BitTorrent hè diventatu unu di i più diffusi protocolli di caccione di i file in Internet. Ùn é chjaramente chì ci sia un assai clientela per u travagliu di stu protocettu per sistema operativo desktop è Android. Oggi studieremo unu di sti clienti - MediaGet.
Introduzione à u prugramma
Durante u primu lanciu di l'applicazione, una breve istruzione hè mostra.
Induce e caratteristiche principali di MediaGet è e caratteristiche di u travagliu. Sarà utile per l'utenti per i quali travaglià cù i clienti BitTorrent hè novu.
Motore di ricerca incorporatu
Pudete aghjunghje file per scaricà in MediaGet cù a scelta di ricerca di cuntenutu incarnata in l'applicazione.
Come in uTorrent, i risultati sò visualizzati micca in u prugramma stessu, ma in u navigatore.
A cunniscenza, a decisione hè strana è pò sembra scomode à qualcunu.
Scaricate u torrent da a memoria di i dispositivi
Come e cumpetitori, MediaGet pò ricunnisciete i file torrent situati nantu à u dispositiu è li portanu à u travagliu.
A praticità indubbindibile hè l'associazione automatica di tali file cù MediaGet. Ùn hè micca bisognu di aprire u prugramma ogni volta è ricercà u lugghjettu necessariu à traversu - pudete semplicemente lanciare un qualsiasi gestore di file (per esempio, Total Commander) è scaricà u torrent da quì à u clientu.
U riconoscimentu di a magneta
Ogni client modernu di torrent hà puru cusì travaglià cù i ligami cum'è magneti, chì sò sempre più in sostituzione di u vechju formatu di lima cù i sali di hash. Hè naturale nant'à chì MediaGet faci un travagliu eccellente cun elli.
Una caratteristica molto pratica hè a definizione automatica di u link - cliccate nantu à u navigatore, è l'applicazione u porta à travaglià.
Notificazione di u Statu di Bar
Per un accessu rapidu à i download, MediaGet trasmette un avvisu à u persiana.
Mostra tutte i scariche attuali. Inoltre, da quì puete uscire da l'applicazione - per esempiu, per salvà energia o RAM. Una caratteristica interessante chì i contrapari di l'applicazione ùn anu micca hè una ricerca rapida da a notifica.
L'agente di ricerca hè solu Yandex. A funzione di ricerca rapida hè disattivata per difettu, ma pudete abilitarla in l'impostazioni attivendu u switch corrispondente.
Risparmiu energia
Una bella caratteristica di MediaGeta è a capacità di abilità i download dopu chì u dispositiu hè in carica, per risparmi di energia di a batteria.
È sì, in cuntrastu à uTorrent, u modalità di risparmio energeticu (quandu a carica hè fermata à i valori di carica bassa) hè dispunibule in MediaGet per difettu, senza alcuna versione pro è primu.
Adjusting the limits of return and download
L'elaborazione di un limite per a carica è a velocità di download hè una opzione necessaria per l'utenti chì anu trafficatu. Hè belli chì i sviluppatori lascianu l'occasione di adattà i limiti à l'internu di e necessità.
A differenza di uTorrent, u limite, dispiaciutu per a tautologia, hè illimitatu da nunda - letteralmente ogni valore pò esse messu.
Virtues
- L'applicazione hè cumplettamente libare;
- Lingua russa per difettu;
- Praticità in u travagliu;
- Modi di risparmiu d'energia.
Inconvenienti
- U solu mutore di ricerca senza a possibilità di cambià;
- Ricerca di cuntenutu solu via un navigatore.
MediaGet hè, in generale, un client applicativu abbastanza semplici. Tuttavia, a simplicità in questo casu ùn hè micca un vizio, soprattuttu tene in considerazione i ricchi possibilità di personalizazione.
Scaricate MediaGet gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store