In questu articulu parleremu in dettaglio annantu à diversi modi per cunnessu un laptop à una TV - sia cù cavi è cunnessioni senza fili. Inoltre in u manualu ghjungherai nantu à cume cunfigurà a mostra curretta nantu à a TV connectata, quale di e opzioni per cunnessu hè di megliu ad aduprà è altre sfumature. E modi di cunnessione cablata sò cunsiderati sottu. Se sì u interessu di u wireless, legite quì: Cumu cunnessu un laptop à una TV per mezu di u Wi-Fi.
Perchè questu pò esse necessariu? - Credu chì tuttu chjaru è chjaramente: ghjucà à TV cù una grande diagonale o guardà un film hè incomparabilmente più piacevule chè nantu à un picculu schermu di u portatile. U manuale tende per copre sia i portatili cù Windows è l'Apple Macbook Pro è Air. I metodi di cunnessione includenu HDMI è VGA, aduprendu adattatori speciali, oltre à l'infurmazioni nantu à a cunnessione senza filu.
Attenzione: hè megliu per cunnesse i cavi di l'apparecchi smariti è scappati per evità e scariche è riduce a probabilità di fallimentu di i componenti elettronichi.
Cunnessione di un laptop à una TV via HDMI - u megliu modu
Inputs TV
Quasi tutti i laptops moderni anu una uscita HDMI o miniHDMI (in questu casu, avete bisognu di u cavu adatto), è tutte e novu (è micca) TV avè un input HDMI. In certi casi, pudete avè bisognu adattatori da HDMI a VGA o altro, in mancanza di unu di i tippi di porti nantu à un laptop o TV. Inoltre, i fili di solitu cù dui connettori diversi à l'estremità ùn solitanu micca u travagliu (veda sottu, in a descrizione di prublemi cunnessi à un laptop à una TV).
Perchè l'usu di HDMI - a megliu soluzione per cunnessione di un laptop à a TV. Tuttu hè faciule quì:
- HDMI hè un'interfaccia digitale in alta risoluzione, cum'è FullHD 1080p
- Quandu sò cunnessi via HDMI, e micca trasmettenu solu l'imprese, ma dinò u sonu, cioè, sentite un sughjettu per mezu à i diffusori di a TV (naturalmente, se ùn ne avete bisognu, pudete spegliirli). Pò esse utule: Cosa fate s'ellu ùn ci hè sonutu per HDMI da laptop à TV.
Porta HDMI in un laptop
A cunnessione stessa ùn presenta alcuna difficoltà particulare: cunnessa a porta HDMI di u vostru laptop cù l'input HDMI di u vostru TV. In l'impostazioni TV, selezziunate a fonte di segnale adatta (cume si faci, dipende da u mudellu specificu).
Solu u laptop in sè (Windows 7 è 8. In Windows 10, un pocu diversu - Cumu cambià a risoluzione di a schermata in Windows 10), fate un clic destro nantu à un spaziu vacante nantu à u desktop è selezziunate "Risoluzione di a schermata". In a lista di visualizazioni vedi u monitoru appena cunnessu, ma pudete configurà i parametri seguenti:
- Risoluzione TV (generalmente determinata in modu ottimale)
- E sce e per a visualizzazione di un'immagine nantu à un TV sò "Expand Screens" (un'altra immagine nantu à duie schermi, unu hè a continuazione di l'altru), "Duplicate Screens" o mostra una immagine solu nantu à unu di l'altri (l'altra hè spente).
Inoltre, quandu cunnessu un laptop à una TV via HDMI, pudete ancu dà bisognu di adattà u sonu. Per fà quessa, fate un clic destro nantu à l'icona di l'altore in a zona di notificazioni di Windows è selezziunate "Dispositivi di riproduzione".
