I router Netgear raramente si trovanu in l'ampie post-sovietiche, ma sò rende piazzati cum'è dispositivi affidabili. A maiò parte di i router di stu fabbricante, chì si trovanu in u nostru mercatu, appartenenu à u tipuggiale è a classe media. Unu di i più popolari sò i router N300 serie - a configurazione di sti dispositivi sarà discusitu in più.
Presetà i router N300
Per un primu merita di chiarisce un puntu impurtante - l'indice N300 ùn hè micca un numeru di mudellu o designazione di a gamma di mudelli. Questu indice indica a velocità massima di l'adattatore standard Wi-Fi 802.11n incastiatu in u router. Di conseguenza, ci sò più di una dozzina di gadget cù stu index. L'interfacce di sti dispositivi sò guasi cume, allora l'esempiu qui seguitu pò esse adupratu cù successu per configurà tutte e variazioni possibili di u mudellu.
Prima di iniziare a cunfigurazione, u router deve esse ben preparatu. Questa scena include e azzioni seguenti:
- Selezziu a situazione di u router. Tali dispositivi sò installati luntanu da e fonti di possibili interferenze è ostaculi di metallo, è hè ancu impurtante di sceglie un postu in lu mezu di a zona di copertura possibile.
- Connettu u dispositiu à l'alimentu è poi cunnessu u cavu di u fornitore di servizii Internet è cunnessu à u computer per a configurazione. Tutti i porti sò situati à u fondu di u casu, hè difficiule per perse in elli, perchè sò firmati è marcati cù vari culori.
- Dopu avè cunnessu u router, andate à u vostru PC o laptop. Avete bisognu di aprite e pruprietà LAN è setate i parametri TCP / IPv4 per esse automaticamente ottenuti.
Per di più: Configurazione di una rete locale in Windows 7
Dopu queste manipulazioni, procedi à a configurazione di u Netgear N300.
Configurazione di i router famiglia N300
Per aprite l'interfaccia di l'impostazioni, lanciate un navigatore Internet modernu, inserisci l'indirizzu192.168.1.1
è andate à sti. Se l'indirizzu entratu ùn hè micca accunsentitu, pruvaterouterlogin.com
orouterlogin.net
. A combinazione di entrà sarà una cumbinazioneadmin
cum'è login èpassword
cum'è una password. L'informazione precisa per u vostru mudellu pò esse truvata nantu à u spaziu di a cassa.
Vedite a pagina primaria di l'interfaccia web di u router - pudete avizià a configurazione.
Configurazione di l'Internet
I router di questa gamma di mudelli supportanu l'intera gamma principale di cunnessioni - da PPPoE à PPTP. Vi mustraremu e impostazioni per ognuna di e opzioni. E impostazioni si trovanu in paragrafi. "Impostazioni" - "Impostazioni di base".
Nantu à l'ultime versioni di u firmware, chjamatu NetGear genie, sti parametri sò situati in a sezione "Impostazioni avanzate"tabs "Impostazioni" - "Installazione di l'Internet".
A situazione è u nome di e opzioni necessarie sò identichi in dui firmwares.
PPPoE
A cunnessione PPPoE da NetGear N300 hè configurata cumprima:
- Togliete "Sì" in una casella di cima, perchè una cunnessione PPPoE impone l'entrata di dati per autorizazione.
- Tipu di cunnessione stabilitu cum'è "PPPoE".
- Inserite u nome di l'autorizzazione è a parola di còdice - l'operatore deve furnì questi dati in e colonne "Username" è "Password".
- Selezziunate u recuperu dinamicu di indirizzi di servitori di computer è di nomi di dominio.
- Cliccate "Applicà" è aspettate chì u router salva l'impostazioni.
A cunnessione di PPPoE hè configurata.
L2TP
A cunnessione cù u protocollo specificatu hè una cunnessione VPN, cusì a prucedura hè un pocu diversa da PPPoE.
Fate attenzione! Nant'à e versioni anziane di NetGear N300, a cunnessione L2TP ùn hè micca supportata, pò esse necessariu un aghjurnamentu di u firmware!
- Marcate a posizione "Sì" Nelle opzioni di entrata di informazioni per a cunnessione.
- Attiva l'opzione "L2TP" in u blocu selezziunate u tipu di cunnessione.
- Inserite i dati per l'autorizzazione ricevuti da l'operatore.
- Next in u campu "Indirizzu di u servitore" Specifichi u servitore VPN di u prestatore di servizi cù Internet - u valore pò esse in formatariu digitale o cum'è un indirizzu web.
- Get DNS set as "Ottiene automaticamente da fornitore".
- Usate "Applicà" per finisce di persunalizà.
