S'ellu ci hè parechji conti in un computer, qualchì volta diventa necessariu cancellà una di esse. Vedemu cumu si pò fà questu in Windows 7.
Vede ancu: Cumu cancellà un account in Windows 10
Procedura di rimozione
A quistione di l'eliminazione di unu di i conti pò esse presentata per ragioni assai diversi. Per esempiu, ùn aduprate micca un prutettu specificu, ma quandu avviate u vostru computer, avete continuamente à sceglie trà questu è u vostru contu abituale, chì rende significativamente rallente a velocità di l'iniziu di u sistema. Inoltre, avè parechji conti aghji negativamente a sicurezza di u sistema. Ùn ci vole micca à cunnosce chì ogni profilu "mangia" una certa quantità di spaziu in discu, qualchì volta grandi. À a fine, pò esse dannegatu à causa di un attacco di virus o per un'altra ragione. In questu ultimu casu, avete bisognu di creà un novu account è sguassate u vecchiu. Videmu cumu fà a procedura di rimozione in diversi modi.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
U modu più populare per rimuovere u prufessu in eccessu hè passatu "Pannello di cuntrollu". Per mette in opera, avete bisognu di diritti amministrativi. In più, si deve puru notà chì pudete cancellà solu u account sottu u dirittu chì ùn fate micca accessu.
- Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
- Cliccate "Account di l'Utilizzatore è Sicurezza".
- In a prossima finestra, inserite "Accounts User".
- In a lista di elementi in a finestra chì si vede, cliccate "Gestisce un altru account".
- A finestra di selezzione di i profili per edità hè aperta. Fate un clic nantu à l'icona di quellu chì vo duverete disattivà.
- Vai à a finestra di gestione di i profili, cliccate "Delete Account".
- A sezione nominata si apre. Sottu ci sò duie tasti chì offrenu diverse opzioni per eliminà u prufilu:
- Eliminà i file;
- Salvà i file.
In u primu casu, tutti i file relativi à u contu sceltu saranu distrutti. In particulare, u cuntenutu di u cartulare sarà cancellatu. "I miei documenti" stu profilo. In u secondu, i file di directory d'utenti sò salvati in a stessa directory. "Utenti" ("Utenti"), dove sò attualmente in a cartella cun nomu chì risponde à u nomu di u profilu. In futuro, questi file ponu esse usati. Ma ci anu da ricordà chì in stu casu, u liberazione di u spaziu nant'à u discu, per via di l'eliminazione di u cuntu, ùn accadrà micca. Allora, sceglite l'opzione chì vene più adatta.
- Qualunque sia l'opzione scelta, in a prossima finestra dite da cunfirmà a cancellazione di u profilu cliccendu "Delete Account".
- U prufessiunale marcatu hè cancellatu.
Metudu 2: Account Manager
Ci hè altre opzioni per eliminà un prufessu. Unu di elli si faci via "Account Manager". Stu metudu hè aduiu bè in u casu quandu, per via di vari malfunzionamenti di PC, in particulare - dannati di i prublemi, a lista di conti ùn hè micca visualizzata in a finestra "Pannello di cuntrollu". Ma l'usu di stu metodo impone ancu diritti amministrativi.
- Chiama u rimedio Run. Questu hè fattu digitendu una cumbinazione. Win + R. Enter in u campu per entrà:
cuntrullà userpasswords2
Cliccate "OK".
- Ci hè una transizione à "Account Manager". Se avete marcatu cuntratta l'opzione "Richieste un username è una password"dopu installatu. In u casu contrariu, a procedura ùn funziona. Dopu in a lista, selezziunate u nomu di l'utente chì hà da esse disattivatu. Cliccate "Elimina".
- Dopu in a finestra di dialogu chì si vede, conferisci e so intenzioni cliccendu "Sì".
- U contu sarà cancellatu è sparirà da a lista. U manager.
Tuttavia, bisogna avè a nota chì aduprendu stu metudu, u cartulare di profilo ùn sarà micca cancellatu da u discu duru.
Metudu 3: Gestione Computer
Pudete cancellà un prufessu utilizendu l'utile. "Gestione Computer".
- Cliccate "Start". Dopu, fate un clic-clic nantu à u mousePKM) secondu l'inserzione "Computer". In u menu chì si vede, selezziunu "Gestione".
- Ejecuta la finestra di cuntrollu di u computer. In u menu di verticale sinu, cliccate nantu à u nome di a sezione "Utenti è Gruppi Locali".
- Dopu, andate in a cartula "Utenti".
- A lista di cumpi si aprirà. À mezu à elli, trova u più da supprimà. Cliccate nantu à sta PKM. In a lista chì si apre, sceglite "Elimina" o cliccate nantu à l'icona di a croce rossa nantu à u pannellu di cuntrollu.
- Dopu à quessa, cum'è in i casi precedenti, una finestra di dialogo apparisce cun avvertenza nantu à e conseguenze di e vostre azzioni. Se fate questu operazione per scopu, allora per cunfirmarli, cliccate "Sì".
- U prufessu sarà cancellatu sta volta cù a cartella di l'utente.
Metudu 4: "Linea di comando"
U metudu di rimozione chì seguita impone di entrà u comando in "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore.
- Cliccate "Start". Cliccate "Tutti i prugrammi".