In a lista vi vedanu Intel Audio per Displays, NVIDIA HDMI Output o un'altra opzione, chì risponde à a uscita audio via HDMI. Designate questu dispositiu cum'è per difettu cliccendu nantu à u cù u cliccatu cun u dirittu di u mouse è scegliete l'elemento corrispondente.
In parechji laptops, ci sò ancu chjavi di funzioni speciali in a prima fila per abilità l'uscimentu à una schermata esterna, in u nostru casu, un televisore (se queste chiavi ùn funzionanu micca per voi, allora micca tutti i driver ufficiali è utilità di u fabbricante sò installati).
Quelli ponu esse i tasti Fn + F8 nantu à i portatili Asus, Fn + F4 nantu à HP, Fn + F4 o F6 nantu à Acer, anch'essi cunisciuti Fn + F7. E chiavi sò facili à identificà, anu a designazione adatta, cum'è in l'immagine sopra. In Windows 8 è Windows 10, pudete ancu accende uscita à u schermu di TV esternu cù i tasti Win + P (funziona in Windows 10 è 8).
Problemi tipichi in a cunnessione di un laptop à una TV via HDMI è VGA
Quandu cunnesse un laptop à una TV cù fili, aduprà e porti HDMI o VGA (o una cumminazione di questi, quandu usanu adattatori / convertitori), pudete truvà u fattu chì tuttu ciò ùn funzeghja cum'è previsto. Eccu i prublemi tipichi chì si pò ghjunghjite è cume si risolve.
Nisunu segnu o solu immagini da un laptop in u TV
Quandu stu problema accade, se avete Windows 10 o 8 (8.1) installatu, provate a pressione di i tasti di Windows (cù u logo) + P (latinu) è selezziunà l'opzione "Expand". L'impresa pò apparire.
Se avete Windows 7, allora cliccate à dirittu destro nantu à u desktop, vai à l'impostazioni di u schermu è pruvate à determinà u secondu monitoru è ancu ponu u "Expand" e applica i parametri. Inoltre, per tutte e versioni di l'OS, provate a regolazione per u secondu monitor (assumendu chì sia visibile) una risoluzione, chì hè appena supportata da.
Quandu cunnesse un laptop à una TV via HDMI, ùn ci hè nè sona, ma ci hè un'imagine
Se tuttu pare chì funziona, ma ùn ci hè sonutu, ùn ci si adopera micca adattatori, è ghjè un cavu HDMI, allora pruvate à controllà chì dispositivu predefinitu di riproduzione sia installatu.
Nota: se state aduprà una versione di l'adattatore, cunsiderate chì u sonu ùn pò esse trasmessu per VGA, indipende se ssu portu hè in TV o portu. L'uscita audio hà da configurà in un altru modu, per esempiu, per u sistema di diffusori tramite l'uscita cuffie (ùn vi scurdate di definisce u dispositivo di riproduzione corrispondente in Windows, descrittu in u paragrafo successivu).
Fate un clic destro sull'icona dell'altoparlante in a zona notificativa di Windows, seleziona "Dispositivi di riproduzione". Fate un clic destro nantu à un locu vuoto in a lista di dispositivi è attivate a visibilità di dispositivi disconnessi è disconnessi. Notate s'ellu ci hè un dispositivo HDMI in a lista (forse più di una). Cliccate nantu à unu di dirittu (se sapete chì) cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate "Use by default".
Se tutti i dispositivi sò disabilitati o ùn ci sò dispositivi HDMI in a lista (manca dinò in a sezione di l'adattatori audio di u manager di dispositivi), allora hè pussibule chì ùn avete micca tutti i driver necessari per a scheda madre o a scheda video di u vostru laptop, duvete privà da u funziunale u situ di u produttore di u laptop (per una scheda video discreta - da u situ di u fabbricante).
