Cheat Engine 6.7


DirectX - biblioteche speciali chì furniscenu una interazione efficace tra i cumpunenti di hardware è software di u sistema, chì sò responsabili di ghjucà di cuntenutu multimedia (ghjochi, video, suoni) è u travagliu di prugrammi grafichi.

Disinstalla diretta

Purtroppu (o fortunatamente), in i sistemi operativi moderni, e librerie DirectX sò installate per difettu è sò parte di u shell di prugramma. Senza sti componenti, u travagliu normale di Windows hè impossibile è ùn pò micca rimuovere. Invece, pudete sguassà i singoli file da e cartelle di sistema, ma questu hè pieno di conseguenze assai spiacciali. Nantu à a maggior parte di i casi, i cumpunenti di l'upustamentu di solitu risolve tutti i prublemi cù u sistema operativu instabile.

Vede ancu: Aggiorna DirectX in l'ultima versione

Qui di sà avemu parlà di e azzioni chì veneunu necessarie per sfruttaru a necessità di rimuovere o aggiornà i componenti DX.

Windows xp

L'utenti di i vecchi sistemi operativi, in un sforzu per tene à cuntene cù quelli chì anu avè un Windows più recente, vai à un passu cutaneu - installazione di una versione di biblioteche chì questu sistema ùn supporta micca. In XP, pudete esse edizione 9.0c è micca più novu. A decima versione ùn funzionerà micca, è tutte e risorse chì offrenu "DirectX 10 per Windows XP scarican gratuitamente", etc., etc., simplificanu simu. Sti pseudo aghjurnamentu sò installati cum'è un prugramma normale è ponu esse eliminatu in modo standard via l'applet. "Pannello di cuntrollu" "Add o Remove Programs".

I componenti ponu esse aggiornati in casu d'operazione instabile o errori cù u installatore universale di Web per Windows 7 o posteriore. Hè dispunibule gratuitamente nant'à u situ ufficiale di Microsoft.

Pagina di scaricatu di l'installatore Web

Windows 7

In Windows 7, u listessu schema funziona cum'è XP. In più, e librerie ponu esse aggiornate in un altru modu, descrittu in l'articolo, a cunnessione à a quale hè dettu quì.

Windows 8 è 10

Cù questi sistemi operativi, a situazione hè ancu peggio. In Windows 10 è 8 (8.1), e librerie DirectX ponu esse messe in sclusivu esclusivamente in u canalu ufficiali in Update Center OS

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà Windows 10 per l'ultima versione
Cumu aduprà Windows 8

Se l'aghjurnamentu hè già installatu è ci sò interruzzioni in u funziunamentu da una corruzzione di file da virus o da un altru ragu, allora solu a riparazione di u sistema aiuta.

Ulteriori dettagli:
Istruzioni per a creazione di un puntu di recuperu di Windows 10
Cume recuperà u sistema Windows 8

Inoltre, pudete provà à rimuovere l'aggiornamentu installatu, è tandu provate à scaricà è stallà torna. A ricerca ùn deve micca dà qualchì difficoltà: u nomu apparirà "DirectX".

Leggi ancu: Rimuovi l'aggiornamenti in Windows 10

Se tutte e raccomandazioni sopra cagate ùn anu micca purtatu à u risultatu desideratu, allora, tristemente, avete da reinstallà Windows.

Questu hè tuttu ciò chì si pò dì nantu à a rimozione di DirectX in stu articulu, pudemu solu riassumere. Ùn pruvate micca à caccia è postu novi produtti è pruvate à stallà i nuovi componenti. Se u sistema operativu è l'hardware ùn supportanu micca a nova versione, allora questu ùn vi darà nisunu micca, eccettu i prublemi possibili.

Vede ancu: Cumu scopre s'ellu si suppone a scheda video DirectX 11

Se tuttu funziona senza errori è falli, allora ùn devi micca interferisce cun u sistema operativo.