- Andà à u cartulare "Standard".
- Avendu truvatu u nome in esse "Linea di cumandamentu"cliccate nant'à PKM. Selezziunu "Run as administrator".
- Shell inizia "Linea di cumannu". Inserite l'espressione seguente:
net user "profile_name" / delete
Naturalmente, invece di u valore "Profile_Name" Avete bisognu di sustituite u nome di l'utente chì hà da spezà u vostru contu. Cliccate Enter.
- U prufessiunale sarà cancellatu, cum'è ind'è u liggiu rispettu in "Linea di cumannu".
Comu pudete vede, in questu casu, a finestra di conferma di eliminazione ùn compare micca, è cusì vi vole agisce cun estrema prudenza, postu chì ùn ci hè micca spaziu per l'errore. Se sguassate u cuntu erratu, hè praticamente impossibile ripiglià.
Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in Windows 7
Metudu 5: Editor di u Registru
Un'altra opzione di rimozione implica l'usu Editor Editor. Com'è in i casi precedenti, per a so implementazione hè necessariu avè a autorità amministrativa. Questu metudu pone un periculu significativu per e prestazioni di u sistema in casu d'azzioni sbagliate. Dunque, usa lu solu se, per qualchì ragione, hè impossibile aduprà altre soluzioni. In più, prima di corsa Editor Editor Avemu a cunvenzione di creà un puntu di riparazione o di backup.
- Per andà à Editor Editor usa a finestra Run. Chjamate questu strumentu pò esse applicatu Win + R. Inserite in a zona di entrata:
Regedit
Cliccate "OK".
- Sarà lanciatu Editor Editor. Pudete immediatamente assicurà è creà una copia di u registru. Per fà quessa, cliccate "File" è selezziunate "Esporta ...".
- A finestra si aprirà "Esporta u File di Registru". Dà lu qualchì nome in u campu "Filename" è andà à u cartulare induve volete conservarlo. Nota chì in u blocu di parametri "Export Range" u valore era "Tutti i registri". Se u valore hè attivu "Ruta selezionata"dopu spostà u pulsante di radio in a posizione desiderata. Dopu à chì cliccate "Salvà".
Una copia di u registru sarà salvata. Ora ancu se qualcosa succede, pudete sempre risturmaru cliccendu nantu à Editor Editor articulu di menu "File"è dopu cliccendu "Importa ...". Dopu, dopu, in a finestra chì si apre, bisognu à truvà è selezziunà u schedariu chì avete salvatu in precedenza.
- A parte sinistra di l'interfaccia contene e chiavi di registru in forma di cartelle. S'elli sò nascosti, cliccate "Computer" è i cartulari necessarii sò visualizzati.
- Andate à i cartulari seguenti "HKEY_LOCAL_MACHINE"è dopu "SOFTWARE".
- Ora andate à a sezione "Microsoft".
- Dopu, cliccate nantu à i cartulari "Windows NT" è "CurrentVersion".
- Una grande lista di directory si apre. Tra questi, ci vole à truvà una cartella "ProfileList" è cliccate nantu à ellu.
- Un numaru di subdirettori si apriranu, chì u nomu cumincerà cù l'espressione "S-1-5-". Selezziunate ciascuna di queste cartule à volta. In più, ogni volta in a parte destra di l'interfaccia Editor Editor attenzione à u valore di u parametru "ProfileImagePass". Se truvate chì stu valore rapprisenta u percorso per u cartulare di u profilu che vulete eliminà, quessa significa chì sì in u sottodirectoriu giustu.
- Cliccate dopu PKM da u sottodirectory in cui, cumu scopre, cuntene u profilu desideratu, è da a lista chì si apre "Elimina". Hè assai impurtante à ùn esse micca errettu cù a scelta di u cartulare per esse cancellatu, postu chì e conseguenze ponu esse fatale.
- Una finestra di dialogo hè lanciata dumandante a cunferenza per sguassà a sezione. Ancu una volta, assicuratevi di sguassà esattamente u cartulare desideratu, è cliccate "Sì".
- A partizione sarà cancellata. Pudete chiudere Editor Editor. Rinvià u computer.
- Ma ùn hè micca tuttu. Se vulete cancellà u directory per truvà i file di un account già eliminatu, allora questu sarà ancu fattu manualmente. Run "Esploratore".
- In a sua barra di indirizzu, inserite u seguitu via:
C: Utenti
Cliccate Enter o fate un clic nantu à a freccia à fiancu à a linea.
- Una volta in u cartulare "Utenti", truvate a cartulare chì u nomu currispondi à u nomu di cuntu di a chiavi di registru precedentemente eliminata. Fate un clicu PKM è selezziunate "Elimina".
- A finestra di avvertenza si aprirà. Cliccate nantu à sta "Continue".
- Quandu u cartulare hè cancellatu, riavvi u PC. Pudete cunsiderà eliminà un account pienu cumpletu.
Comu pudete vede, ci sò diversi modi per sguassà u account di l'utente in Windows 7. Sù possibile, prima di quì, pruvate à risolve u prublema cù i primi trè metudi presentati in stu articulu. Sò più simuli è sicuri. È solu in casu d'impossibilità per trasfurmentarli. "Linea di cumandamentu". Manipulazioni cù u registru di sistema, cum'è l'opzione più estrema.