Una di e prime cose chì aghju notatu dopu l'upgrading à Android 5 Lollipop hè a mancanza di i tabulati abituali in u navigatore Google Chrome. Ora, cù ogni tab aperta avete bisognu di travaglià cum'è un'applicazione aperta separata. Ùn sà micca sicuru se e novu versioni di Chrome per Android 4.4 cumportanu di u listessimu modu (ùn aghju micca simili dispositivi), ma pensu chì sì - a tendenza di u cuncessu di Design di Materiale.
Puderu abituà a stu cambiamentu di tabulazione, ma per mè personalmente, stu scopu ùn hè micca esattu è sembra chì i tabulati di solitu in u navigatore, è ancu più simplici l'apertura di una nova scheda cù l'icona Plus, era assai più pratticu. Ma sofve, senza sapè chì ci hè una opportunità di rende tutto cum'è era.
Includemu vecchie tabs in novu Chrome nantu à Android
Cum'è si hè scopertu, per includere i tabulati abituali, era necessariu solu di guardà più spessu in a configurazione di Google Chrome. Ci hè un elementu evidente "Combina tabs è applicazioni" è per difettu esse attivatu (in stu casu, i tabulati cù i siti si comportanu cum'è applicazioni separate).
Sì disattivà questu articulu, u navigatore riavanu, restituisce tutte e sessioni lanciate à a data di cambiamentu, è ulteriore travagliu cù i tabuluti avverrà cù u mutu in Chrome per Android stissa, cumi era ancu.
Inoltre, u menu di u navigatore cambia un pocu: per esempiu, in a nova versione di l'interfaccia in a prima pagina di Chrome (cun thumbnails di i siti visitati spessu è a ricerca) ùn esiste micca un elementu "Apri una nova tabulata", è in u vechju (cù tabs) hè.
Ùn sò micca cunnoscutu, forse ùn capiscu micca qualcosa è a versione di travagliu implementata da Google hè megliu, ma per una ragione ùn mi ne pensu cusì. Ma chì ne sapia: l'organizazione di a zona di notificazioni è l'accessu à l'impostazioni in Android 5, aghju ancu micca piaciutu, ma ora aghju abituzatu.