Problemi cù i cavi è l'adattatori quandu sò cunnessi
Hè ancu da considerà chì, spessu, i prublemi cù a cunnessione à a TV (soprattuttu se l'altimentu è l'entrata sò diversi) sò causati da cavi scarsu di qualità o adattatori. È a questione ùn hè micca solu in qualità, ma in l'incomprensione di u fattu chì un cavallu Cinese cù "finituri" difformi hè di solitu una cosa inoperativa. Hè Avete bisognu di un adattatore, per esempiu: un adattatore HDMI-VGA.
Per esempiu, una opzione frequente - una persona compra un cavu VGA-HDMI, ma ùn funziona. In a maggior parte di i casi, è per a maggior parte di i portatili, stu cavallu ùn funziona mai, avete bisognu di un cunvertitore da u segnale analogu-digitale (o viceversa, dipende da ciò chì ti connette). Hè solu adatta per i casi in cui u laptop aghjura specificamente l'uscita digitale VGA, è ùn ci sò micca casi.
Cunnessione di i portatili Apple Macbook Pro è Air à un TV
Mini Adapter DisplayPort à Apple Store
I portatili Apple sò dotati di tippu di uscita Mini DisplayPort. Per cunnessione à un TV, vi sarà bisognu à cumprà l'adattatore adatta, a seconda di ciò chì entrate sò dispunibili in u vostru TV. Disponibile nant'à Apple Store (pudete truvà in altri lochi) avete le opzioni seguenti:
- Mini DisplayPort - VGA
- Mini DisplayPort - HDMI
- Mini DisplayPort - DVI
A cunnessione stessa hè intuitiva. Tuttu ciò chì hè necessariu hè di cunnessu i fili è selezziunà a fonte di l'immagine desiderata nantu à u TV.
Ulteriori opzioni di connettività cunfida
In più di l'interfaccia HDMI-HDMI, pudete aduprà altre opzioni di cunnessione cablata per visualizà e immagini da un laptop à una TV. Sicondu a cunfigurazione, ponu esse l'opzioni seguenti:
- VGA - VGA. Cù stu tippu di cunnessione, avete a dumandà à separate a so uscita da a TV.
- HDMI - VGA - s'ellu hà u TV VING hè solu una entrata VGA, allora avemu da cumprà l'adattatore adattu per sta cunnessione.
Pudete suppurtà altre opzioni per cunnessione cablata, ma tutti di i più cumuni, cù i quali pudete truvà, mi sò in lista.
A cunnessione senza filu di u laptop à a TV
Aggiornamentu à 2016: hà scrittu istruzioni più dettagliate è aggiornate (chjamate annantu à quellu chì segue) per cunnessu un laptop à una TV per mezu di u Wi-Fi, cioè senza fili: cumu connette u notbuk à a TV cù a rete Wi-Fi.
I laptops moderni cù processori Intel Core i3, i5 è i7 ponu cunnesse à TV è altre schermate senza filu cù a tecnulugia Intel Wireless Display. Di norma, se ùn avete micca reinstallatu Windows in u vostru laptop, tutti i driver necessari per quessa sò dispunibuli. Senza fili, non solu e immagini in alta risoluzione sò trasmesse, ma ancu sonate.
Per cunnessu, avete bisognu sia di un set-top box TV speciale o di u supportu di sta tecnulugia da u ricevente TV. Quest'ultime includenu:
- LG Smart TV (non tutti i mudelli)
- Samsung F-series Smart TV
- Toshiba Smart TV
- Parechji TV Sony Bravia
Sfortunatamente, ùn aghju micca l'occasione di testà è dimostrà cumu funziona tutti, ma istruzzioni dettagliate nantu à l'utilizazione di Intel WiDi per cunnessu in rete senza filu un laptop è un ultrabook à a TV sò nantu à u situ ufficiale di Intel:
//www.intel.ru/content/www/ru/ru/architecture-and-technology/connect-mobile-device-tv-wireless.html
A so speranza, i metudi sopra descritti saranu abbastanza per voi per pudè cunnesse i vostri dispositivi cumu hè necessariu.