Cume trasferisce Windows da HDD in SSD (o altro discu dur)

Buona sera

Quandu si acquista un novu discu duru o SSD (solid-state drive), ci hè sempre a quistione di cosa fate: installà Windows da zero o trasferì in questu un sistema operativu di Windows esecente cun resa una copia di essa (clone) da u vechju discu rigiu.

In st'articulu vogliu cunsiderà un modu faciule è facilu per trasferisce Windows (pertinente per Windows: 7, 8 è 10) da un vecchio discu laptop à una nova SSD (in u mio esempiu mi trasferiraghju u sistema da HDD à SSD, ma u principiu di trasferimentu sarà uguale è per HDD -> HDD). È cusì, principiamu per capì in ordine.

1. Ciò chì avete bisognu di trasferisce Windows (preparazione)

1) AOMEI Backupper Standard.

Web site ufficiale: //www.aomeitech.com/aomei-backupper.html

Fig. 1. Aomei backupper

Perchè precisamente? Prima, pudete usarli gratuitamente. Dopu, hà tutte e funzioni necessarie per trasferisce Windows da un discu in un altru. Tandu, funziona assai veloce è, à l'incuntrà, assai bè (ùn mi ricordu chì avè riscontratu errori è funziunamenti à u travagliu).

U solu inconveniente hè l'interfaccia in inglese. Ma eppuru, ancu per quelli chì ùn sò micca fluente in inglese - tuttu hè pienu intuitivu.

2) Unità flash USB o CD / DVD.

Un discu flash sarà necessariu per scrive una copia di u prugramma nantu à quessa, affinchì pudete avizià da quessa dopu rimpiazzata u discu cù un novu. Finutu da in stu casu, u novu discu sarà pulitu è ​​u vechju ùn sarà più in u sistema - ùn ci hè nunda di cuminciari da ...

Di fatti, s'è avete un grande drive flash (32-64 GB, allora forse pò esse scrittu ancu in una copia di Windows). In questo casu, ùn avete bisognu di un discu duru esterno.

3) U discu duru esternu.

Sarà necessariu per scrive una copia di u sistema Windows. In principiu, pò esse ancu avvicinatu (invece di una unità flash), ma a verità hè, in stu casu, primu bisognu di u formattari, li facenu avviare, è dopu scrive una copia di Windows ad elli. In a maggior parte di i casi, u discu duru esternu hè già chjappatu di dati, ciò chì significa chì hè problematicu formattallu (perchè i dischi duri esterni sò abbastanza grandi, è trasferisce 1-2 TB di infurmazioni da qualchì parte hè di tempi!).

Allora, personalmente, ti ne vali cun un drive flash USB di avviatore per scaricà una copia di u prugramma di backupper Aomei è un discu duru esterno per scrive una copia di Windows.

2. Creà un discu drive / flash aviabile

Dopu a stallazione (stallazione, per cuntrariu, standard, senza "prublemi") è lanciannu u prugramma, aprite a sezione Utilites (utilità di sistema). Dopu, aprite a sezione "Create Media Bootable" (crea un mezu avviabile, veda Fig. 2).

Fig. 2. Custrugliu un drive flash di boot

Dopu, u sistema vi darà una scelta di 2 tippi di media: da Linux è da Windows (sceglite a seconda, vedi figura 3.).

Fig. 3. Sceglite tra Linux è Windows PE

A realtà, l'ultimu passu - a scelta di tippu media. Quì ci vole à specificà un CD / DVD o una unità flash USB (o discu esternu).

Ci vole à avverà chì in u prucedimentu di a creazione di una tale unità flash, tutte e informazioni nantu à esse saranu cancellate!

Fig. 4. Selezziunate a periferica di l'avvio

3. Creà una copia (clone) di Windows cù tutti i prugrammi è l'impostazioni

U primu passu hè di aprire a sezione di Backup. Poi bisognu à sceglie a funzione di Backup di u Sistema (vedi fig. 5).

Fig. 5. Copia di u sistema Windows

Dopu, in Fase 1, avete bisognu di specificà un discu cun un sistema Windows (u prugramma determina solitamente automaticamente ciò chì duverà copiare, perciò, spessu ùn avete micca bisognu di specificà nunda quì).

In Step2, specificate u discu duve a copia di u sistema sarà copiata. Quì, hè megliu per specificà un drive flash o un discu duru esterno (vedi Fig. 6).

Dopu i cunfusioni entrati, cliccate nantu à u buttu Start - Start Backup.

Fig. 6. Selezzione di unità: ciò chì copierà è duve dà una copia

U prucessu di copia u sistema dipende da parechji parametri: a quantità di dati copiati; Velocità di porta USB à a quale l'unità flash USB o discu duru esternu cunnessu, etc.

