Quandu, mentre travagliendu cù u client di e-mail di Outlook, per smetterà di mandà e-mail, hè sempre micca piacevule. Specialmente sì avete bisognu di fà urgente a newsletter. Se avete già apparutu in una situazione simile, ma ùn pudite micca risolve u prublema, allora leggere quì a piccola spiegazione. Eccu guardà diverse situazioni chì l'utenti di Outlook piglianu assai spessu.
U travagliu autonomu
Una di e funzioni di u clientela email Microsoft è a capacità di travaglià sia in linea sia in linea (offline). Spessu, quandu a cunnessione à a rete hè rotta, Outlook hè offline. E cum'è in sta manera, u client email vene offline, allora ùn inviarà micca lettere (in realtà, oltre à riceve).
Allora, se ùn trasmette micca e lettere, verificate prima tutti i messaggi in a parte inferiore destra di a finestra di Outlook.
S'ellu ci hè un missaghju "Autunu di u travagliu" (o "Disconnected" o "Connection Attempt"), u vostru clientela utilizza la modalità offline.
Per scurdà di stu modu, aprite la scheda "Send and Receive" è in a sezione "Parameters" (si trova in a parte destra di u nastro), cliccate u pulsu "Work offline".
Dopu à ciò, provate à mandà a lettera di novu.
Investimenti in grande volumu
Un altru motivu per ùn mandà micca lettere, pò esse una grande quantità di investimenti.
Per impostazione predefinita, Outlook hà un limite di cinque megabyte in allegati à i file. Se u vostru file chì avete attaccatu à a lettera supera quellu volumu, allora deve esse staccatu è attaccà un schedariu più chjucu. Pudete ancu allegà un ligame.
Dopu à ciò, pudete provà à mandà a lettera di nuovo.
A password non valida
Un password errata per u cuntu pò esse ancu a ragione per chì e lettere ùn sò micca inviate. Per esempiu, se avete cambiatu a password per accede à a posta in a vostra pagina, allora anu ancu bisognu di cambià u situ in a vostra configurazione di account Outlook.
Per fà quessa, andate nant'à e scelte di cuntu cliccate nantu à u bottinu adatta in u menù "File".
In a finestra di account, selezziunà quella desiderata è cliccate nantu à u pulsante "Modifica".
Ora restu à inserisce una nova password in u campu pertinente è salvà e cambiamenti.
Invasione di pianta
Se tutte e soluzioni sopra cagione ùn aiutanu, verificate a dimensione di u file di dati Outlook.
Se hè abbastanza grande, supprimite e vecchie e inutili lettere o mandanu una parte di a curricula à l'archive.
Di solitu, queste solu sò abbastanza per risolve u prublema di l'infurmazione di e scrizzioni. Se ùn ci hè nunda chì ti aiutò, allora ghjustu à cuntattà u serviziu di supporto, è dinò controllà a giustizia di a configurazione di u cuntu.