Calculà a sumatoria di e travaglie in Excel

Per fà certi operazioni in Excel, hè necessariu identificà certi cellule o gamme. Questu pò esse fattu attribuendu un nome. Dunque, quandu u specificu, u prugramma capiscu chì questu hè una zona specifica in u stru. Scopri cumu si pò fà sta procedura in Excel.

Naming

Pudete assignà un nome à un array o una sola cella in parechji maneri, cù utli strumenti nant'à u nastro o cù u menù contestuale. Deve risponde à una varietà di requisiti:

  • cumincià cù una lettera, cun un underscore o cun una slash, è micca cun una cifra o un altru carattere;
  • ùn cuntenenu spazii (pudete usà invece sottunisette);
  • ùn sia puru una cella o un indirizzu di portata (vale à dì chì i nomi di i tipi «A1: B2» sò esclusi);
  • avè una lunghezza di più di 255 caratteri, inclusi;
  • esse unicu in stu documentu (e listessa lettera maiuscula è minuscula sò ritenute identiche).

Metudu 1: stringu di nomi

U modu più faciule è più veloce hè chjamatu a cellula o a regione inserendu in a barra di nome. Questu campu hè situatu à a sinistra di a barra di formula.

  1. Selezzi a cellula o intervallu nantu à u quale a prucedura deve esse svolta.
  2. Inserite u nome volatu di a zona in a stringa di nomi, tenendu in considerazione e regule per scrittura di nomi. Pressu u pulsante Enter.

Dopu à quessa, u nomu di a gamma o a cella hè assignatu. Quandu sò scelti, apparirà in a barra di nome. Dunque, si ne anu da cunnosce chì quandu anu chjamatu una di l'altre metudi descritte sottu, u nome di u intervallu sceltu sarà visualizzato ancu nantu à sta linea.

Metudu 2: menù contestuale

Un modu abbastanza cumune per assignà un nome à e cellule hè aduprà u menù contestuale.

  1. Selezziunate a zona nantu à a quale vulemu fà a operazione. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Assignà un nome ...".
  2. Una piccola finestra si apre. In u campu "Nome" Avete bisognu di cunduce u nome volu da a tastiera.

    In u campu "Area" in u campu in cui, quandu si chjama u nome assignatu, hè identificatu u numaru di selezzione selettivu. In a so capacità di funziunate cume un libru in generale, è i soi lugghioli individuali. A maggior parte di i casi, si consiglia di lasciare stu impostazione predefinita. Dunque, tuttu u libru hè a zona di riferimento.

    In u campu "Nota" Pudete specificà una nota chì descrive l'intervalu selezionatu, ma questu ùn hè micca un parametru impiegatu.

    In u campu "Range" E coordinate di a zona chì damu u nome sò indicate. L'indirizzu di u intervallu ch'ella hè stata primariamente allocata hè automaticamente inserita quì.

    Quandu tutte e impostazioni sò specificate, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

U nomu di u array sceltu attribuitu.

Metudu 3: Assignate un nome cù u bottinu nantu à a nastro

U nome di a gamma pò esse attribuitu aduprendu un pulsante speciale nantu à a nastro.

  1. Selezzi a cellula o intervallu chì vulete dà u nome. Vai à la tabulazione "Formule". Cliccate nantu à u bottinu "Assignare nome". Si trova nantu à u nastro in a casella di attrezzi. "Nomi specifici".
  2. Dopu à ciò, a finestra di l'assegnazione di nomi, chì ci hè dighjà familiare, apre. Tutte l'azione ulteriore sò esattamente uguale a quelli chì servenu per fà sta operazione di prima manera.

Metudu 4: Gestore di nomi

U nome di a cella pò esse creatu ancu cù u gestore di nomi.

  1. Esiste in a tabulazione "Formule", cliccate nantu à u bottinu Nome Managerchì hè situatu nantu à u nastro in u gruppu di strumentu "Nomi specifici".
  2. A finestra s'hè aperta "Nome Manager ...". Per aghjunghje una nova zona di nomu cliccate nantu à u bottinu "Crea ...".
  3. Una finestra famosa per aghjunghje un nome hè già aperta. U nomu hè aghjuntu à u listessu modu chì in e varianti descritte in precedenza. Per specificà e coordinate di l'oggiu, metti u cursore in u campu "Range"E dopu nantu à u fogliu selezziunate a zona chì deve esse chjamata. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Sta procedura hè finita.

Ma questu ùn hè micca l'unica opzione per u Nome Manager. Stu strumentu ùn pò micca creà nomi, ma dinò u gestisce o sguete.

Per edità dopu l'apertura di a finestra Gestore di nomi, selezziunate l'entrata desiderata (s'ellu ci hè più spazii in u documentu) è cliccate nantu à u bottinu "Cambia ...".

Dopu à quessa, apri a stessa finestra di nomu aghjuntu in cui pudete cambià u nome di a zona o l'indirizzu di u intervallo.

Per sguassà una registrazione, selezziunate l'elementu è cliccate nantu à u bottinu. "Elimina".

Dopu à quessa, una piccola finestra si apre chì vi chiede di cunfirmà l'eliminazione. Pressu u pulsante "OK".

In più, ci hè un filtru in u Gestore di i nomi. Hè disignatu per selezziunate e registrazioni. Hè particolarmente utile quandu ci sò parechje numeri di nomi.

Comu pudete vede, Excel offre parechje opzioni per assignà un nome. In più di fà a procedura cù una linea specifica, tutti sò impegati à travaglià cù a finestra di creazione di nomi. Inoltre, pudete editare è eliminà nomi cù u Gestore di i nomi.