Una di e situazioni chì un utilizatore di Windows 10 pò truvà hè chì u computer o portatariu s'accende o si sveglia da u modu di rimbastu, è questu ùn pò accade in u mumentu più prughjettu: per esempio, se u laptop agisce di notte è ùn hè micca connessu à a rete.
Ci hè dui scenari possibili principali di ciò chì sta accadendu.
- U computer o u laptop portanu subitu dopu à u so spegnimentu, stu casu hè descrittu in dettu in l'istruzzioni di Windows 10 ùn si spegne (di solitu in i piloti di chipset è u prublemu hè risoltu sia cù l'installazione, o da disattivà u lancio rapido di Windows 10) è Windows 10 ripartisce quandu hè spento.
- Windows 10 stessa accende in ogni momentu, per esempiu, di notte: quessa succede generalmente se ùn usate micca Shutdown, ma hè vicinu à u portatile, o u vostru computer hè installatu per rendi u sonnu dopu un certu tempu, ancu se pò avè successu a fine di u travagliu.
In questo manuale, consideramu a seconda opzione: accende un computer o un laptop cù Windows 10 o si sveglia da u sonnu senza alcuna azzione da parte vostra.
Cumu scopre perchè Windows 10 si sveglia (si sveglia da u modu di dorme)
Per scopre perchè un computer o un portatariu si suppone, u Visualizzatore di eventi di Windows 10 hè adupratu. Per aprirlo, cuminciate à scrive "Event Viewer" in a ricerca di a barra di applicazioni, è poi lanciate l'elementu truvatu da i risultati di ricerca .
In a finestra chì si apre, in u riquadro di sinistra, selezziunate "I Log di Windows" - "Sistema", e dopu in u pannello di diritta, cliccate nantu à u pulsante "Filtrà u Registro Cume".
Nelle impostazioni di filtri in a sezione "Sorgenti di l'eventi", specificate "Potenziale-Soluzione di problemi" è applicate u filtru - solu i elementi chì sò di interesse per noi in u cuntestu di l'attivazione spontanea di u sistema restanu in u visore di eventi.
L'informazione nantu à ognuna di sti eventi, tra l'altro, includerà u campu "Sorgente di uscita", indicendu u mutivu di u computer o di u portatile à esse riattivatu.
Possibili fonti di uscita:
- Pulsante di accumudimentu - quandu accendi u computer cù u pulsante corrispondente.
- I dispositivi d'ingressu HID (pò esse designatu diversamente, di solitu contenenu l'abbrevazione HID) - riporta chì u sistema hà svegliatu da u modu di rassu è dopu aghjuntu cù unu o un altru dispositivo di input (premutu u tastu, movi u mouse).
- Adattatore di rete - dice chì a vostra scheda di rete hè configurata in un modu chì puderà avvià u svegliu di un computer o laptop quandu e connessioni in entrata.
- Timer - dice chì l'attività pianificata (in Task Scheduler) hà purtatu a Windows 10 in sonni, per esempiu, per mantene automaticamente u sistema o scaricà è installa attualizazioni.
- U coperchiu di u laptop (a so apertura) pò esse indicatu diversamente. In u mo laptop portu à a prova, u “Dispositiu Hub USB Root”.
- Nisunu dati - ùn ci hè nunda di informazione quì, eccettu per u tempu di esce di u sonnu, è tali elementi si trovanu in eventi nantu à quasi tutti i portatili (cioè hè una situazione regula) è di solitu l'azione successiva descritta fermanu in furia a salita automatica da dorme, malgradu a presenza di eventi cun mancu di l'infurmazione sorgente.
Di solitu, i motivi per i quali l'ordinatore stessa accende inaspettatamente per l'utente sò fatturi cume a capacità di i dispositivi periferichi di sveglielu da a modalità di rimbastu, oltre à a manutenzione automatica di Windows 10 è di travaglià cù l'aggiornamenti di u sistema.
Cumu disattivà a sveglia automatica da u modu di dorme
Come annunziatu, Windows 10 pò esse attivatu da solu, pò e dispositivi di computer, cumprendu schede di rete, è cronometraggi, impostati in Task Scheduler (è alcuni di quelli sò creati durante u travagliu), per esempiu, dopu u scaricamentu di l'aggiornamenti regolari . Includite separatamente u vostru laptop o computer, è pudete mantenere u sistema automaticu. Considerà l'inizitazione di sta caratteristica per ognunu di l'altri.
