U ruppamentu di blocchi in elementi separati hè un'operazione assai frequente è necessaria quandu tracciate. Supponi chì l'utente abbia bisognu di fà cambiamenti à u blocu, ma à prupunisce u novu è trà unu novu hè irrazionale. Per fà quessa, ci hè una funzione di "sbalà" u blocu, chì ti permette di edità l'elementi di u blocu separatamente.
In questu articulu descrivemu u prucessu di rottura di u blocu è di e sfumature associate à sta operazione.
Come spacchjà un blocu in AutoCAD
Rompendu un blocu quandu inserisce un oggettu
Pudete lampà u blocu immediatamente quandu hè inseritu in u disegnu! Per quessa, cliccate nantu à a barra di menu "Inserisci" è "Blocca".
Dopu, in a finestra di inserimentu, selezziunate a casella "Scurdà" è cliccate "OK". Dopu, avete bisognu di mette u blocu in u campu di travagliu, induve hè in furia immediatamente ruvutu.
Vede ancu: L'utilizazione di blocchi dinamichi in AutoCAD
U ruppamentu di blocchi disegnati
Ùn ti cunsiglii di leghje: Cumu rinominà un blocu in AutoCAD
Se vulete scoppiare un blocu chì hè statu pusatu in un disegno, selezziunu e, in u pannellu di edizione, cliccate nantu à u buttu Esplodà.
U comandu "Dismember" pò esse chjamatu cù u menu. Selezziunu u blocu, andate à "Edit" è "Explode".
Perchè u blocu ùn si ferma?
Ci sò parechje ragioni per i quali un blocu ùn piglia micca spezzione. Descrivemu brevemente alcuni di sti.
In più dettu: Cumu creà un blocu in AutoCAD
Leggi ancu: Cumu aduprà AutoCAD
Avemu dimustratu parechje maniere di spezzate un blocu è cunsiderà i prublemi chì ponu esse sferenti. Fighjite quest'informazioni avè un impattu positivu nantu à a velocità è a qualità di i vostri prughjetti.