Cumu entrate e impostazioni di u router

Se avete bisognu di cambià certe impostazioni di u router, allora più probabilmente vi pratichete à traversu l'interfaccia di amministrazione basata nantu à web di u router. Certi utenti anu una domanda nantu à cume si inseriscenu e impostazioni di u router. Circa stu è parlà.

Cume entrate in a configurazione di u router di D-Link DIR

First, about the router wireless più comune in u nostru paese: D-Link DIR (DIR-300 NRU, DIR-615, DIR-320, è altri). Modu standard di entrà in a configurazione di u router di D-Link:

  1. Lanciate u navigatore
  2. Inserite l'indirizzu 192.168.0.1 in a barra di indirizzu è premete Invescia
  3. Inserite u username è a password per cambià e impostazioni - per difettu, i router D-Link aduprate rispettivamente u username è a parola. In casu chì avete cambiatu a password, hè necessariu inserisce u vostru propriu. In stu casu, tene à mente chì questu ùn hè micca a password (ancu se pò esse uguale) chì serve per cunnesse à u router via Wi-Fi.
  4. Se ùn ricordate micca u password: pudete ripresentà e configurazione di u router per l'impostazioni predefinite, allora sarà sicuramente dispunibile in 192.168.0.1, u login è a password saranu ancu standard.
  5. Se nunda ùn si stende à 192.168.0.1 - andate à a terza parte di st'articulu, discriva in dettu ciò chì fà in stu casu.

Cume cù u router D-Link finisce. Se i punti sopra cullati ùn ti aiutanu, o u navigatore ùn entra in l'impostazioni di u router, vai à a terza parte di l'articolo.

Come entrà in a configurazione di u router di Asus

Per uttene à u pannellu di configurazione di u router wireless Asus (RT-G32, RT-N10, RT-N12, etc.), avete bisognu di fà quasi u stessi passu cum'è in u casu precedente:

  1. Lanciate un navigatore internet è andate in 192.168.1.1
  2. Inserite u vostru login è password per entrà in a configurazione di u router Asus: i normali sò admin è admin o, se i cambiati, i vostri. In casu chì ùn ricordate micca i dati di login, pudete avè da resettà u router à l'impostazioni di a fabbrica.
  3. Se u navigatore ùn apru micca a pagina à 192.168.1.1, pruvate i metudi descritti in a guida di a prossima parte.

Cosa fà se ùn vada micca in l'impostazioni di u router

Se vedi una pagina in blancu o l'errore quandu pruvate d'accede à 192.168.0.1 o 192.168.1.1, tenta di seguità:

  • Run u prompt di comando (per questo, per esempiu, premete i chjavi Win + R è inserisci u comando cmd)
  • Inserite u cumandamentu ipconfig in a riga di cume
  • In cunsiderazione di u cumandamentu, vedite l'impostazioni fili è wireless in u vostru computer.
  • Fate attenzione à a cunnessione chì hè usata per cunnesse à u router - se sì cunnessu à u router per filo, poi Ethernet, se ùn avete fili, poi a cunnessione senza fili.
  • Vede u valore di u campu "Default Gateway".
  • Invece di l'indirizzu 192.168.0.1, aduprate u valore chì avete vistu in stu campu per intrà e impostazioni di u router.

Similmente, avendu amparatu u “Gateway per difettu”, si pò andà ancu in l'impostazioni di altri mudelli di router, a pratica stessa hè u listessa in ogni locu.

Se ùn cunniscite micca o avete dimenticatu a parola d'accessu per accede à l'impostazioni di u router di Wi-Fi, allora probabilmente vi hà da resettà à l'impostazioni di a fabbrica cù u pulsante "Reset" chì a quasi tutti i router wireless avete, è dopu ri-configurà u router Di norma, ùn hè micca difficiule: pudete aduprà e numerose istruzioni in stu situ.