A soluzione di u prugramma "Install incomplete per piacè scaricà è esegui" in Tunngle

Dopu avè installatu Tunngle, alcuni utenti puderanu avè una sorpresa assai spiaghja - quandu pruvanu à principiatu, u prugramma dà un errore è rifiuta di travaglià. In sta situazione, ghjustu dì torna torna a stallà tuttu, ma ancu dopu à quessa, a situazione si ripete. Allora avete bisognu di capisce u prublema.

L'essenza di u prublema

Errore "Installazione incompleta, per piacè scaricà è scorri" parla di per sè. Ciò significa chì durante l'installazione di u prugramma ci hè stata una sorta di fallimentu, l'applicazione ùn era micca stallata cum'è pienu o errò, è cusì ùn pò travaglia.

In qualche situu, u prugramma pò ancu travaglià parallele, ma hè estremamente limitatu - pudete cliccà nantu à e tabule è inserite e impostazioni. A cunnessione cù u servore Tunngle ùn hè micca avvenuta, i servitori di ghjocu ùn sò micca dispunibili. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, l'applicazione hè sempre inoperante.

Ci sò parechje ragioni per un tale fallimentu, è ognunu di elli richiede una soluzione specifica.

Reason 1: Computer Security

Questa hè a ragione principale di u fallimentu di l'installazione di Tunngle. U fattu hè chì durante stu prucessu, u Maestru cerca di accede à i parametri prufondi di u sistema è di e adattatori di rete. Benintesa, parechji sistemi di prutezzione di l'ordinatore piglianu tali azioni cume un tentativo di qualche malware per interferisce cù u funziunamentu di un computer. È cusì, u blocchimentu di tali azzioni principia, durante chì i vari protocolli di u prugramma d'installazione ponu smettu. Alcuni antivirusi blocanu completamente l'installazione è ponenu u schedariu di stallazione in quarantena, senza u dirittu di scelta.

U risultatu hè unu - avete bisognu di stallà in e condizioni di un sistema di prutezzione di l'urdinatore di l'urdinatore.

  1. Prima ci vole à rimuovere u prugramma Tunngle. Per fà quessa, andate in a sezione "Parametri"chì hè responsabile per rimuovere u software. U modu più faciule per fà ciò è premendu un pulsante. "Disinstalla o cambia i prugrammi" in "Computer".
  2. Quì avete bisognu di truvà è selezziunà l'opzione cù u nome di u prugramma. Dopu avè cliccatu nantu à elli, un bottinu apparirà. "Elimina". Deve esse cliccatu, dopu u chì resterà à seguità l'istruzzioni di u Assistente di rimucchiatura.
  3. Dopu, avete da dà disattivà u firewall di Windows.

    Leggi più: Cumu per disattivà u firewall

  4. Avete ancu bisognu di disattivà i prugrammi di prutezzione antivirus.

    Per di più: cumu disattivà l'antivirus

  5. In i dui casi, hè necessariu un spegnu. Tentà di aghjunghje l'installatore à e eccezioni face pocu, a difesa attaccarà sempre u prucessu di stallazione.
  6. Dopu, avete bisognu di gestisce u installatore Tunngle per nome di l'amministratore.

Ora avete solu basatu seguendu e istruzioni di u Installazione guidata. À a fine, avete bisognu di ripartite u computer. Avà tuttu deve servà.

Reason 2: Download Download failed

Causa relativamente rara di fallimentu. U fattu hè chì, in certe condizioni, u schedariu di installazione di Tunngle ùn funziona micca correttamente à causa di u fattu ch'ellu ùn hè micca pienu scaricatu. Ci hè dui ragioni principali per questo.

U primu hè una banale interruzione di download. Ùn hè micca appena pertinente, postu chì i protocolli di download moderni ùn rendenu micca u schedariu dispunibile finu a cunfirmazione di a fine di u so download, ma sò eccezioni eccezioni. In sta situazione, avete bisognu di ri-scaricà u schedariu, assicurendu chì ci sia abbastanza spaziu libaru in u directory di salvu.

U secondu - torna l'attività di u sistema di prutezzione. Parechji antivirus anu scansione di i file salvati durante u prucessu di scaricazione è ponu bloccà u scaricamentu finu chì hè finitu o impedisce u download di certi elementi. Sì, cum'è ancu, prima di sfruttare nuvamente u serviziu, vale ancu da disattivà l'antivirus è pruvà torna.

Hè impurtante notà chì hè necessariu scaricà Tunngle solu da u situ ufficiale di u prugramma. Vista a so capacità di accede à e impostazioni di adattatori di rete, parechji scammers utilizanu questa applicazione in una versione modificata per accede à i dati persunali di l'utente. Solitamente un prugramma simu finu à l'iniziu è dà un errore di stallazione, chì da quandu u tempu avale gia dinò avè una cunnessione à u computer tramite u portu aperto. Allora hè impurtante aduprà solu u situ ufficiale Tunngle. Ci hè in precedenza un link verificatatu à u situ ufficiale di sviluppatori.

Reason 3: Problem system

À a fine, u prugramma d'installazione pò interferisce cù i vari prublemi di u sistema informaticu. Quessi sò generalmente diversi prublemi di prestazione o attività di virus.

  1. Per mette in opera hè riavvià u computer è pruvate à stallà u prugramma torna.
  2. Se ùn ci hè nunda chì cambia, allora avete bisognu di verificà u vostru computer per vede i virus. Hè praticabile chì certi di elli interferiscenu indirettamente cù l'installazione di u prugramma. U maiò sintumu di un tale prublema pò esse falliti quandu utilizanu un altru prugrammu, è ancu i prublemi durante a prova di stallà qualcosa.

    Lezione: Cumu scansione di un computer per virus

  3. Dopu, avete bisognu di fà una pulizia completa di u computer. Hè dinò impurtante à chjude o eliminà tutti i file è i prugrammi inutili cumu. U compitu hè di liberà quantu spaziu di liberu pussibule per fà u sistema più faciule di travaglià. U scrugliu performance pò esse pieno di violazioni durante l'installazione di u prugramma.

    Lezione: Cumu pulisce u computer da spazzatura

  4. Inoltre, ùn hè micca superfluale cunverte u registro per l'errori.

    Lezione: Cumu pulì u registru

  5. Dopu tuttu queste azioni, si consiglia di deframmentà u computer, è in particulare u discu di sistema nantu à u quale Tunngle hè installatu. In alcuni casi, a frammentazione pò interferisce cun u funzionamentu currettu di u sistema.

    Lezione: Cumu a deframmentazione di un discu

Dopu à tutti sti passi, pruvate à fà u Tunngle. Se u risultatu hè u listessu, allora avete da fà una reinstallazione pulita di u prugramma. Dopu à quessa, tuttu si cumincia à travaglià, se a prublema era veramente in a operatività di u sistema.

Conclusione

Infatti, secondu e statistiche, in a maggior parte di i casi, solu una reinstallazione pulita hè basta per risolve u prublema. Tutte e misure sopra ripreste saranu utili solu in casu di viulazioni più cumplette è altri prublemi. Cume di regula, quandu u Tunngle hà da fà u travagliu bè.