MS Word 2010 à u mumentu di a so entrata in u mercatu era riccu di innovazioni. I sviluppatori di questu processor di testi ùn sò micca solu "rializeggiati" l'interfaccia, ma anu implementatu parechje funzioni nova in esse. Tra quelli era l'editor di formula.
Un elementu simile era dispunibule in u mudellu in prima, ma poi era solu un add-on separatu - Equazione di Microsoft 3.0. Ora incù a possibilità di creà è cambia e formule in Word. L'editor di e formule ùn hè più adupratu cum'è un elementu separatu, cusì tuttu u travagliu nantu à e formule (vede, crea, cambia) procede direttamente in l'ambiente di prugramma.
Cumu trovà u editor di formule
1. Aprite Word è selezziunate "Novu Documentu" o semplicemente aprite un schedariu esistente. Cliccate nantu à la scheda "Inserisci".
2. In un gruppu di strumenti "Simboli" preme u pulsante "Formula" (per Word 2010) o "Equazione" (per Word 2016).
3. Selezziunate u menù in menù à u menu, selezziunate a formula / equazione adatta.
4. Sì l'equazione chì avete bisognu ùn hè micca listata, selezziunu unu di i parametri:
- Ulteriori equazioni da Office.com;
- Inserite una nova equazione;
- L'equazione manoscritta.
Per saperne di più infurmazioni nantu à cumu creà è cambia formule, pudete leggere nantu à u nostru situ web.
Lezione: Cumu scrive una formula in Word
Cume cambiate una formula creata cù u complementu di l'equazione di Microsoft
Comu hè stata dichjarata à l'iniziu di u articulu, prima per creà è modificà e formule in Word, abbiamo adupratu l'equazione 3.0 add-in. Dunque, a formula creata in essa pò esse cambiata solu cù l'aiutu di u listinu add-in, chì, per fortuna, ùn sparisce micca da u processore di testi Microsoft.
1. Dopu cliccate nantu à a formula o l'equazione chì vulete cambià.
2. Fà i cambiamenti necessarii.
U solu prublemu hè chì e funzioni allargate per creà è modificà equazioni è formule chì sò apparute in Word 2010 ùn saranu micca dispunibili per elementi chjamati in versioni precedenti di u prugramma. Per eliminà questu inconveniente, pudete cunverte u documentu.
1. Aprite a sezione "File" in u pannellu di accessu rapidu è selezziunu u comando "Conversu".
2. Confirmate e vostre azioni, cliccendu "OK" a richiesta.
3. Ora in la tabulazione "File" selezziunate a squadra "Salvà" o Salva cum'è (in stu casu, ùn cambiate micca l'estensione di file).
Lezione: Cumu per disattivà u modu di funzionalità ridotta in Word
Nota: Se u documentu hè statu cunvertitu è salvatu in u formatu Word 2010, e formule (equazioni) aghjunte à esse ùn puderanu micca editare in versioni precedenti di stu prugramma.
Hè tuttu, cum'è si pò vede, di avviare l'editor di formule in Microsoft Word 2010, cume in e versioni più recenti di stu prugramma, hè un primu strettu.