Cumu rimuovere e cartule usate frequentemente è i file recenti in Windows 10

Quandu sì aprite Explorer in Windows 10, per impostazione predefinita, vedite a "Strumenti di Accessu Rapidu" chì mostra i cartulari spessi usate è i file recenti, mentre parechji utenti ùn li piace micca a navigazione. Inoltre, cù u clicghiu di dirittu nantu à l'icona di u prugramma in a barra di task o in u menu Start, l'ultimi file aperti in stu prugramma pò esse visualizatu.

In sta breve insignamentu - cumu disattivà a visualizzazione di a barra di strumenti di accesso rapidu, è, per quessa, i cartulari e i file frequentemente usati di Windows 10 in modo chì quandu aprite l'Esploratore, stu computer è u so cuntenutu aprenu puru. Inoltre, descrive cume rimuovere l'ultimi file aperti cù un clicse dirittu nantu à l'icona di u prugramma in a barra di task o in Start.

Nota: U metudu descrittu in stu manualu smussa e cartule usate frequentemente è i file recenti in Explorer, ma lascia u pannellu di lanciu rapidu stessa. Se vulete rimuovere, pudete aduprà u metodu seguente: Cumu rimuovere l'accessu rapidu da Windows Explorer 10.

Accendi l'apertura automatica di "stu computer" è rimuovere u pannellu di accessu rapidu

Tuttu ciò chì hè necessariu per cumincià a missione hè di andà à l'impostazioni Cartella è cambiate cum'è necessariu da spegni a conservazione di l'infurmazioni nantu à l'elementi di sistema usate spessu è accumendu l'apertura automatica di "u me computer".

Per entrà in a configurazione di e cartelle cambiate, pudete andà à a scheda "Vede" in u esploratore, cliccate nantu à u pulsante "Parametri", è poi seleziona "Modifica i parametri di cartella è di ricerca". U secondu modu hè di aprite u pannellu di cuntrollu è selezziunate l'elemento "Paramà di l'Esplorer" (in u campu "Vede" di u pannellu di cuntrollu duva avè esse "Icone").

In i parametri di u cunduttore, in a tabulazione "Generale", pudereste cambià solu coppie di impostazioni.

  • Per ùn aprite micca u pannellu di accessu rapidu, ma stu computer, in cima di u campu "Open Explorer for", selezziunu "This Computer".
  • In a sezione riservatezza, selezziunate "Mostra i file utilizzati di recente in a barra di strumenti di accesso rapido" è "Mostra le cartelle usate frequentemente in a barra di strumenti di accesso rapido."
  • In listessu tempu, vi prupone di cliccà nantu à u bottu "Rimuovi" fronte a "Clear Log Explorer Explorer". (Perchè se ciò ùn hè micca fattu, chiunque si rivolgi nantu à a mostra di e cartelle usate frequentemente vederà chì cartelle è file avete spessu apertu prima di disattivarli).

Fate un clic nantu à "OK" - fate, oghje ùn avverete cartelle o file recenti, per difettu aprirà "Questo computer" cù i cartuli di i documenti è i dischi, ma u "Pannellu di Accessu Rapidu" rimarrà, ma mostra i cartulari di documenti standard.

Cumu rimuovere l'ultimi file aperti in a barra di task è in u menu di Start (appariscenu quandu vi hè cliccatu cù a cliccavu nantu à l'icona di u prugramma)

Per parechji prugrammi in Windows 10, quandu tu fate un clic destro sull'icona di u prugramma in a barra di task (o menu di Start), un "Lista di Jump" appare, visualizà i file è altri elementi (per esempiu, indirizzi di siti web per navigatori) aperti recentemente da u prugramma.

Per disattivà l'ultime voci aperte in a barra di task, seguite sti passi: andate in Impostazioni - Pirsonalizazione - Inizio. Truvate l'elementu "Mostra l'ultime voci aperte in a lista di transizioni in u menu Start o nant'à a barra di task" è u disattivà.

Dopu, pudete fermà i parametri, l'ultimi elementi aperti ùn saranu più visualizzati.