per una presentazione più visuale di l'infurmazione per dimustrà a tendenza di u cambiamentu. Per esempiu, quandu una persona guarda una tavula, hè à volte difficiule di navigà, induve più, in cui menu, cumu in l'ultimu annu u indicatore si cumporta - ha micca scesu o aumentatu? È nantu à u diagramma - si pò vintà solu guardendu u tempu. Hè per chì sò sempre più popolari.

In questu picculu articulu, aghju vittà di mostra un modu faciule cumu creà un diagramma in Word 2013. Dà un ochju à tuttu u prucessu, per tappa.

1) Andate prima à a sezione "INSERT" in u menù superiore di u prugramma. Poi cliccate nantu à u bottinu "Diagramu".

2) Una finestra deve aprà cù opzioni di grafica differenti: istogramma, grafico, grafico a torta, lineare, cù e zone, spargimentu, superfice, cumpressu. In generale, assai. Inoltre, se si aghjunghjenu à cusì chì ogni diagramma hà 4-5 tippi diversi (volumettrici, piatti, lineari, etc.), allora si scopre solu un gran numeru di vari opzioni per tutte e occasioni!

In generale, sceglite chì avete bisognu. In u mo esempiu, aghju scelu una circolare volumetrica è a inseriu in u documentu.

3) Dopu, avemu da fà una piccola finestra davanti à voi cun un segnu, duve avete bisognu di cuntestà e righe è di e colonne è inserite i valori di a soia. Pudete puru copià a vostra targa di Excel da Excel, se l'avete preparatu in anticipu.

4) Eccu cumu apparisce u schema (mi scuso per a tautologia) visivamente, hè andatu, cum'è mi vede, assai degnu.

U risultatu finale: una cartula volumetrica di torta.