Link à u scambiu. Cumu ghjunghje

Una di e funzioni popolari di Steam hè u scambiu di cose tra l'utenti. Pudete scambià ghjochi, cullette da ghjochi (vestiti per caratteri, armi, ecc.), Carte, sfondi è tante altre cose. Molti utenti di Steam ancu praticamente ùn ghjucanu micca, ma sò impegnati in u scambiu d'articuli di inventariu in Steam. Per scambiu faciule creu parechje funzioni addiziunali. Una di sti funzioni hè u ligame cù u cummerciu. Quandu quellu chì aghju seguendu stu link, una forma automatica di scambiu si aprite cù a persona à chì persegue questu link. Leghje per amparà nantu à u vostru mercatu in Steam per migliorà u scambiu di elementi cù altri utenti.

U link à u cummerciu permette di spartite cù l'utente senza adíserli à amici. Questu hè assai pratticu se avete intenzione di spartà cù parechje persone in l'insegna. Basta à postà un link à ogni forum o cumunità di ghjocu è i so visitatori ponu inizià a cumpartite cun voi semplicemente cliccando nantu à stu ligame. Ma hè necessariu sapè sta ligame. Cumu fà?

Uttene ligami cumuni

Prima ci vole à aprite u vostru inventariu di elementi. Questu hè necessariu affinchì l'utenti chì vogliono scambià cun voi ùn anu micca d'aghjì di diventà un amicu per attivà u scambiu. Per fà ciò, fate currè Steam è andate in a vostra pagina di profilo. Cliccate nantu à u mudellu di modifiche di profilo.

Avete bisognu di impostazioni di privacy. Fate un clic nantu à u bottinu pertinente per andà à a sezione di queste impostazioni.

Ora fate un ochju à u fondu di a forma. Eccu l'impostazioni per l'apertura di u vostru inventariu di articuli. Deve esse cambiatu sceglendu l'opzione di l'inventariu aperto.

Aferite a vostra azione cliccando nantu à u bottinu "Salva modifiche" in fondo à u modulu. Ora ogni utilizatore di Steam puderà vede ciò chì avete in l'inventariu di elementi. Tu, a volta, puderete creà un ligame per creà una creazione automatica di u cummerciu.

Dopu avete bisognu di aprite a pagina di u vostru inventariu. Per fà quessa, cliccate nantu à u vostru sopranificatu in u menù superiore è selezziunate l'elemento "Inventariu".

Dopu, avete bisognu di andà à a pagina scambiamenti, cliccendu nantu à u blu "Scunzione offerte" pulsante.

Dopu, scorrite giù per a pagina è in a colonna di diritta, truvà l'articolo "Chì mi pò mandà una offerta di scambiu". Cliccate nantu à sta.

Infine si mette in a pagina di dirittu. Ci vole à scorrere giù. Eccu u ligame cù chì pudete iniziate automaticamente u prucessu di u cummerciu cù voi.

Copiate questu ligame è u ponu nantu à e piattaforme cù i quali l'utente vole scambià u sfruttamentu in Steam. Pudete ancu spartà stu ligame cù i vostri amichi per riduce u tempu per cuminciare un trade. Amici andanu solu à u ligame è u scambiu cumincerà subitu.

Sì, cù u tempu, si stancchi di riceve offerte per u cummerciu, dopu cliccate solu u pulsante "Crea un novu link", situatu direttamente sottu u ligame. Questa azzione creà un novu legame à u mistieru, è u vechju finisce.

Ora sapete cume creare un ligame cù u cummerciu in Steam. Bona fortuna à voi scambiu!