CoffeeCup Responsive Site Designer 2.5

A i pochi anni fà, AMD è NVIDIA introduttenu novu tecnulugia à l'utenti. In a prima impresa, hè chjamata Crossfire, è in u secondu - SLI. Questa caratteristica ti permette di legà 2 schede video per u più prestazione, cioè, tramindanu una immagine cumuna, è in teoria, u travagliu duie volte più rapidu di una sola carta. In questu articulu vedemu cume cunnessu dui carte grafiche à un computer chì utilizza queste capacità.

Cumu cunnesse dui schede video à un PC

Se avete custruitu un sistema di ghjocu o di travagliu molto putente è vulete fà ancu più putente, allora l'acquistu di una seconda scheda di video aiuterà. Inoltre, duie modelli da u segmentu di i prezzi medii ponu travaglià megliu è più veloce di u primu top, puru costendu parechje volte u menu. Ma per fà quellu, avete bisognu di fassi attenti à qualchi punti. Fighjà una veduta più stretta.

Ciò chì avete bisognu di sapè prima di cunnessione duie GPU à un PC

Se andate solu à cumprà un secondu adattatore graficu è ancu ùn cunnoscite micca tutte e sfumature chì ci vole à seguità, allora li descriviremo in dettaglio.

  1. Assicuratevi chì a vostra tensione di tensione abbia abbastanza energia. S'ellu si scrive nant'à u situ di u produttore di a scheda di video chì hà bisognu di 150 watts, allora per duie modelli ci impiegherà 300 watt. Avemu da fassi una prumessa d'alimentazione cù una riserva di putenza. Per esempiu, se avete adesso un blocu di 600 watt, è per u funziunamentu di e carte chì avete bisognu di 750, allora ùn salvate micca in questu cumpramentu è pudete acquistà un blocco di 1 kilowatt, cusì serete sicuru chì tuttu funzionerà correttamente ancu à carichi massimi.
  2. Per di più: cumu si sceglie una alimentazione per un computer

  3. U secondu puntu obbligatorio hè u supportu di i vostri fascioli di scheda madre di dui carte grafiche. Hè cusì, à u livellu di prugramma, deve permessu duie carte per travaglià simultaneamente. Praticamente tutte e placce basse permettenu di abilità u Crossfire, tuttavia, cù SLI hè sempre più difficiule. È per e carte grafiche NVIDIA, a cumpagnia stessa deve esse licenziata per a scheda madre per abilità a tecnologia SLI à u livellu di software.
  4. È naturalmente ci hè duie slot per PCI-E nantu à a scheda madre. Unu di elli deve esse un sedici corsu, cioè PCI-E x16 è u secondu PCI-E x8. Quandu 2 carte di video vennu cumunite, travaglianu in modalità x8.
  5. Vede ancu:
    A scelta di una scheda madre per un computer
    Sceglie una scheda grafica sottu a scheda madre

  6. E carte di Video sò esse à parechje, preferibilmente a stessa impresa. Da veda notà chì NVIDIA è AMD sò solu impegnate in u sviluppu di a GPU, è i chips grafichi stessi sò fatti da altre società. In più, pudete cumprà a stessa carta in u statu di overclock è in u stock di unu. In nessunu casu micca esse mescolatu, per esempiu, 1050TI è 1080TI, i mudelli devono esse uguali. Dopu tuttu, una carta più putente trascorgerà à frequenze debuli, dunque perde solu u vostru soldu senza riceve un crescita abbastanza di prestazione.
  7. È l'ultimu criteriu hè se a vostra scheda video hà un connettore ponte SLI o Crossfire. Per piacè fatevi vene chì sì u ponte hè aghjustatu cù a vostra scheda madre, allora hè suppurtatu 100% da queste tecnologie.
  8. Vede ancu: Scelta una scheda video adatta per un computer

Avemu riesaminatu tutte e sfumature è criteri associati à l'installazione di e 2 carte grafiche in un unicu computer, avà da passà à u prucessu di stallazione stessa.

Cunnessi dui schede video à un unicu computer

Ùn ci hè nunda di complicatu in a cunnessione, l'usu hè tenutu à seguitu e istruzioni è hà cura di ùn dannegghje micca accidentalmente i componenti di u computer. Per stallà dui schede video chì avete bisognu:

  1. Aprite u pannellu laterale di a cassa o metti a scheda madre in u tavulu. Inserite dui carte in u slot PCI-e x16 e PCI-e x8 adatta. Verificate u fermu è chjappatu cù i viti adatti à a custodia.
  2. Assicuratevi di cunnessu a potenza di e dui carte cù i cavi adatti.
  3. Cunnessi e duie carte grafiche cù u ponte chì vene cù a scheda madre. A cunnessione hè fatta da u connettore speciale citatu sopra.
  4. À quest'installazione hè finita, resterà solu per raccoglie tuttu u casu, cunnessa l'alimentatore è u monitoru. Rimanendu configuratu tuttu in Windows stessi à u livellu di prugramma.
  5. In u casu di e schede video NVIDIA, andate à "Pannello di cuntrollu NVIDIA"sezione aperta "Configure SLI"fici u puntu oppostu "Maximizzare prestazione 3D" è "Auto-Select" vicinu "Processore". Ùn vi scurdate di applicà e impostazioni.
  6. In u software AMD, a tecnulugia di Crossfire hè automaticamente attivata, perchè ùn anu da fà micca più passi.

Prima di cumprà 2 schede video, pensate attentamente à i mudelli chì vanu, perchè ancu un sistema di vucali superiore ùn hè micca sempre capace di tralà u travagliu di e dui carte à u tempu. Allora, si consiglia di studà attentamente e caratteristiche di u processore è di a RAM prima di assembli un tale sistema.