Cume configurà Yandex.Mail in MS Outlook


L'utilizazione di e rete sociali hè diventata una parte integrante di a vita di a sucietà moderna. In stu prucessu, situazioni nascenu inevitabilmente quandu, per via di qualche circostanza, l'usu perde l'accessu à u so account, o scebule per sbagliu, è poi vole recuperà. Hè pussibile, è ciò chì deve esse fattu in tali casi, cunsiderà l'esempiu di a più grande rete sociale di u mondu - Facebook.

Cumu possu risturà u mo account?

Analizendu a descrizione di prublemi cù un account Facebook chì l'utenti spartenu nantu à a rete, tutti i so prublemi ponu esse divisi in trè grandi gruppi:

  1. Bloccu cundizione da parte di l'amministrazione di Facebook.
  2. Problemi associati cù i login è a password di u cuntu.
  3. Eliminazione errata di u vostru contu.

U lockout di u contu hè un argomenti particulare chì deve esse cunsideratu separatamente.

Leggi ancu: Cosa fate s'è Facebook hà bloccatu un account

I dui rimanenti opzioni ponu esse discuprate più in dettu.

Optionu 1: Récuppamentu di login è password

Perdite una password o una password cun login un hè una di i motivi più cumuni per perdendu l'accessu à u vostru contu di Facebook. Stu prublema hè piuttostu sfarente è, dipende da a situazione specifica, hà soluzioni leggermente differenti. Considerà in ordine.

L'utente ricorda login è missione dimenticata

Questu hè u prublemu più ghjovanu chì si pò fà quandu si utilizza una rete sociale. A so soluzione ponerà solu qualchi minuti. Per recuperà a vostra password, devi:

  1. Aprite a pagina facebook.com è cliccate nantu à u ligame. "Avete scurdatu u vostru contu?"chì hè sottu à u campu di password.
  2. In a finestra chì si vede, inserite u vostru numeru di telefono o indirizzu di e-mail chì hè statu utilizzatu quandu si registra nantu à Facebook.
  3. Selezziunu u metodo di ottenimentu di un codice per resettà a password.
  4. Inserite u codice ricevutu in una nova finestra.

Dopu reste solu per specificà una nova password è l'accessu à u contu sarà riparatu.

L'utente ùn ricorda micca u login o l'accessu à e-mail chì hè stata utilizata perchè u login hè persu

A situazione in cui l'utente ùn ricorda micca nisuna particula nantu à u so account sembra assurdu, ma succede sempre, ancu assai menu spessu. Fà subitu una riservazione chì nè appella à u serviziu di supportu nantu à Facebook ùn aiutà micca quì. Ma ciò chì ùn significa micca chì avete bisognu di cadere in disperazione, pudete pruvà à riparà tuttu.

Se login hè statu adupratu per autorizazione, avete bisognu di dumandà à unu di i vostri amichi di aprite a vostra pagina. L'ultima parola in a barra di indirizzu di u navigatore dopu a slash è sarà u login per u cuntu. Per esempiu:

Hè avè apprendu da quì u login, ulteriori azioni per ripristinà l'accessu à u vostru contu pò esse eseguite cù l'algitimu descrittu sopra.

Se avete adupratu l'indirizzu di e-mail o u numeru di telefonu cum'è un login, pudete dumandà à un amicu di vede lu in a sezione di cuntattu di a vostra pagina. Ma succede spessu chì l'utenti abbandunanu stu campu vuoto. In questu casu, resterà solu à l'iniziu per scurdà tutti i indirizzi possibili è numeri di telefono, sperendu di truvà u dirittu unu. Ùn ci hè altra strada.

Opzione 2: Recuperà una pagina eliminata

Ci sò situazioni in cui una persona cancella a so pagina di Facebook, cagiuntu à e emozioni momentanee, e poi si rammora è vole esse restituisce tuttu cumi era. Per capisce u prublema in modo correttu, l'usu deve distinguà due cunceptivi:

  • A disattivazione di u cuntu;
  • Eliminazione di un account.

In u primu casu, l'utente può riattivà u contu in ogni momento. Semplicemente accede à a vostra pagina, o accede à un altra risorsa cun Facebook. A pagina cumincerà à funziunà torna in piena.

Se parlemu di l'eliminazione di a pagina, quì avemu in mente a cancellazione cumpleta di i dati di l'utente da i servitori di Facebook. Ciò hè un prucessu irreversibile. Ma per evità incomprensioni fastidiosi à causa di l'eliminazione di u cuntu, l'amministrazione di u social network hà bluccatu a capacità di inizià immediatamente stu prucessu. Prima, l'utente deve trasmette una richiesta di rimozione di pagina. Dopu à quessa, ci hè 14 ghjorni per fà una decisione finale. Durante stu tempu, u contu sarà in un statu disattivatu è pò esse attivatu torna in qualunque tempu. Ma dopu duie settimane, nunda si fà.

Leggi più: Cancellà a Pagina Facebook

Ci sò modi di ripristinà u vostru contu di Facebook. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in elli. Ma per ùn perdenu micca i so dati, l'utente deve esse attenti è seguità strettamente e regule stabilite da l'amministrazione Facebook.