Ogni utente hà da pudè travaglià cù autolad, perchè vi permetterà di sceglie chì prugrammi saranu lanciati quandu u sistema inizià. Sò, dunque, pudete più cumestivamente gestisce e risorse di u vostru computer. Ma per via di u fattu chì u sistema Windows 8, à dispusitunu di tutte e versioni precedenti, utilizza un'interfaccia completamente nova è inusuale, parechji ùn sà micca cumu aduprà sta opportunità.
Cumu edità i prugrammi di startup in Windows 8
Se u vostru sistema inciate per un bellu pezzu, allora u prublema pò esse quandu troppi prugrammi addiziunali stanu currendu cù u sistema operativo. Ma pudete vede quale software impedisce à u sistema di travaglià cù l'aiutu di software particulare o di strumenti di sistema standard. Ci hè parechje maniere di installà autostart in Windows 8, guarderemo i più pratichi è efficienti.
Metudu 1: CCleaner
Un di i prugrami più noti è pratici per gestisce l'autorun hè CCleaner. Questu hè un prugramma cumplettamente libellu per a pulizia di u sistema, cù u quale pudete micca configurà i prugrammi di startup, ma ancu pulisce u registro, cancellà i file residui è temporanei è assai di più. Sikliner mette in più parechje funzioni, ancu un attrezzu per gestisce l'autolad.
Basta scaricà u prugramma è in tab "Servizio" selezzione articulu "Startup". Quì vedi un elencu di tutti i prudutti di software è u so status. Per attivà o disattivà l'autorunutazione, cliccate nantu à u prugramma desiderata è aduprà i pulsanti di cuntrollu à destra per cambià u so statu.
Vede ancu: Cumu aduprà CCleaner
Metudu 2: Anvir Task Manager
Un altru strumentu ugualmente putente per gestisce l'autoloading (è micca solu) hè Anvir Task Manager. Stu pruduttu pò rimpiazzà tuttu Task Manager, ma in u stessu tempu esegue dinò e funzioni di antivirus, firewall è ancu di più, chì ùn truverete micca un rimpiazzamentu in mezi regolari.
Aprire "Startup", cliccate nantu à l'elemento corrispondente in a barra di menù. A finestra s'è aperta in cui vedi tuttu u software installatu nantu à u vostru PC. Per abilità o disattivà l'autoreunu di ogni prugramma, rispettivamente, selezziunà o deselezziunate a casella davanti ad elli.
Metudu 3: Mediu regule di u sistema
Come dicemu, ci sò dinò attrezzi standard per gestisce l'iniziu di u prugramma, è dinò diversi metodi addiziunali per configurà autorunu senza prugrammu addizionale. Considerà i più popolari è interessanti.
- Parechji utenti si dumandavanu induve si trova u cartulare di avvio. In u dirittore, elencate u seguitu via:
C: Utenti UserName AppData Roaming Microsoft Windows Menu Start Programmi Startup
Important: invece di UserName deve esse u nome di l'utente per chì vulete configurà autoload. Aghjunghjerai à u cartulare duve si trovanu e scelte rapide di u lugiziale cun u sistema. Pudete cancellà o aghjunghjate da ellu per edità l'impostazione automatica.
- Vai à u cartulare "Startup" possibile da a finestra di dialogo Run. Chjamate questu strumentu cù a combinazione di tasti Win + R è inserite quì u cumandamentu seguente:
shell: startup
- Chiama Task Manager cù a scelta di tastiera Ctrl + Shift + Escape o cù un clic destro nantu à a barra di task e selezzione di l'elemento corrispondente. In a finestra chì si apre, andate in tab "Startup". Qui truverete una lista di tuttu u software chì hè installatu in u vostru computer. Per scurdà o abilitare l'autorunutazione di u prugramma, selezziunu u pruduttu desideratu in a lista è cliccate nantu à u bottinu in u angulu inferiore destro di a finestra.
Così, avemu cunsideratu parechje manere cù chì pudete risparmi risorse in u vostru computer è configurà i prugrammi di autorunutazione. Comu pudete vede, questu ùn hè micca difficiule è pudete sempre aduprà un prugrammu addiziunale chì farà tuttu per voi.