Autore autorizazione di rete in caso d'errore


U modu più evidenti per accelerà u vostru travagliu cù un computer hè di acquistà più componenti "avanzati". Per esempiu, se installate un discu SSD è un processore putente in u vostru PC, vi pudete ottene un aumentu significativu di prestazioni di sistema è di software adupratu. Tuttavia, pudete fà diversamente.

Windows 10, chì sarà discusu in stu articulu - in ginirali, sistema operativu abbastanza smart. Ma cum'è un produttu cumpletu, u sistema di Microsoft ùn hè micca senza difetti in termini d'usabilità. È hè a crescita di u comfort cumu interagisce cù Windows chì vi permetterà di riduce u tempu per effettuà certi attività.

Vede ancu: Aumenta prestazione di l'ordinatore in Windows 10

Cume à migliorà a usabilità in Windows 10

L'hardware novu pò accelera i prucetti chì sò indipendenti da l'utente: rende video, tempu di partitu di programma, etc. Ma cumu si faci a missione, quanti cliccamenti è movimenti di mouse fate, è ancu ciò chì strumenti utilizerete, determina l'efficacità di a vostra interazione cù u computer.

Pudete optimizà u travagliu cù u sistema cun pussibule di Windows 10 stessa è grazie à soluzioni di terze parti. Dopu, descrivemu cumu, aduprendu un software specializatu cun combinatu di funzioni incrudenti, per fà l'interazzione cù Microsoft OS più pratica.

Accurtà a registrazione

S'è ogni volta chì accede à Windows 10, inserisci sempre a password da un account Microsoft, allora vo hè certamente perde u tempu prezioso. U sistema prupone un metudu di l'autorizazione in modu abbastanza sicuro è, e più importantissimu, un còdice di quattru cifre.

  1. Per definisce una combinazione numerica per entrà in u spaziu di travagliu di Windows, andate à "Opzioni di Windows" - "Accounts" - "Opzioni di login".
  2. Trova una sezione "Codice PIN" è cliccate nantu à u pulsante "Add".
  3. Inserite u password di l'account Microsoft in a finestra chì si apre è cliccate "Login".
  4. Crea un codice PIN è inserisci doppiu in i campi adatti.

    Poi cliccate "OK".

Ma se ùn vulete micca entrà assolutamente nunda quandu si avvia u computer, a richiesta di autorizazione in u sistema pò esse completamente disattivata.

  1. Usate una scelta rapida "Win + R" per chjamà u pannellu Run.

    Specifichi u comandocuntrullà userpasswords2in u campu "Apertu" cliccate "OK".
  2. Dopu, in a finestra chì si apre, basta à deselezzioni a casella. "Richieste un username è una password".

    Per salvà e modifiche, cliccate "Applicà".

In cusìstu di queste azioni, quandu ripresenta u vostru computer, ùn avete micca duvutu passà l'autorizzazione in u sistema è vi sarà immediatamente accoltu da u desktop di Windows.

Notate chì pudete disattivà a richiesta di un nome d'usu è di una password solamente se ùn avete altru accesso à u computer o ùn fate micca preoccupato per a sicurezza di i dati conservati in ellu.

Usate Punto Switcher

Ogni utente di PC hè spessu di fronte à una situazione induve, quandu scrive rapidamente, si scopre chì una parola o ancu una frase intera hè un gruppu di caratteri inglesi, mentre chì era pianu di scrivelu in russo. O viceversa. Questa cunfusione cù i layout hè un prublema assai spiacciante, se ùn anu fastidiu.

Eliminate u prufessiunamentu apparente à i chiaru di Microsoft ùn l'ha micca. Ma quessa hè stata fatta da i sviluppatori di a famosa utilità Punto Switcher da a cumpagnia Yandex. U scopu principale di u prugramma hè di aumentà a praticità è a produttività durante u travagliu cù u testu.

Punto Switcher capisce à ciò chì tentate à scrive è cambia automaticamente a configurazione di a tastiera in a versione curretta. Queste accelereranu significativamente l'inserimentu di u testu russo o inglese, quasi affidendu a cambiamenti di lingua à u prugramma.