Per esempiu: a mo unità di sistema "C:", 30 GB in dimensione, hè stata copiata cumpletamente nantu à un discu duru portatile in ~ 30 min. (A propositu, durante u prucessu di copiatura, a vostra copia sarà in qualchì cumpressione).

4. Sostituu u vechju HDD cù una nova (per esempio, nantu à un SSD)

U prucedimentu di rimuovere u vechju discu rigiu è di cunnessu unu novu ùn hè micca una pratica complicata è abbastanza rapida. Sedete cù un cacciavite per 5-10 minuti (vale per i portatili è i PC). Sottinu, pensu à u drive di rimpiazzamentu in un laptop.

In generale, hè tuttu per i seguenti:

  1. Prima smetti di u laptop. Scurdate tutti i fili: alimentazione, mouse USB, cuffie, ecc ... Scollega anche a batteria;
  2. Poi, aprite a culletta è sferite i viti chì fermenu u discu duru;
  3. Allora installate un novu discu, invece di u vechju, è chjappatu cù i dughjuli;
  4. Dopu avete bisognu di stallà una culletta di protezione, cunnessu a batteria è accende u laptop (veda Fig. 7).

Per saperne di più infurmazioni nantu à cumu installà una unità SSD in un laptop:

Fig. 7. Sostituu un discu in un laptop (a copertina posteriore hè rimossa, prutegendu u discu duru è a RAM di u dispositivo)

5. Configurazione di u BIOS per l'inizializazione da un drive flash

Articulu ausiliare:

Entrata BIOS (+ chiavi di login) -

Dopu avè installatu u discu, quandu u primu accuminciu u laptop, vi prupone di andà immediatamente in a configurazione di u BIOS è vede si u discu hè pussutu (vedi Figura 8).

Fig. 8. Hè stata stabilita una nova SSD?

In più, in a sezione BOOT, avete bisognu di cambià a priorità di l'iniziu: metti in primu dispute USB (cum'è in Fig. 9 è 10). A propositu, notatevi chì a configurazione di sta sezione hè identica per diversi mudelli di notebook!

Fig. 9. Dell Laptop. Cercate prima i registri di boot da i media di USB, dopu - ricercate nantu à i dischi rigidi.

Fig. 10. Laptop ACER Aspire. Sezione BOT in BIOS: boot da USB.

Dopu avè stabilitu tutte e impostazioni in u BIOS, uscite incù i parametri salvati - EXIT AND SAVE (u più spessu a chiave F10).

Per quelli chì ùn possu micca accertà da un drive flash, mi cunsigliu questu articulu qui:

6. Trasferimentu una copia di Windows in u discu SSD (recuperu)

Realmente, s'è iniziendu da i media di avvicinamentu creati in u prugramma standart di AOMEI Backupper, vedi una finestra cum'è in fig. 11

Avete bisognu di selezzià a sezione di riparazione è dopu specificà u via à a copia di salvezza di Windows (chì hè stata creata in precedenza in a sezione 3 di stu articulu). Per ricercà una copia di u sistema, ci hè una chjave di bottinu (vedi Fig. 11).

Fig. 11. Specifichi u caminu per a situazione di a copia di Windows

In u prossimu tappa, u prugramma vi dumandarà se vo vulete precisamente restituisce i sistemi da sta copia. Sì d'accordu.

Fig. 12. Risturmà in règula u sistema?

A seguitu, selezziunate una copia specifica di u vostru sistema (sta scelta hè pertinente quandu avete 2 o più copie). In u mo casu - una copia, in modo da pudè cliccà subitu dopu (Next pulsante).

Fig. 13. A sceglie di una copia (veru se 2-3 o più)

In u prossimu passu (veda Fig. 14), avete bisognu di specificà u discu in cui avete bisognu di distribuisce a vostra copia di Windows (a nota chì a dimensione di u discu deve esse micca inferiore a copia cù Windows!).

Fig. 14. Sceglite un discu per ripristinà

L'ultimu passu hè di verificare è di confermà i dati entrati.

Fig. 15. A conferma di i dati entrati

Dopu principia u prucessu di trasmissione stessa. A stu mumentu, hè megliu à micca toccà u laptop o appughjate alcunu tasti.

Fig. 16. U prucessu di trasferisce Windows in una nova unità SSD.

Dopu u trasferimentu, u laptop andrà ripartitu - Vi propongo di entrà subitu in u BIOS è di cambià a coda di avvicinamentu (mette u boot da u discu duru / SSD).

Fig. 17. Ripristinendu i Paràmetri di u BIOS

A realtà, questu articulu hè cumpletatu. Dopu avè u trasferimentu di u "vecchio" sistema Windows da l'HDD in a nova unità SSD, a propositu, avete bisognu di configurà correttamente Windows (ma questu hè un tema separatu di u prossimu articulu).

Trasferimentu successu