Una di e funzioni possibili di u pruprietariu di un iPhone o di u iPad hè di trasmette versu un video scaricatu nantu à un computer o un laptop per vede dopu in passaghju, in attesa o in altrò. Sfortunatamente, per fà ciò in una sola copia di i lima video "cum'è una unità flash USB" in u casu di IOS ùn funzionerà. Tuttavia, ci sò assai modi per copià un film.
In sta guida per i principianti, ci sò dui modi per trasmette i file video da un computer Windows à un iPhone è un iPad da un computer: u ufficiali (è i so limiti) è u mo metudu preferitu senza iTunes (cum'è cunferenza Wi-Fi), è ancu di brevi circa altri possibili opzioni. Nota: gli stessi metodi ponu esse aduprati nantu à i computer cun MacOS (ma per elli hè sempre più pratice aduprà Airdrop).
Copia video da PC in iPhone è iPad in iTunes
Apple hà fornitu solu una opzione per copià i file multimediali, inclusu i video da un computer Windows o MacOS in telefoni iPhone è iPads - cù iTunes (d'ora in poi, suppongo chì iTunes sia già installatu nantu à u vostru computer).
A limitazione principale di u metudu hè supportu solu per i formati .mov, .m4v è .mp4. Inoltre, per l'ultimu casu, u furmatu ùn hè micca sempre supportatu (dipende da i codecs aduprati, u più popularu hè H.264, hè supportatu).
Per copià un video cù iTunes, basta seguitu sti passi simuli:
- Cunnessu u dispositiu, s'ellu iTunes ùn principia micca automaticamente, esegui u prugramma.
- Sceglite u vostru iPhone o iPad in a lista di dispositivi.
- In a sezione "Sul mio dispositivo", seleziona "Filmu" è basta trascinaru i file video desiderati da una cartella di u vostru computer in a lista di filmu di u vostru dispositivo (pudete ancu selezziunelu da u menu File) "Add file to the library".
- In quantu u furmatu ùn sia micca supportatu, vedi u missaghju "Alcuni di sti schedari ùn sò micca stati copiati, perchè ùn ponu micca esse riprodotti nantu à stu iPad (iPhone).
- Dopu aghjunghjatu file à a lista, cliccate nantu à u pulsante "Sincronizza" sottu. Dopu a sincronizazione hè completa, pudete spegneru u dispositiu.
Dopu avete finitu di copiare i video nantu à u vostru dispositivo, pudete vede e l'applicazione Video in senu.
Aduprà VLC per copiare filmati in iPad è iPhone sopra cavi è Wi-Fi
Ci sò applicazioni di terze parti chì permettenu di trasferisce e video à dispositivi iOS è ripusirli in iPad è iPhone. Unu di i migliori app per liberu per stu scopu, a mio parè, hè VLC (l'applicazione hè dispunibule in a magazzina app App Store di Apple //itunes.apple.com/ru/app/vlc-for-mobile/id650377962).
U vantaghju principali di questu è altre applicazioni di stu tipu hè una riproduzione liscia di quasi tutti i formati di video popolari, cum'è mkv, mp4 cù codecs diversi da H.264 è altri.
Dopu avè installatu l'applicazione, ci sò dui modi di copià i file video à u dispositiu: cun iTunes (ma senza restrizioni à i formati) o via Wi-Fi in a rete locale (cioè, sia u computer sia u telefuninu o a tavoletta duveru esse cunnessi à u dirottu per trasferisce ).
Copia videos in VLC cù iTunes
- Connettu u vostru iPad o iPhone à u vostru computer è lanciate iTunes.
- Selezziunu u vostru dispositivo in a lista, è dopu in a sezione "Impostazioni", selezziunate "Programmi".
- Scorri giù a pagina cù i prugrammi è selezziunate VLC.
- Trascina e lancia i file video in Documenti VLC o cliccate Add Files, selezziunate i schedari chì avete bisognu e aspettate finu ch'elli sò copiati in a dispositiva.
Dopu à a fine di a copia, pudete vede i filmu scaricati o altri video in u lettore VLC di u vostru telefonu o tablet.
Trasferisci video à iPhone o iPad via Wi-Fi in VLC
Nota: per chì u metudu funziunate, hè necessariu chì sia u computer sia u dispositivu iOS sò cunnessi à a stessa rete.
- Lanciate l'applicazione VLC, aprite u menu è accende "Accessu per WiFi".
- Accantu à u switch, apparirà l'indirizzu chì deve esse inseritu in qualunque browser in u vostru computer.
- Dopu avè aperta questu indirizzu, vedi una pagina induve pudete ghjustu trà e lasciate i file, o cliccate nantu à u bottinu Plus è specifichi i file video desiderati.
- Aspettate finu chì u download hè completo (in certi navigatori, a barra di prugramma è percentuali ùn sò micca visualizzati, ma u scaricatu hè in ripetizione).
Una volta finitu, u video pò esse visualizatu in VLC nantu à u dispositiu.
Nota: Avemu notatu chì, qualchì volta, dopu u scaricamentu di VLC ùn mostra micca i file video scaricati in a playlist (ancu s'elli occupanu spaziu nantu à u dispositiu). Sperimentu per determinà chì ciò accade cù nomi lunghi di file in russo cù segni di punteggiatura - ùn hà rivelatu alcun modelli chjaru, ma rinominà u schedariu per qualcosa di “più simplici” aiuta a risolve u prublema.
Ci sò parechje altre applicazioni chì travaglianu nantu à e stessi principii è, se u VLC presentatu sopra ùn hà fattu per voi per qualchì ragione, aghju ancu prumettutu di pruvà u Player Player Media Player, dispunibule ancu da scaricà da u App Store di Apple.