PPTP
PPTP, a seconda varianta di a cunnessione VPN, hè configuratu cumpru:
- Comu cù altri tipi di cunnessione, selezziunate a casella "Sì" in u blocu superiore.
- U prupurtore di Internet in u nostru casu hè PPTP - selezziunate sta opzione in u menù pertinente.
- Inserite i dati di autorizazione rilasciati da u fornitore - prima, u nomu d'utenti è di u passphrase, allora u servitore VPN.
Inoltre, i passi sò diversi per e opzioni cù IP esterno o embedded. In u primu, specifichi u IP desiderata è a subnet in i campi marcati. Sceglie ancu l'opzione di entrà manualmente i servitori DNS, è poi inserisci i so indirizzi in i campi "Principale" è "Optional".
Quandu cunnessi cù un indirizzu dinamicu, ùn ci vole micca altre modifiche - basta à assicurà chì avete inseritu u vostru username, password è server virtuale in modo. - Per salvà l'impostazioni, premete "Applicà".
IP dinamica
In i paesi di CIS, u tippu di cunnessione à un indirizzu dinamicu guarite di popularità. Nantu à i router Netgear N300, hè configuratu cumandatu:
- À u puntu d'entrata per l'infurmazioni di cunnessione, selezziunate "No".
- Cù stu tippu di riservazione, tutti i dati necessarii sò da l'operatore, allora assicuratevi chì e opzioni di indirizzu sò impostate à "Ricuperà dinamicamente / automaticamente".
- L'autenticazione cun una cunnessione DHCP hè spessu fatta verificendu l'indirizzu MAC di l'attrezzatura. Perchè sta opzione funziona correttamente, avete bisognu di sceglie e opzioni "Usate l'indirizzu MAC di u computer" o "Usa questu indirizzu MAC" in blocu Indirizzu MAC di router. Quandu sceglite l'ultimu parametru, avete bisognu di registrà manualmente l'indirizzu impiegatu.
- Usate u pulsante "Applicà"per finalizà u prucessu di configurazione.
Static IP
A procedura per configurà un router per una cunnessione IP statica hè guasgiu cum'è per un indirizzu dinamicu.
- In u blocu superiore di l'opzioni, selezziunate a casella "No".
- Dopu, selezziunate "Uta l'indirizzu IP staticu" è scrivite i valori desiderati in i campi marcati.
- In u servitore di nomu di nomu di dominio, specificate "Usate questi servitori DNS" è inserite l'indirizzi furniti da l'operatore.
- Se hè necessariu, setate a cunnessione à l'indirizzu MAC (chì ne parlava in l'elementu nantu à l'IP dinamica), è cliccate "Applicà" per spartà a manipolazione.
Comu pudete vede, l'impostazione di indirizzi statichi è dinamichi hè incredibilmente simplici.
Configurazione di Wi-Fi
Per u funziunamentu cumpletu di a cunnessione senza filu in u router in questione, avete bisognu di fà una numeru di impostazioni. I parametri necessarii sò situati in "Installazione" - "Impostazioni senza filu".
Nant'à u firmware di Genie Netgear, sò state truvate opzioni à "Impostazioni avanzate" - "Setup" - "Configurazione di una rete Wi-Fi".
Per configurà una cunnessione senza filu, fate u seguitu:
- In u campu "Nome SSID" Piazzà u nome volu di u Wi-Fi.
- Specifichi a Regione "Russia" (utenti di a Federazione Russa) o "Europa" (Ucraina, Bielorussia, Kazakistan).
- Opzione di posizione "Modu" dipende da a velocità di a vostra cunnessione internet - stabilisce u valore chì risponde à a larghezza di banda massima di a cunnessione.
- E scelte di sicurezza sò chjamate à sceglie "WPA2-PSK".
- L'ultimu in u graficu "Passphrase" inserite a password per cunnessu à Wi-Fi, allora cliccate "Applicà".
Se tutte e impostazioni sò inserite correttamente, apparirà una cunnessione wi-fi cù u nomu precedentemente selezionatu.
WPS
I Router Netgear N300 opzione di supporto "Configurazione prutetta di Wi-Fi"In breve, WPS, chì ti permette di cunnesse à una rete senza filu, premendu un pulsante speciale nantu à u router. Ulteriori informazioni nantu à sta caratteristica è a so configurazione sò trovu in u materiale pertinente.
Per sapè di più: Cosa hè WPS è cum'è configurà lu
Hè quì chì a nostra guida di configurazione di u router di Netgear N300 ghjunghje finisce. Comu pudete vede, a prucedura hè assai semplice è ùn richiede micca capacità specifica di l'usu finale.