Inoltre, usando i tasti di tastiera integrati, pudete correggere immediatamente u pianu di u testu selezionatu, cambià u so casu o traslittera. U prugramma elimina ancu automaticamente i typo cumuni è pò memorizà finu à 30 frammenti di testu in a clipboard.

Scaricate Punto Switcher

Aghjunete i collegamenti per Start

A cumincendu cù a versione di Windows 10 1607 Anniversary Update, un cambiamentu pocu evidenti apparse in u menù principale di u sistema - una colonna cun etichette addizionali nantu à a sinistra. Inizialmente ci sò icone per accede rapidamente à e impostazioni di u sistema è u menù di u fermu.

Ma ùn tutti sapenu chì quì pudete aghjunghje cartulari di libreria, cume "Downloads", "Documenti", "Musica", "Images" è "Video". Una scorciata per a directory di l'utente di l'utente hè ancu disponibile. "Cartella personale".

  1. Per aghjunghje oggetti di parità, andate à "Opzioni" - "Personalizazione" - "Start".

    Cliccate nantu à l'etichetta "Sceglite e cartelle chì saranu visualizzate in u menù Start." in fondo à a finestra.
  2. Rimane puru marcà i direttori desiderati è uscite da l'impostazioni di Windows. Per esempiu, attivendu i selettori di tutti l'articuli dispunibili, avete u risultatu, cum'è in a screenshot sottu.

Dunque, sta caratteristica di Windows 10 permette di navigà finu à e cartelle più frequentemente usate in u vostru computer in appena una coppia di clic. Benintesa, pudete facilmente creà scorciati corrispondenti in a barra di task è in u vostru desktop. Tuttavia, u metudu sopra riportatu hà per piacè per quiddi chì avè abituate à un usu razionale di u spaziu di travagliu di u sistema.

Installazione di un visualizzatore di immagini di terza parte

Malgradu u fattu chì l'applicazione integrata "Foto" hè una solu soluzione pratica per a visione è l'editazione di e immagini, a so parte funzionale hè abbastanza scarsa. È s'ellu ci hè una galleria pre-installata di Windows 10 per un dispositivu tablet, i servizii più boni, nantu à un PC, e so capacità, à prifese, ùn sò micca bastate.

Per travaglià cunfortevuli cun immagini nant'à u vostru urdinatore, aduprà spettatori di immagini spiccate in piena ghjornu. Un di sti strumenti hè Faststone Image Viewer.

Questa soluzione ùn permette micca di vede e foto, ma hè ancu un gestore di grafie in tutte e direzzione. U prugramma unisce e funzionalità di a galleria, l'editor è u cunvertitore d'immagine, travagliendu cù quasi tutti i formati d'immagine presenti.

Scaricate Faststone Image Viewer

Disabilite l'accessu rapidu in Explorer

Com'è tanti applicazioni di sistema, Windows Explorer 10 hà ancu ricevutu una serie di innovazioni. Unu di elli hè "Quick Access Toolbar" cù i cartulari più frequenti è l'ultimi file. In sè stessu, a soluzione hè abbastanza pratiziale, ma u fattu chì a tabulazione corrispondente apre subitu quandu l'Esploratore hè principiatu hè semplicemente micca necessariu per parechji utilizatori.

Fortunatamente, se vulete vede e cartelle d'utenti principali è partizioni di dischi in u manager di file "dozzine", a situazione pò esse correzita in solu pochi clic.

  1. Apri Explorer e in tab "Vede" vai à "Opzioni".
  2. In a finestra chì si vede, espandite a lista di i menu "Apri Explorer per" è selezziunate l'elemento "Questu computer".

    Poi cliccate "OK".

Ora quandu lanciate Explorer, a finestra chì vi sarà usata per aprirà "Questu computer"è "Accessu Rapidu" rimarrà accessu da u listinu di cartulari à parte sinistra di l'applicazione.

Definisce l'applicazioni di difettu

Per fà u travagliu di praticità in Windows 10, hè necessariu installà u prugramma predefinitu per i tipi di file specifici. Allora ùn avete micca dighjà à dì u sistema à ogni prugramma chì deve aprire u documentu. Questu sarà sicuramente riduce u numaru di azzioni necessarie per svolge un compitu, è cusì salvà un tempu prezioso.

In u "top ten" implementatu un modu veramente pratice per stallà i prugrammi standard.

