Prutezzione contra i siti di phishing Protezione di Navigatore di Windows Defender

Ùn micca tantu tempu, aghju scrittu nantu à cume si verificassi u situ per i virus, è pochi ghjorni dopu, Microsoft hà publicatu una estensione per pruteghji contru à siti maliciosi Windows Defender Browser Protection per Google Chrome è altri navigatori basati su Chromium.

In sta breve visione di ciò chì questu estensione hè, ciò chì pò esse potenzialmente i so vantaggi, induve si scarica è cume u installazione in u vostru navigatore.

Cosa hè Microsoft Windows Defender Browser Protection

In cunfusione cù i test di NSS Labs, a prutezzione integrata di SmartScreen da phishing è altri siti maliziunu integrati in Microsoft Edge hè più efficace di Google Chrome è di Mozilla Firefox. Microsoft furnisce i seguenti valori di prestazione.

Ora a stessa tutela hè pruposta da aduprà in u navigatore Google Chrome, hè per questu perchè a prumuzione di a difesa di Navigatore di Windows Defender hè stata liberata. In listessu tempu, a nova estensione ùn disabilita micca e funzioni di sicurezza incorporate di Chrome, ma i più complementi.

Dunque, a nova estensione hè u filtru SmartScreen per Microsoft Edge, chì ponu ora esse installatu in Google Chrome per avvisi nantu à i siti di phishing è malware.

Cumu scaricà, installa è aduprà a Protezione di Navigatore di Windows Defender

Pudete scaricà l'estensione da u situ ufficiale di Microsoft o da u magazinu di estensione Google Chrome. Suggerisce di scaricà estensioni da Chrome Webstore (ancu s'ellu ùn pò esse accussì per i prudutti di Microsoft, hè più sicuru per altre estensioni).

  • Pagina di l'estensione in Google Chrome extension store
  • //browserprotection.microsoft.com/learn.html - a pagina di difesa di Windows Defender Browser nantu à u situ di Microsoft. Per installà, cliccate nantu à u pulsante Install Now in u cima di a pagina è accettate di installà una nova estensione.

Ùn ci hè molta cosa da scrive nantu à l'usu di a Protezzione di u Navigatore Windows Defender: dopu a installazione, una icona di estensione apparirà in u pannellu di u navigatore, in cui solu l'opzione di attivà o disattivà hè dispunibule.

Ùn ci hè notificazioni o parametri supplementari, è ancu a lingua russa (eppuru, quì ùn hè micca assai necessariu). Sta estensione deve esse manifestata in un qualchì maniera solu s'ellu si visita improvvisamente un situ maligno o phishing.

Tuttavia, in u mo test per una ragione, quandu apru pagine di prova in demo.smartscreen.msft.net, chì devianu esse bloccata, u bloccamentu ùn hè micca accadutu, mentri sò stati bloccati cù successu in Edge. Forse, l'estensione ùn aghjive micca supportu per queste pagine demo, ma un veru indirizzu di u situ di phishing hè necessariu per a verifica.

In ogni casu, a reputazione di SmartScreen di Microsoft hè veramente bè, è cusì pudemu aspettà chì a Protezione Browser di Windows Defender sarà ancu efficace, i risposte nantu à l'espansione sò dighjà positivi. Inoltre, ùn impone micca risorse significative per travaglià è ùn hè micca cuncepitu cù altri mezi di prutezzione di u navigatore.