Prolungazioni di vapore utili

Come assai sapenu, in u microbloggiu di ogni utilizatore di u Reta Sociale VKontakte compare l'icona di u sistema operativu mobile da cui hè statu messu in postu u postu. Pò esse 3 icone: iOS, Android è Windows Phone. Quale di elli si pò visualizà u fattu chì u postu hè statu creatu da una applicazione mobile esclusiva.

Alcuni di l'utenti piaceranu assai à e so voci microbloghi per avè u picculu icona di mela. Tuttavia, ùn tutti anu una vera opportunità di cumprà un iPhone o iPad. Per aiutà tutti quelli chì vogliono creare registrazioni è avè un marcu à fiancu "Mandatu via iOS"l'espansione farà"In u spettaculu"A propositu, l'utente può ancu sceglie di simulà a pubblicazione postu per Android o Windows Phone.

Utilizendu l'estensione Pontah in Yandex Browser

  1. Pudete scaricà l'estensione da Google Webstore via stu ligame.
  2. In a finestra, cliccate nantu à "Installate".

  3. In a finestra di conferma, selezziunate "Installà l'estensione".

  4. Dopo l'installazione, arricchisce e pagine aperte VK.
  5. Prima di publicà u vostru primu postu, devi inserì l'infurmazioni di u vostru contu in modo chì a prugramma puderà rimpiazzà i dati originali, per fà chì tutti pensanu chì tu sia veramente seduta cù iOS.

  6. Accantu à "Per mandà"vedi l'icona di Apple. Cliccate nantu à ellu - ora ogni postu creatu sarà publicatu cù sta icona.

  7. Cliccendu nant'à a freccia à fiancu à l'icona di Apple, arricavate un menu menu chì ti permette di cambià à mezu à i sistemi operativi. Cusì, pudete publicà simultaneamente entrate da diversi dispositivi.

Ci vole à avà chì prima di publicà un post da iOS, Android o Windows Phone, avete bisognu di rializà i vostri dati di login. U mutivu di fà quellu hè un pocu più altu. Allora, ùn preoccupatevi micca per a sicurezza di u vostru contu - L'estensione ùn vi falla a pagina, testata da noi.

ProluceIn u spettaculu"Sarà interessante per quiddi chì vogliono sorprende amichi o solu per creà l'apparenza di aduprà un dispositivu mobile in unu o in un altru sistema operativu. È abbastanza per applicà u, ancu i più avanzati Internet avè u piacè.