Cumu trasferisce u schedariu di pagingatu à un altru drive o SSD

Un articulu nantu à a configurazione di un file di paginazione in Windows 10, 8.1 è Windows 7 hè statu publicatu annantu à u situ. Una di e funzioni addizionali chì ponu esse utule per l'utente hè di spostà stu schedariu da un HDD o di un SSD in un antru. Questu pò esse utili in casi chì ùn anu micca abbastanza spaziu in a partizione di sistema (è per qualchì ragione ùn si espandisce) o, per esempiu, per piazzà u schedariu di pagingatu in un drive più veloce.

In questu guida ghjudicate cumu trasferisce u schedariu di paging di Windows à un altru discu, è ancu alcune funzioni da tene à mente quandu si trasferisce paginafile.sys in un'altra unità. Nota: se a missione hè di liberà a partizione di sistema di u discu, pò esse più razionale aumentà a so partizione, chì hè discupratu in più in dettaglio in u Cummerciu di l'uggiu C.

Posizionendu u situ di paging di paging in Windows 10, 8.1 è Windows 7

Per trasmette u schedariu di paging di Windows à un altru discu, avete bisognu di seguità sti simplici passi:

  1. Aprite l'impostazioni avanzate di u sistema. Questu pò esse fattu cù u "Pannellu di cuntrollu" - "Sistema" - "Impostazioni avanzate di u sistema" o, più veloce, preme i tasti Win + R, introduce systempropertiesadvanced e premete Invescia.
  2. A tabulazione Avanzata, in a sezione Prestazioni, cliccate u pulsante Opzioni.
  3. In a prossima finestra in a scheda "Avanzata" in a sezione "Memoria virtuale", cliccate "Modifica".
  4. Se avete l'impostazione "Sceglie automaticamente a dimensione di u pagine", selezziunela.
  5. In l'elenco di i dischi, selezziunate u discu da u quale si trasferisce u schedariu di paging, selezziunu "Senza file di paginazione", e poi cliccate "Set", e poi cliccate "Sì" in l'avvertenza chì si vede (per più infurmazione nantu à sta avvertenza, vedi a sezione di informazioni addizionale).
  6. In a lista di i dischi, selezziunate u discu in u quali hè trasferitu u schedariu di paging, allora selezziunu "Dimensione di sistema" (?) "O" Specifichi a dimensione "è specificate e dimensioni necessarie. Cliccate "Set".
  7. Cliccate OK, e poi riavvi u computer.

Dopu avè riavvutu, u lima di scambiu pagefile.sys devi esse eliminatu automaticamente da l'unità C, ma solu in casu, verificate u, se hè, elimina u manualmente. Accendi la visibilità di i file nascosti ùn hè micca abbastanza per vede u file di paginazione: bisogna andà à l'impostazioni di l'esploratore è nantu à a scheda "Vede" deseleziona "Nascite i file di sistema protetti".

Ulteriori informazioni

In sostanza, l'azzioni descritte saranu abbastanza per spostà u schedariu di paginggiu in un altru drive, parechje punti li si deve tene à mente:

  • In mancanza di un micanu file di paginazione (400-800 MB) in a partizione di u discu di sistema di Windows, a seconda di a versione, pò: ùn scrive micca l'infurmazioni di debug cù i gocci di memoria di u kernel in casu di fallimenti o creà un file "di pagingu" temporaneu.
  • Se u schedariu di paginging continua à esse creatu nantu à a partizione sistema, pudete abilità un micca file di paginazione nantu à quellu, o disattivà a registrazione di l'infurmazioni di debug. Per fà quessa, in l'impostazioni avanzate di u sistema (passu 1 di l'istruzzioni) in a scheda "Avanzata" in a "Carica è Restaura" sezione, cliccate u pulsante "Parametri". In a sezione "Scrivere di l'infurmazione di debug" in a lista di tippi di dump di memoria, selezziunu "No" è applica i settori.

Speru chì l'istruzione sarà utile. Se avete qualchì domanda o aghjunghje - Mi piacerebbe cuntene per i cumenti. Pò esse utule: cumu trasferisce a cartella di l'aggiornamentu di Windows 10 in un altru discu.