Cumu mandà un missaghju à un'altra persona VKontakte

Se parechji dispositivi sò cunnessi cun una stessa fonte Internet in listessu tempu, ci pò esse un errore in u travagliu in atta à u cunflittu di l'indirizzu IP. Vedemu cume si risolva u prublema in un PC cù Windows 7.

Vede ancu: Cumu configurà l'Internet dopu a reinstallà Windows 7

Cume per risolve u prublema

L'errore menzionatu in st'articulu hè espressu in l'apparenza di una notificazione nantu à u schermu chì dà ind'è u cunflittu di l'indirizzi IP è a perdita di cumunicazione cun Internet. A ragione di u prublema studiata hè chì duie dispositivi diversi ricevenu un IP cumplettamente identicu. U più spessu succede cumu cunnessione per mezu di un router o una rete d'azienda.

A soluzione à sta disfunzione serve ancu se soi, è consiste in cambià a IP à una opzione unica. Ma prima di imbarcassi nantu à manovre cumplette, pruvate semplicemente riavvicinendu u router è / o PC. Nantu à a maggior parte di i casi, queste azioni aiutanu a sbarazzà di l'errore. Se, dopu in pratica, un risultati positivi ùn hè micca truvatu, eseguite e manipolazioni descritte quì sottu.

Metudu 1: Abilita una generazione automatica di IP

Prima di tuttu, avete bisognu di pruvà à attivà a recuperazione automatica IP. Questu serve per generà un indirizzu unicu.

  1. Cliccate "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. Andà à "Rete è Internet".
  3. Cliccate nantu à l'elemento "Centru di cuntrollu ...".
  4. Dopu, in u riquadro di sinistra, cliccate nantu à l'elemento. "Modificà i parametri ...".
  5. In u casu aperto, truvate u nomu di u compositu attivu à traversu chì a cunnessione cù u World Wide Web deve esse realizzata, è cliccate nantu à u.
  6. In a finestra di stato chì vene, cliccate nantu à l'elemento "Pruprietà".
  7. Truvà a componente chì porti u nome. "Protocollo Internet versione 4"è mette in risu. Poi cliccate item "Pruprietà".
  8. In a finestra aperta, attivate i pulsanti di radio in direzzione "Avete un indirizzu IP ..." è "Ottiene l'indirizzu di u servore DNS ...". Dopu à chì cliccate "OK".
  9. Tornà à a finestra precedente, cliccate "Chiudi". Dopu, l'errore cù u cunflittu di l'indirizzi IP deve sparisce.

Metudu 2: Specifichi IP staticu

Se u metudu sopra riportatu ùn aiutava micca o a rete ùn supporta micca IP, allora ci hè una ragione per pruvà a procedura inversa - assignà un indirizzu staticu univu à u computer in modo chì ùn ci sia micca cunflittu cù altri dispositivi.

  1. Per capisce chì tippu di indirizzu staticu pudete registrà, avete bisognu di cunnosce l'infurmazioni nantu à u pool di tutti gli indirizzi IP dispunibili. Questa gamma hè di solitu specificata in l'impostazioni di u router. Per minimizà a probabilità di una partita IP, deve spessu quant'è pussibile, aumentendu cusì u numaru di indirizzi unici. Ma ancu se ùn cunniscite micca sta piscina è ùn avete micca accede à u router, pudete provà à truvà l'IP. Cliccate "Start" è cliccate nantu à l'elemento "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u directory "Standard".
  3. Fate un clic destro in un articulu. "Linea di cumandamentu". In a lista di azzioni chì si apriranu, selezziunate a opzione chì furnisce a procedura per lanciatu cun autorità amministrativa.

    Lezione: Cumu abilità a "Linea di comando" in Windows 7

  4. Dopu l'apertura "Linea di cumannu" inserite l'espressione:

    Ipconfig

    Appughjà nantu à u pulsante Enter.

  5. Queste reti saranu aperte. Trova l'infurmazione cun indirizzu. In particulare, vi tocca à scrive i parametri seguenti:
    • Indirizzu IPv4;
    • Maschera di subnet;
    • A porta principale.
  6. Allora andate in a prupietà di u Protocollo Internet versione 4. L'algoritiu di transizione hè descrittu in dettu in u metudu precedente in clausa 7 inclusive. Commutate entrambi i pulsanti radio in a posizione inferiore.
  7. Next in u campu "Indirizzu IP" inserite i dati chì sò stati messi à u visu di u parametru "Indirizzu IPv4" in "Linea di cumannu", ma rimpiazzate u valore numericu dopu à l'ultimu puntu cù qualchì altra. Hè cunsigliatu di aduprà numeri di tre cifre per minimizà a possibilità di indirizzi di corrispondenza. In i campi "Subnet Mask" è "Main Gateway" Scrivite esattamente stessi numeri chì sò stati espositi in altrettanti parametri simuli in "Linea di cumannu". In i campi di u servore DNS alternativu è preferitu, pudete inserire i valori di conseguenza 8.8.4.4 è 8.8.8.8. Dopu avè inseritu tutti i dati, cliccate "OK".
  8. Tornà à a finestra di pruprietà di a cunnessione, ancu premete "OK". Dopu, li PC riceveranu una IP statica è u cunflittu sarà risoltu. Sì avete sempre un errore o altri prublemi cù a cunnessione, pruvate à sceglie i numeri dopu à l'ultimu puntu in u campu. "Indirizzu IP" in pruprietà di u protocollo Internet. Va ricordatu chì ancu se riesce, quandu stabilisce un indirizzu staticu, un errore cù u tempu pò esistere torna quandu un altru dispositivo riceve esattamente u stissu IP. Ma sapete già cum'è di trattà stu prublema è riparà subitu a situazione.

Conflitti di indirizzu in Windows 7 pò verificà da a coincidenza di IP cun altri dispositivi. Stu prublema hè risoltu attribuendu un IP unicu. Hè preferibilmente fattu cù u metodo automaticu, ma se questu opzione ùn hè micca pussibule per via di restrizioni di rete, allora pudete assignà manualmente un indirizzu staticu.