Cumu rimuovere i freni in un computer Windows 7

Incarnatu in tutti i smartphones certificati è compresse in esecuzione di Google Play Store di Android, purtroppu parechji utilizatori ùn travagliavanu sempre stabile. A volte in u prucessu di u so usu, pudete affrontà tutti i tipi di prublemi. Oghje avemu da parlà di l'eliminazione di una di elli - quella chì hè accumpagnata da a notificazione "Codice di errore: 192".

Cause è opzioni per curà u còdice di l'errore 192

"Impossibile carregà / aghjusta l'applicazione. Codice d'errore: 192" - Ciò hè esattamente ciò chì a descrizione cumpleta di u prublema sembra, a soluzione di chì ne tratterà di più. A ragione di u so avvenimentu prima di u banale hè simplicu, è si trova in a mancanza di spaziu libaru in u drive di u dispositivo mobile. Fighjate una maghjina più stretta à ciò chì deve esse fattu per correggere questu sbagliatu errore.

Vede ancu: Cumu aduprà Google Play Market

Metudu 1: Staccate spaziu in a unità

Chì cunnuscemu a causa di l'errore 192, principiamu cù u spaziu più evidenti - liberi di spaziu in a memoria interna è / o esterna di u dispositiu Android, dipende da dove l'installazione hè in esecuzione. Hè necessariu aduprà in questo casu in un cumplessu, in parechje tappe.

  1. Rimuete inutili applicazioni è ghjochi, s'ellu ci hè, sbarazzate di documenti inutili è di schedari multimediali.

    Più: Cancellà applicazioni nantu à i dispositivi Android
  2. Rimuova u cache di l'applicazione è di u sistema.

    Per di più: Sgualà a cache in u sistema operativo Android
  3. Pulite l'Android da u "spazzatura".

    Leggi più: cumu liberà spaziu in Android
  4. Inoltre, se una carta di memoria hè usata nant'à un smartphone o un tablet è l'applicazione hè installatu in ellu, vale a pena di pruvà di cambià stu prucessu in memoria interna. Se a stallazione si faci direttamente nantu à u dispositiu, avete da ricurrà à u cuntrariu - "trasmette" à u microSD.

    Ulteriori dettagli:
    Installazione è muvimentu applicazioni à una scheda di memoria
    Commutazione di memoria interna è interna per Android

    Dopu per assicurà chì ci sia abbastanza spazi liberi nantu à u discu di u vostru dispositivo mobile, andate in Google Play Store e reinstallate (o aghjurnate) l'applicazione o u ghjocu cù chì hè sbucatu 192

Metudu 2: Cancellà i dati di u Store

Chì u prublema aghjunghjemu ghjunghje à u livellu di l'aghja di applicazione, oltre à liberà spaziu direttamente in a memoria di un dispositiu Android, hè utile per cancellà a cache di u Play Market è sguassà i dati cumparati durante a so usazione.

  1. Aprite "Impostazioni" è andate à a sezione "Applicazioni è Notificazioni" (U nomu pò esse un pocu differente secondu a versione di Android), è aprite a lista di tutte e applicazioni installate.
  2. Trova Google Play Store in st'elenco, toccala per andà à a pagina "Circa l'applicazione".

    Apertu a sezione "Conservazione" e alternativamente cliccate nantu à i bottoni Clear Cache è "Cancella dati".

  3. Aferite i vostri intenzioni in una finestra pop-up, è poi pruvate à installà o aggiornà l'applicazione. U codice d'errore 192, prubabile, ùn vi disturberà più.

  4. Cancellà a cache è i dati di Google Play Market aiutanu à sbarazzarsi di i prublemi più cumuni in u so travagliu.

    Vede ancu: Risolutà u còdice di errore 504 in Google Play Store

Metru 3: Rimuovi i Aggiornamenti di u Store

Se a cancellazione di u cache è i dati ùn aiutanu micca à sbarazzarsi di l'errore 192, devi agisce più radicalmente - rimuovi l'aggiornamentu di u Google Play Market, cioè, riportilo à a versione originale. Per questo:

  1. Ripetite i passi 1-2 di u metudu precedente è turnate à a pagina. "Circa l'applicazione".
  2. Cliccate nantu à i 3 punti verticali situati in u angulu supranu a destra. In u menu chì si apre, tocca nantu à u solu articulu dispunibile - "Rimuovi aggiornamenti" - E cunfirmate e so intenzioni, premendu "OK" in una finestra popup.

    Nota: In certi dispositivi Android, ci hè un bottinu separatu per rimuovere l'aggiornamenti di l'applicazione.

  3. Rinvià u vostru dispositivo mobile, aprite u Google Play Store e chiuderete di nuovo. Aspetta finu à ch'ellu riceva l'aggiornamentu, è dopu cunvittà un errore cù u codu 192 stallendu o aggiornendu l'applicazione. U prublemu deve esse riparatu.

Metudu 4: Cancellà è rinnuvà un account

In certi casi, a causa di l'errore 192 hè micca solu a mancanza di spaziu libaru in a memoria di a dispositiva è u "prublema" Play Store, ma dinò u account Google di l'utente utilizzatu in l'ambiente Android. Se i passaggi sopra cullati ùn anu solu risolvutu u prublema chì cunsideremu, ghjustu à pruvà à sguassà u contu in "Impostazioni"è dopu riconnessa. Circa chì questu hè fattu, avemu dittatu in precedenza.

Ulteriori dettagli:
Eliminà u account Google in Android è ri-cunnessu
Accedi à u account Google nantu à u dispositiu Android

Conclusione

Malgradu u fattu chì avemu cunsideratu quattru modi diversi di correggere un errore cù u codu 192 in u Google Play Market, a misura più cumuna è abbastanza efficace hè a liberazione banale di spaziu di memoria in un dispositivo mobile.

Vede ancu: Soluzione di prublemi cumuni in u Google Play Market