Cume si pò visualizà i file sgualdati è di sistema?

Per difettu, u sistema operativu di Windows disattiva a capacità di vede i file nascosti è di sistema. Questu hè fattu per proteggere e prestazioni di Windows da un utilizatore senza esperienza, affine di ùn eliminà micca o di modifiche un file di sistema impurtante.

Talvolta, però, hè necessariu vede i file nascosti è di sistema, per esempiu, quandu pulizia è ottimizà Windows.

E vedemu cum'è si pò fà.

1. Gestori di file

U modu più faciule per vede tutti i file nascosti hè aduprà qualchì gestore di file (inoltre, stu metudu funziona assolutamente in tutte e versioni di Windows). Unu di i megliu di u so tippu hè Manager di Commender Totale.

Scaricare Totu Comandante

Questu prugramma ti permetterà di creà è utraveru archivi, cunnessu à servitori FTP, cancellà i file nascosti, ecc. Inoltre, pò esse adupratu gratuitamente, solu ogni volta chì avete principiatu, una finestra apparecerà cù un promemoria ...

Dopu avè installatu è esecutu u prugramma, per visualizà i file nascosti, duverete andà à l'impostazioni.

Dopu, selezziunu a scheda "cuntenutu di i pannelli", è dopu in cima, in a sottusezzione "visualizà i file" - metti dui segni di cuntata davanti à l'elementi "mostra i file nascosti" è "mostra i file di sistema". Dopu à quellu, salvà e impostazioni.

Ora tutti i file è cartelle nascosti saranu visualizati nantu à ogni mezu di archiviazione chida apri in Totale. Vede l'immagine sottu.

2. Setup Explorer

Per quiddi utenti chì ùn vogliono micca dighjà installà i cullatori di file, mostreremo l'impostazione per visualizà i file nascosti in u popolari sistema operativu di Windows 8.

1) Aprite l'esploratore, andate in u cartulare / partizione desideratu, ecc. Per esempiu, in u mo esempiu sò andatu à vucà C (sistema).

Dopu avete bisognu à cliccà nantu à u menu "vedi" (sopra) - dopu sceglite a scheda "mostra o nasconda" è verificate duie caselle di veri: à l'oppostu di l'elementi nascosti è mostranu l'estensione di i nomi di file. A foto in basso mostra chì casella di verifica da mettere.

Dopu sta impostazione, i file nascosti cumincianu à apparìri, ma solu quelli chì ùn sò micca in più file di sistema. Per vede li, avete bisognu di cambià un'altra impostazione.

Per fà quessa, andate à u menù "vedi", dopu à "opzioni", cum'è illustratu in l'immagine sottu.

Prima di aprite a finestra di configurazione di l'Explorer, torna à u menu "vedi". Eccu quì avete bisognu di truvà l'elemento "Nitturà i file di sistema protetti" in a lista longa. Quandu avete a ricerca - deselezziunate sta scatula. U sistema vi dumandarà è avvertenu chì, cù questu, pudete dannà, soprattuttu se l'usini principianti stendu à u computer à volte.

In generali, avete accunsentu ...

Dopu, vedete nantu à u discu di u sistema tutti i file chì ci sò: sia i file nascosti è i file di sistema ...

Hè tuttu.

A propettu micca di sguassà i file nascosti se ùn sapete micca cosa sò per!