Registra video da u schermu nantu à Android

Nanzu, aghju scrittu nantu à cume si registra video da un schermu di computer, ma ora sarà nantu à cume fate u listinu per un tablet o smartphone di Android. À cumincià da Android 4.4, un supportu per a registrazione di video in onore hè apparutu, è ùn bisognu micca di avè un accessu root à u dispositivo - pudete aduprà l'utili SDK di Android è a cunnessione USB à un computer chì hè ufficialmente raccomandata da Google.

Tuttavia, hè pussibule di registrà i video cù i prugrammi sul dispositivo in sè, ancu se l'accessu root è già necessariu. In ogni casu, per registrà ciò chì accade nantu à u schermu di u vostru telefonu o tablet, deve esse avè una versione di Android 4.4 o novu installatu.

Registra u video di a schermata in Android cù Android SDK

Per questu metudu, avete bisognu di scaricà l'SDK di Android da u situ ufficiale per sviluppatori - //developer.android.com/sdk/index.html, dopu u scaricamentu, scompattate l'archive in un locu pratico per voi. L'installazione di Java per a registrazione di video ùn hè micca necessaria (mi menzionu perchè l'usu cumpletu di u SDK di Android per sviluppu di l'applicazioni richiede Java).

Un altru elementu necessariu hè di attivà a debug USB nantu à u vostru dispositivo Android, pè quessa, seguite sti passi:

  1. Vai à l'impostazioni - Circa u telefuninu è cliccate ripetutamente nantu à l'elemento "Custruisci u numeru" finu chì un messagiu si capisci chì tu so un sviluppatore.
  2. Ritornu à u menu di impostazioni principali, aprite un novu elementu "Per sviluppatori" è selezziunate "Debug USB".

Connettu u vostru dispositivo à un computer via USB, andate in a cartula sdk / platform-tools di l'archive disimballata è tenite Maju, cliccate nant'à un locu vacante cù u dirittu di u mouse, selezziunate a voce di u menù contestuale "Averu finestra di comando"

In questu, entrate u cumandamentu adb dispositivi.

Vedete un elencu di dispositivi connessi, cum'è illustratu in a screenshot, o un missaghju nantu à a necessità di abilità a debugging per stu computer in u schermu di u dispositivo Android. Allora

Ora andate direttamente à u video di a schermata di registrazione: entrate u comando adb shell screenrecord /sdcard /video.mp4 e premete Invescia. A registrazione di tuttu ciò chì accade nantu à u schermu cumincerà subitu, è a registrazione sarà salvata in a carta SD o in a cartella sdcard s'ellu ci hè a memoria integrata sul dispositivo. Per fermà a registrazione, cliccate Ctrl + C in a linea di cumannu.

U video hè scrittu.

Per impostazione predefinita, a registrazione hè fatta in u format MP4, cù a risoluzione di u schermu di u vostru dispositivo, tassi di bit di 4 Mbps, u limite di tempu hè di 3 minuti. Tuttavia, pudete definisce certi di sti parametri stessi. U dettagliu di e impostazioni dispunibuli ponu esse ottenute cù u cumandatu adb shell screenrecord -aiutu (dui tratturi sò micca un errore).

Applicazioni Android chì permettenu di scrive di u schermu

Oltre à u metudu descrittu, pudete installà una di e applicazioni da Google Play pè e stesse scopi. Per u so travagliu hè necessariu a presenza di radice in u dispositiu. Un paio di applicazioni di cattura di schermi popolari (in realtà, ci sò più):

  • SCR Screen Recorder
  • Android 4.4 Screen Record

Malgradu u fattu chì e riviste di l'applicazioni ùn sò micca più flatanti, travaglianu (pensu chì e recensioni critiche sò causate da u fattu chì l'utente ùn hà capitu e condizioni necessarie per u travagliu di i prugrammi: Android 4.4 è root).