Prohibe i dispositivi per sveglia u computer
Per uttene un elencu di dispositivi per chì Windows 10 si sveglia, puderete fà u seguitu:
- Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (pudete fà quì da u menù cliccatu da menu cliccate nantu à u bottinu "Start").
- Inserite u cumandamentu powercfg -devicequery wake_armed
Vedete a lista di dispositivi cumu si vedenu in u manager di dispositivi.
Per annullà a so capacità di svegliu u sistema, andate in u manager di dispositivi, truvate u dispositivu chì avete bisognu, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate "Proprietà".
Sulla tab Opzioni di putere, deselezziunate a vocazione "Permettite à questu dispositariu di scansà u computer da u standaru" è chì applichi i paràmetri.
Poi ripetizeci u listessu per altri dispositivi (tuttavia, pudete micca vulete disattivà a capacità di accende u computer pigliate e premendu i tasti di a tastiera).
Cumu disattivà i chjulmetri di a risveglianza
Per sapè se qualchì scintillu di sveglia hè attivu in u sistema, pudete avverà un prompt di cumandamentu cum'è amministratore è aduprà u comando: powercfg -waketimers
A causa di a so esecuzione, un elencu di e attività in u pianificatore di attività spieghji, chì pò accende u computer in casu necessariu.
Ci hè dui modi per disattivà i timers di risvegliu - li spegneru solu per un compitu specificu o cum'è per tutti i travaglii attuali è successivi.
Per dughjite a capacità di uscire in mode di dorme quandu si esegue una attività specifica:
- Aprite u Windows 10 Task Scheduler (pò truvà da a ricerca in a barra di applicazioni).
- Trova elencata in u rapportu powercfg a missione (u caminu à esse ci hè ancu indicatu, NT TASK in u caminu currispondi à a sezione "Task Scheduler Library").
- Andate à e prupietà di sta attività è nantu à a scheda "Condizioni" deselezionate "Wake the computer to Perform the task", allora salvate i cambiamenti.
Fate attenzione à a seconda operazione chjamata Reboot in u powercfg report in the screenshot - questu hè una attività generata automaticamente da Windows 10 dopu à riceve i prossimi aggiornamenti. A disattivazione manuale di a uscita da u modu di reta, cume era descritta, potrebbe ùn funziunera micca, ma ci sò modi, vede Cumu disattivà u ripartimentu automaticu di Windows 10.
Se avete bisognu di disattivà appena i timer di risveglianza, pudete fà ciò chì si faci in i passi chì seguite:
- Andate in u Pannello di cuntrollu - Alimentazione è aprite i parametri di u schema energeticu attuale.
- Fate un clic nantu à "Modificare e impostazioni avanzate di energia".
- In a sezione "Sperimentu", disattivà i timer di risvegliu è applicà e impostazioni chì avete fattu.
Dopu à questu travagliu da u pianificatore ùn sarà micca pussutu rimuovere u sistema da u sonnu.
Disattivà u dorme di a veglia per a manutenzione automatica di Windows 10
Per impostazione predefinita, Windows 10 esegue una manutenzione automatica quotidiana di u sistema, è pò inserisce per quessa. Sè u vostru computer o laptop portate à sveglia à a notte, questu hè veramente u casu.
In preda à stu mumentu:
- Vai à u pannellu di cuntrollu, è aprite u "Centro di Sicurezza è di Serviziu".
- Espandi "Mantenimentu" è cliccate "Modifica l'impostazioni di u serviziu".
- Deselezziunate a "Permettite all'attività di manutenzioni per risveglia u mio computer à un ore pianificata" è applicà e impostazioni.
Forse, inveci di disattivà i risveglioni per a manutenzione automatica, ùn hè più sensabile cambià l'ora di inizio di a task (chì pò esse fattu in a stessa finestra), cume a funzione stessa hè utile è include deframmentazione automatica (per l'HDD, nant'à u SSD ùn hè micca effettuata), test di malware l'aggiornamenti è altre attività.
Optional: in certi casi a disabilitazione di u "lanciu rapidu" pò aiutà à risolve u prublema. Ulteriori su stu pere in una insignamentu separata. Quick Start Windows 10.
Speru chì trà e elementi enumerati in l'artìculu ci hè stata una di quelle chì s'incontenu esattamente in a vostra situazione, ma se ùn, spartite i commenti, puderete pudere aiutà.