Usate smilies nascosti VKontakte

S'ellu ci hè parechji conti in un computer, qualchì volta diventa necessariu cancellà una di esse. Vedemu cumu si pò fà questu in Windows 7.

Vede ancu: Cumu cancellà un account in Windows 10

Procedura di rimozione

A quistione di l'eliminazione di unu di i conti pò esse presentata per ragioni assai diversi. Per esempiu, ùn aduprate micca un prutettu specificu, ma quandu avviate u vostru computer, avete continuamente à sceglie trà questu è u vostru contu abituale, chì rende significativamente rallente a velocità di l'iniziu di u sistema. Inoltre, avè parechji conti aghji negativamente a sicurezza di u sistema. Ùn ci vole micca à cunnosce chì ogni profilu "mangia" una certa quantità di spaziu in discu, qualchì volta grandi. À a fine, pò esse dannegatu à causa di un attacco di virus o per un'altra ragione. In questu ultimu casu, avete bisognu di creà un novu account è sguassate u vecchiu. Videmu cumu fà a procedura di rimozione in diversi modi.

Metudu 1: Pannello di cuntrollu

U modu più populare per rimuovere u prufessu in eccessu hè passatu "Pannello di cuntrollu". Per mette in opera, avete bisognu di diritti amministrativi. In più, si deve puru notà chì pudete cancellà solu u account sottu u dirittu chì ùn fate micca accessu.

  1. Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Account di l'Utilizzatore è Sicurezza".
  3. In a prossima finestra, inserite "Accounts User".
  4. In a lista di elementi in a finestra chì si vede, cliccate "Gestisce un altru account".
  5. A finestra di selezzione di i profili per edità hè aperta. Fate un clic nantu à l'icona di quellu chì vo duverete disattivà.
  6. Vai à a finestra di gestione di i profili, cliccate "Delete Account".
  7. A sezione nominata si apre. Sottu ci sò duie tasti chì offrenu diverse opzioni per eliminà u prufilu:
    • Eliminà i file;
    • Salvà i file.

    In u primu casu, tutti i file relativi à u contu sceltu saranu distrutti. In particulare, u cuntenutu di u cartulare sarà cancellatu. "I miei documenti" stu profilo. In u secondu, i file di directory d'utenti sò salvati in a stessa directory. "Utenti" ("Utenti"), dove sò attualmente in a cartella cun nomu chì risponde à u nomu di u profilu. In futuro, questi file ponu esse usati. Ma ci anu da ricordà chì in stu casu, u liberazione di u spaziu nant'à u discu, per via di l'eliminazione di u cuntu, ùn accadrà micca. Allora, sceglite l'opzione chì vene più adatta.

  8. Qualunque sia l'opzione scelta, in a prossima finestra dite da cunfirmà a cancellazione di u profilu cliccendu "Delete Account".
  9. U prufessiunale marcatu hè cancellatu.

Metudu 2: Account Manager

Ci hè altre opzioni per eliminà un prufessu. Unu di elli si faci via "Account Manager". Stu metudu hè aduiu bè in u casu quandu, per via di vari malfunzionamenti di PC, in particulare - dannati di i prublemi, a lista di conti ùn hè micca visualizzata in a finestra "Pannello di cuntrollu". Ma l'usu di stu metodo impone ancu diritti amministrativi.

  1. Chiama u rimedio Run. Questu hè fattu digitendu una cumbinazione. Win + R. Enter in u campu per entrà:

    cuntrullà userpasswords2

    Cliccate "OK".

  2. Ci hè una transizione à "Account Manager". Se avete marcatu cuntratta l'opzione "Richieste un username è una password"dopu installatu. In u casu contrariu, a procedura ùn funziona. Dopu in a lista, selezziunate u nomu di l'utente chì hà da esse disattivatu. Cliccate "Elimina".
  3. Dopu in a finestra di dialogu chì si vede, conferisci e so intenzioni cliccendu "Sì".
  4. U contu sarà cancellatu è sparirà da a lista. U manager.

Tuttavia, bisogna avè a nota chì aduprendu stu metudu, u cartulare di profilo ùn sarà micca cancellatu da u discu duru.

Metudu 3: Gestione Computer

Pudete cancellà un prufessu utilizendu l'utile. "Gestione Computer".

  1. Cliccate "Start". Dopu, fate un clic-clic nantu à u mousePKM) secondu l'inserzione "Computer". In u menu chì si vede, selezziunu "Gestione".
  2. Ejecuta la finestra di cuntrollu di u computer. In u menu di verticale sinu, cliccate nantu à u nome di a sezione "Utenti è Gruppi Locali".
  3. Dopu, andate in a cartula "Utenti".
  4. A lista di cumpi si aprirà. À mezu à elli, trova u più da supprimà. Cliccate nantu à sta PKM. In a lista chì si apre, sceglite "Elimina" o cliccate nantu à l'icona di a croce rossa nantu à u pannellu di cuntrollu.
  5. Dopu à quessa, cum'è in i casi precedenti, una finestra di dialogo apparisce cun avvertenza nantu à e conseguenze di e vostre azzioni. Se fate questu operazione per scopu, allora per cunfirmarli, cliccate "Sì".
  6. U prufessu sarà cancellatu sta volta cù a cartella di l'utente.

Metudu 4: "Linea di comando"

U metudu di rimozione chì seguita impone di entrà u comando in "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore.

