Ùn pudemu micca truvà u cunduttore, dìmi ciò chì deve fà ...

Bonu ghjornu à tutti.

Hè cù tali paroli (cum'è u titulu di l'articolo) chì l'utenti solitamenti si trasformanu, chì sò dighjà disirati per truvà u pilastru chì ghjucanu. Dunque, in realtà, l'argumentu per questu articulu hè natu ...

I conducenti sò generalmente un grande spaziu argustu chì tutti l'utenti di i PC senza eccezione face in permanenza. Solamente certi utenti li stanu è benete dighjà di u so esistenza, altri ùn ponu micca truvà ch'è sò necessarii.

In l'articulu di oghje vogliu rifletteva chè cosa fate se ùn pudete micca truvà u driver chì avete bisognu (bè, per esempiu, u driver di u situ di fabbricatore ùn hè micca installatu, o in generale, u situ di u produttore ùn hè micca dispunibile). A propositu, mi è statu qualchì volta dumandatu in i commenti cumu esse se ancu i prugrammi per l'aggiornamentu auto ùn truveranu micca u driver. Provemu à affrontà questi prublemi ...

U primuciò chì vogliu prestu attenzione hè sempre pruvà à aghjurnà u driver in l'uternità per uttarà i driver è installà in modalità automatica (naturalmente, per quelli chì ùn l'anu micca provatu). Un articulu separatu hè dedicatu à stu topic in u mo blog - pudete aduprà qualunque utilità:

Se u driver di u dispositiu ùn hè statu micca trovu - Allora hè u tempu di passà à a "ricerca manuale" di quessa. Ogni apparecchja hà u so numeru di identificazione ID (o identificatore di dispositivi). Grazie à quest'identificatore, pudete facilmente determinà u fabbricante, u mudellu di l'apparecchiatura è ulteriore ricerca di u driver necessariu (cioè, a cunniscenza di l'ID - simplifica seriamente a ricerca di u driver).

Cumu identificà i ID di dispositivi

Per scopre u ID di dispositivi - avemu bisognu di aprite u manager di dispositivi. E istruzioni seguente saranu pertinenti per Windows 7, 8, 10.

1) Aprite u pannellu di cuntrollu di Windows, allora a sezione "Ferramenta è sonu" (vedi fig. 1).

Fig. 1. Materiale è suoni (Windows 10).

2) Poi, in u Gestore di e attività chì si apre, truvate u dispositivu per chì determini l'ID. Di solitu, i dispositivi per i quali ùn ci sò micca piloti sò marcati cù macelli d'ecclamazione gialli è sò situati in a sezione "Altri dispositivi" (a propositu, l'ID pò esse definitu per quessi apparecchi chì i piloti travaglia bè è bè).

In generali, per scopre u ID - vene solu à e pruprietà di u dispositivo desideratu, cum'è in Fig. 2

Fig. 2. Pruprietà di u dispositivo chì sò cercatu per i driver

3) In a finestra chì si apre, andate à a scheda "Dettagli", dopu in l'elenco "Proprietà", selezziunate u ligame "ID di l'attrezzatura" (vedi Figura 3). In realtà, reste solu per copià u ID desideratu - in mio casu hè: USB VID_1BCF & PID_2B8B & REV_3273 & MI_00.

Induve

  • VEN _ ****, VID _ *** - cusì hè u còdice di u fabbricante di l'attrezzatura (VENdor, Vendor Id);
  • DEV _ ****, PID _ *** - Questu hè u codice di l'attrezzatura stessa (DEVice, Idu di u Produttu).

Fig. 3. L'identità hè definita!

Cumu truvà u driver, cunnosce l'idir hardware

Ci sò parechje opzioni per a ricerca ...

1) Pudete puru accumpagnà u nostru motore di ricerca (per esempio Google) a nostra linea (USB VID_1BCF & PID_2B8B & REV_3273 & MI_00) è cliccate nantu à a ricerca. Di norma, i primi pochi di siti truvati in a ricerca daranu à scaricà u driver chì state cercanu (è spessu, a pagina mostrerà immediatamente informazioni nantu à u mudellu di u vostru PC / laptop).

2) Ci hè un situ belli è cunnisciutu: //devid.info/. In u menù superiore di u situ ci hè un flussu di ricerca - pudete copià a linea cù u ID in è e ricerca À propositu, ci hè ancu una utilità per a ricerca automatica di driver.

3) Pò dinò dinò un altru situ: //www.driveridentifier.com/. Pò esse adupratu cum'è una "ricerca manuale" è un download di u driver chì avete bisognu, è automaticamente da scaricà a servenza prima.

PS

Hè tuttu, per e manghjate nantu à u sughjettu - Sarò assai grata. Good Luck 🙂