  1. Per cuminciare andate "Opzioni" - "Applicazioni" - "Applicazioni di difettu".

    In sta sezione di a configurazione di u sistema, pudete definire applicazioni specifiche per i situazioni più cumunate, cum'è l'ascoltate di musica, guardà video è foto, navigate nantu à Internet è travaglià cù posta è cartine.
  2. Solu cliccate nantu à unu di i valori predefiniti dispunibili è selezziunate a vostra propria opzione in a lista di cumenti à l'applicazioni.

Inoltre, in Windows 10 pudete specificà i file chì saranu aperti automaticamente da quì o da quellu programma.

  1. Per fà quessa, in a stessa sezione, cliccate nantu à a didicazione "Set per impostazioni perde l'applicazione".
  2. Truvate u prugramma uccidutu in a lista chì si aprite è cliccate nantu à u pulsante. "Gestione".
  3. Accantu à l'estensione di file desiderata, cliccate nantu à u nome di l'applicazione chì si utilizza è stabilite u novu valore da a lista di soluzioni à a destra.

Usate OneDrive

Se vulete accede à certi file in vari dispositivi è aduprà Windows 10 in un PC, u “nube” OneDrive hè a scelta migliore. Malgradu u fattu chì tutti i servizii cloud offrenu i so prugrammi per u sistema da Microsoft, a soluzione più conveniente hè u pruduttu di l'impresa Redmond.

A differenza di altri spazii di rete, OneDrive in una di l'ultime aggiornamenti di i "decine" hè diventatu ancu più profondamente integratu in l'ambiente di sistema. Ora vi ponu micca solu travaglià cù i singuli lima in l'archiviu a distanza cume sò in a memoria di u computer, ma ancu avè un accessu integrale à u sistema di file di PC da qualsiasi gadget.

  1. Per abilità a funzione curretta in OneDrive per Windows 10, prima truvate l'icona di l'applicazione in a barra di applicazioni.

    Cliccate nant'à u clicchjone è seleziona "Opzioni".
  2. In a nova finestra aperta sezione "Opzioni" è selezziunate a scelta "Permette l'usu di OneDrive per estrà tutti i mo schedari.".

    Poi cliccate "OK" è ripartite u computer.

Cusì, puderete vede e cartelle è file da u vostru PC in qualunque dispositivo. Pudete aduprà sta funzione, per esempiu, da a versione di navigatore di OneDrive in a stessa sezione di u situ - "Ordinatori".

Uitulu di antivirusu - Windows Defender decide di tuttu

Ben, quasi tutti. A soluzione integrata di Microsoft hà finalmente ghjudicatu un livellu chì permette à a maggior parte di l'utenti di abbandunà un prugrammu antivirus. Hè per un bellu pughjilatu, quasi tutti quelli chì spentenu Windows Defender, considerendu ch'ellu hè un strumentu assolutamente inutile per a lotta contr'à e minacce. Piu a maggior parte, era.

Tuttavia, in Windows 10, u prublemu antivirus integratu hà guadagnatu una nova vita è hè oghje una soluzione abbastanza potente per prutezzione di u vostru computer da malware. "A difensore" ùn hè micca solu ricunnisciutu a strumentale di e minacce, ma si complementa sempre cù a basa di dati di i virus, esaminendu i schedari suspetti nantu à i computer di l'utenti.

Se ùn tenite micca à scaricà nisunu dati da sorgenti potenzialmente periculosi, pudete rimuovere in tuttu u primu antivirus di u vostru PC è affidà a protezione di dati personali à l'applicazione integrata da Microsoft.

Pudete attivà Windows Defender in a categoria corrispondente di a configurazione di u sistema. "Aggiorna è Sicurezza".

Dunque, ùn salvate micca solu di cumprà e soluzioni antivirus pagate, ma ancu riduce u pesu nantu à e risorse informatiche d'ordinatore.

Vede ancu: Aumenta prestazione di l'ordinatore in Windows 10

Se seguità tutte e raccomandazioni descritte in l'artìculu, tucentate da voi, perchè a praticità hè un cuncettu prubettivu. Tuttavia, speremu chì almenu alcuni di i modi pruposti per aumentà u cunfortu di travaglià in Windows 10 sarà utile per voi.