  1. Cliccate "Start". Cliccate "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. Avendu truvatu u nome in esse "Linea di cumandamentu"cliccate nant'à PKM. Selezziunu "Run as administrator".
  4. Shell inizia "Linea di cumannu". Inserite l'espressione seguente:

    net user "profile_name" / delete

    Naturalmente, invece di u valore "Profile_Name" Avete bisognu di sustituite u nome di l'utente chì hà da spezà u vostru contu. Cliccate Enter.

  5. U prufessiunale sarà cancellatu, cum'è ind'è u liggiu rispettu in "Linea di cumannu".

Comu pudete vede, in questu casu, a finestra di conferma di eliminazione ùn compare micca, è cusì vi vole agisce cun estrema prudenza, postu chì ùn ci hè micca spaziu per l'errore. Se sguassate u cuntu erratu, hè praticamente impossibile ripiglià.

Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in Windows 7

Metudu 5: Editor di u Registru

Un'altra opzione di rimozione implica l'usu Editor Editor. Com'è in i casi precedenti, per a so implementazione hè necessariu avè a autorità amministrativa. Questu metudu pone un periculu significativu per e prestazioni di u sistema in casu d'azzioni sbagliate. Dunque, usa lu solu se, per qualchì ragione, hè impossibile aduprà altre soluzioni. In più, prima di corsa Editor Editor Avemu a cunvenzione di creà un puntu di riparazione o di backup.

  1. Per andà à Editor Editor usa a finestra Run. Chjamate questu strumentu pò esse applicatu Win + R. Inserite in a zona di entrata:

    Regedit

    Cliccate "OK".

  2. Sarà lanciatu Editor Editor. Pudete immediatamente assicurà è creà una copia di u registru. Per fà quessa, cliccate "File" è selezziunate "Esporta ...".
  3. A finestra si aprirà "Esporta u File di Registru". Dà lu qualchì nome in u campu "Filename" è andà à u cartulare induve volete conservarlo. Nota chì in u blocu di parametri "Export Range" u valore era "Tutti i registri". Se u valore hè attivu "Ruta selezionata"dopu spostà u pulsante di radio in a posizione desiderata. Dopu à chì cliccate "Salvà".

    Una copia di u registru sarà salvata. Ora ancu se qualcosa succede, pudete sempre risturmaru cliccendu nantu à Editor Editor articulu di menu "File"è dopu cliccendu "Importa ...". Dopu, dopu, in a finestra chì si apre, bisognu à truvà è selezziunà u schedariu chì avete salvatu in precedenza.

  4. A parte sinistra di l'interfaccia contene e chiavi di registru in forma di cartelle. S'elli sò nascosti, cliccate "Computer" è i cartulari necessarii sò visualizzati.
  5. Andate à i cartulari seguenti "HKEY_LOCAL_MACHINE"è dopu "SOFTWARE".
  6. Ora andate à a sezione "Microsoft".
  7. Dopu, cliccate nantu à i cartulari "Windows NT" è "CurrentVersion".
  8. Una grande lista di directory si apre. Tra questi, ci vole à truvà una cartella "ProfileList" è cliccate nantu à ellu.
  9. Un numaru di subdirettori si apriranu, chì u nomu cumincerà cù l'espressione "S-1-5-". Selezziunate ciascuna di queste cartule à volta. In più, ogni volta in a parte destra di l'interfaccia Editor Editor attenzione à u valore di u parametru "ProfileImagePass". Se truvate chì stu valore rapprisenta u percorso per u cartulare di u profilu che vulete eliminà, quessa significa chì sì in u sottodirectoriu giustu.
  10. Cliccate dopu PKM da u sottodirectory in cui, cumu scopre, cuntene u profilu desideratu, è da a lista chì si apre "Elimina". Hè assai impurtante à ùn esse micca errettu cù a scelta di u cartulare per esse cancellatu, postu chì e conseguenze ponu esse fatale.
  11. Una finestra di dialogo hè lanciata dumandante a cunferenza per sguassà a sezione. Ancu una volta, assicuratevi di sguassà esattamente u cartulare desideratu, è cliccate "Sì".
  12. A partizione sarà cancellata. Pudete chiudere Editor Editor. Rinvià u computer.
  13. Ma ùn hè micca tuttu. Se vulete cancellà u directory per truvà i file di un account già eliminatu, allora questu sarà ancu fattu manualmente. Run "Esploratore".
  14. In a sua barra di indirizzu, inserite u seguitu via:

    C: Utenti

    Cliccate Enter o fate un clic nantu à a freccia à fiancu à a linea.

  15. Una volta in u cartulare "Utenti", truvate a cartulare chì u nomu currispondi à u nomu di cuntu di a chiavi di registru precedentemente eliminata. Fate un clicu PKM è selezziunate "Elimina".
  16. A finestra di avvertenza si aprirà. Cliccate nantu à sta "Continue".
  17. Quandu u cartulare hè cancellatu, riavvi u PC. Pudete cunsiderà eliminà un account pienu cumpletu.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per sguassà u account di l'utente in Windows 7. Sù possibile, prima di quì, pruvate à risolve u prublema cù i primi trè metudi presentati in stu articulu. Sò più simuli è sicuri. È solu in casu d'impossibilità per trasfurmentarli. "Linea di cumandamentu". Manipulazioni cù u registru di sistema, cum'è l'opzione più estrema.