Sceglite u Firmware MIUI

In certi casi, l'utente deve scopre u mudellu è u sviluppatore di a scheda madre. Questu pò esse necessariu per scopre e so caratteristiche tecniche è paragunà cunte e caratteristiche di l'analogii. U nomu di u mudellu motherboard hè sempre necessariu da sapere poi di truvà i driver adatti per questu. Amparemu cume determinà u nome di a marca di scheda madre in un computer chì esegue Windows 7.

Cume per determinà u nome

L'opzione più evidente per determinà u mudellu di a scheda madre hè di guardà u nome in u so casu. Ma per ciò avete da smuntà u PC. Avemu sapè cumu ciò si pò fà cù solu un software, senza aprite u casu di u PC. Come in a maggior parte di i casi, questu travagliu pò esse risoltu da dui gruppi di metudi: utilizu un software di terze parti è aduprà solu l'utili incorporati di u sistema operativu.

Metodo 1: AIDA64

Un di i prugrammi più popolari cù i quali pudete determinà i parametri di base di un computer è un sistema hè AIDA64. Usendu lu, pudete ancu determinà a marca di a scheda madre.

  1. Run AIDA64. A zona sinistra di l'interfaccia di l'applicazione, cliccate nantu à u nome. "Cunsigliu di sistema".
  2. Una lista di componenti si apre. In essa, ancu, cliccate nantu à u nomu "Cunsigliu di sistema". Dopu à, in a parte centrali di a finestra in u gruppu "Pruprietà di a Scheda madre" l'informazione richiesta hè presentata. Punto opposto "Cunsigliu di sistema" U mudellu è u nome di u fabbricante di a scheda madre saranu indicati. Parametro oppositu "ID di bordo" u so numeru seriale hè situatu.

U svantaghju di stu metanu hè chì u periodu d'usu libaru di AIDA64 sia limitatu à solu un mese.

Metudu 2: CPU-Z

U prossimu prugramma di terze parti, cù chì pudete truvà e informazioni da noi, hè una piccula utilità CPU-Z.

  1. Run u CPU-Z. Sò à u startup, u prugrammu analizza u vostru sistema. Quandu a finestra di l'applicazione si apre, andate in tab "Mainboard".
  2. In a nova scheda in u campu "Manufacturer" U nome di u fabbricante di a scheda madre hè espositu, è in u campu "Modelu" - mudelli.

A differenza di a prima soluzione di u prublema, l'usu di CPU-Z hè assolutamente libaru, ma l'interfaccia di l'applicazione hè in inglese, chì pò sembra inconvenient per l'utenti naziunali.

Metudu 3: Speccy

Un'altra applicazione chì pò furnisce l'infurmazioni di interesse per noi, hè Speccy.

  1. Attiva u Speccy. Dopu avè l'apertura di a finestra di prugramma, l'analisi di u PC inizia automaticamente.
  2. Dopu à a fine di l'analisi, tutte e informazioni necessarie saranu visualizzate in a finestra principale di l'applicazione. U nomu di u mudellu scheda madre è u nome di u so sviluppatore sarà visualizatu in a sezione "Cunsigliu di sistema".
  3. Per uttene dati più accurati nantu à a scheda madre, cliccate nantu à u nome "Cunsigliu di sistema".
  4. Apre una infurmazione più dettagliata nantu à a scheda madre. Ci hè u nome di u fabbricante è u mudellu rende in linee separate.

Stu metudu cumune l'aspetti positivi di e dui opzioni precedenti: un'interfaccia libera è di una lingua russa.

Metudu 4: Informazioni Sistema

Pudete ancu trovà l'infurmazioni chì avete bisognu cù l'aiutu di l'uterni "nativi" di Windows 7. Prima di tuttu, scopre cumu fà sta in a sezione "Informazione di sistema".

  1. Per andà à "Informazione di sistema"cliccate "Start". Dopu, scegli "Tutti i prugrammi".
  2. Allora andate in u cartulare "Standard".
  3. Dopu, cliccate nantu à u directory "Servizio".
  4. Una lista di utilità apre. Sceglite "Informazione di sistema".

    Pudete ancu entrà in a finestra di ricerca in un altru modu, ma per questu avete bisognu di ricordà a combinazione di tasti è u comando. Quadrante Win + R. In u campu Run enter:

    msinfo32

    Cliccate Enter o "OK".

  5. Indipendentemente se sì agisce per mezu di u bottinu "Start" o aduprà un strumentu RunA finestra avancerà "Informazione di sistema". In essa in a stessa sezione, cercemu u parametru. "Manufacturer". Hè u valore chì li risponde, è chì indica u produttore di sta componente. Parametro oppositu "Modelu" U nomu di u mudellu madre hè indicatu.

Metudu 5: "Linea di comando"

Pudete truvà u nomu di u sviluppatore è u mudellu di u cumpunente chì ti interessa inserendu l'espressione in "Linea di cumandamentu". Inoltre, pudete fà quissa applicendu parechje varianti di cumandamenti.

  1. Per attivà "Linea di cumandamentu"cliccate "Start" è "Tutti i prugrammi".
  2. Dopu à ciò seleziona a cartella "Standard".
  3. In a lista aperta di l'utili, selezziunu u nome. "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM). In u menù, selezziunu "Run as administrator".
  4. L'interfaccia hè attivata "Linea di cumannu". Per uttene l'infurmazioni di u sistema, digita u comando seguente:

    Systeminfo

    Cliccate Enter.

  5. A raccolta di l'infurmazioni di sistema principia.
  6. Dopu à a procedura, drittu in "Linea di cumannu" Un raporsu nantu à i parametri principali di u computer hè visualizatu. Saremo interessati à e righe Produttore di sistema è "Modelu di sistema". Hè in elli chì u nome di u sviluppatore è u mudellu di a scheda madre saranu visualizati in conseguenza.

Ci hè un'altra opzione per visualizà l'infurmazioni chì avemu bisognu per l'interfaccia "Linea di cumannu". Hè ancu più pertinente à causa di u fattu chì, in certi computer, i metudi precedenti forse ùn funzionanu micca. Benintesa, tali dispositivi sò luntani da esse più, ma, tuttavia, in parte di PC, solu l'opzione descritta sottu ci permetterà di chiarisce a questione di prufessione cun l'aiutu di l'utili integrati di l'OS.

  1. Per scopre u nomu di u sviluppatore di a scheda madre, attivate "Linea di cumandamentu" e digià l 'espressione:

    baseboard wmic diventa u Fabbricante

    Appughjà Enter.

  2. In "Linea di cumannu" si chjama u nome di u sviluppatore.
  3. Per determinà u mudellu, inserite l'espressione:

    baseboard wmic scullate di prudutti

    Premere torna Enter.

  4. U nomu di u mudellu sarà visualizzato in a finestra "Linea di cumannu".

Ma ùn pudete micca entrà questi cumandamenti separatamente, ma li inserisci in "Linea di cumandamentu" immediatamente una espressione chì vi permetterà di determinà non solu a marca è u mudellu di u dispositivo, ma ancu u so numeru seriale.

  1. Questu cummentu hà a forma simuli:

    baseboard wmic ottenere prugramma, pruduttu, seriale seriale

    Appughjà Enter.

  2. In "Linea di cumannu" sottu u parametru "Manufacturer" apparisce u nome di u fabbricante, sottu u parametru "Pruduttu" - mudellu componenti, è sottu u parametru "SerialNumber" - u so numeru seriale.

In più, da "Linea di cumannu" vi pò chiamà a finestra simile à noi "Informazione di sistema" è vede l'infurmazioni necessarie quì.

  1. Entrate in "Linea di cumannu":

    msinfo32

    Cliccate Enter.

  2. A finestra accumuda "Informazione di sistema". Induve a ricerca di l'infurmazioni necessarie in sta finestra hè già discupratu in dettaglio sopra.

Lezione: Abilita a "Linea di Commandu" in Windows 7

Metru 6: BIOS

L'informazione nantu à a scheda madre hè visualizzata quandu u computer hè attivatu, cioè, quandu si trova in u statu chjamatu POST BIOS. A stu mumentu, a schermata di boot hè visualizzata, ma u sistema operativu sè stissu ùn accede micca à caricà. Dà chì a schermata di boot hè usata da un pocu tempu, dopu chì l'iniziu di l'OS comincia, avete bisognu di avè u tempu per truvà l'infurmazioni necessarie. Se vulete riparà u statu POST BIOS per truvà tranquillamente i dati di a scheda madre, cliccate nantu à u pulsante Pausa.

In più, l'infurmazioni nantu à a marca è u mudellu di a scheda madre ponu esse scopu entrando in u BIOS stissu. Per fà quessa, cliccate F2 o F10 quandu si avvia u sistema, ancu se ci sò altre combinazioni. Hè vera, anu da rimarcà chì micca tutte e versioni di BIOS, truverete questi dati. Li si pò truvà più spessu in versioni moderne di UEFI, è in e vecchie versioni sò spessu assenti.

In Windows 7, ci sò abbastanza opzioni per visualizà u nome di u fabbricante è u mudellu di a scheda madre. Pudete fà ciò sia cù l'aiutu di prugrammi di diagnosticu di terze parti o cù u solu attrezzi di u sistema operativu, in particulare "Linea di cumandamentu" o sezione "Informazione di sistema". Inoltre, questi dati ponu esse visualizati in u BIOS di l'urdinatore o in POST BIOS. Hè sempre pussibule di scopre i dati per via di l'ispezione visiva di a scheda madre da smuntà u casu di a PC.