U Centri Internet Zyxel Keenetic Giga II hè un dispositivo multifunzione cù chì pudete custruisce una rete di casa o ufficio cun accessu ad internet è accesso Wi-Fi. In più di e funzioni di basa, hà una serie di funzionalità addizionali chì vanu assai in mezzu à u router abituale, chì rende questu dispositivo interessante per i utilizatori più esigenti. Per rende queste funzionalità cumunamente pussibule, u router deve esse capace di configurà in modo currettuu. Questu sarà discusitu in più.
Impostazione di i parametri di base di u centru Internet
Prima di iniziare a configurazione, avete bisognu di preparà u router per u primu putere. Questa furmazione hè standard per tutti i dispositivi di stu tipu. Hè necessaria di sceglie u locu induve u situu di u router, sfracchiatelu, cunnessu e antenne è cunnessu à un PC o laptop, è connettite u cavu da u fornitore à u connettore WAN. In u casu d'usu una cunnessione di rete 3G o 4G, avete bisognu di cunnesse un modem USB à unu di i connettori dispunibili. Allora pudete procedere per configurà u router.
Cunnessione cù l'interfaccia Web di Zyxel Keenetic Giga II
Per cunnessione à l'interfaccia web, ùn hè necessariu di trucchi speciali. Basta:
- Lanciate u navigatore è inserisci a barra di indirizzu
192.168.1.1
- Inserisci username
admin
e password1234
in a finestra di autenticazione.
Dopu avè fattu sti passi, a prima volta chì vi cunnessi, apri a finestra dopu:
U corso ulteriore di l'impostazione dipenderà da quale di e dui opzioni chì l'utente seleziona in sta finestra.
NDMS - Internet Center Operating System
Una di e funzioni di i prudutti di a gamma di mudelli Keenetic hè chì u so travagliu sia fattu sottu u controlu di micca solu u firmware, ma di u tuttu sistema operativu - NDMS. A so presenza face chì sti dispositivi da i router banali in centri Internet multifunzionali. Allora, hè assai impurtante di tene u firmware di u vostru router aggiornatu.
OS NDMS hè custruitu nantu à un tipu modulare. È cusì di i componenti chì ponu esse aghjunti o cacciati à discrezione di l'utente. Pudete vede a lista di i componenti installati è dispunibili per installà in l'interfaccia web in a sezione "Sistema" nant'à u tab "Componenti" (o tab "Aggiornamenti", a situazione hè influenzata da a versione OS.
Sotticiscendu u cumpunente necessariu (o unchecking) è cliccendu nantu à u pulsante "Applicà", pudete installà o smarrà. Tuttavia, questu deve esse fattu assai attentamente, per ùn smetti micca accidentalmente u cumpunente necessariu per u funziunamentu normale di u dispositiu. Tali componenti sò spessu marcati "Critica" o "Important".
Aviannu un sistema operativu modulari, rende a configurazione di i dispositivi Keenetic estremamente flessibili. Cume, dipende da e preferenze di l'utente, l'interfaccia web di u router pò avè sottubezioni è tabulamentu nant'à differenti (ad eccezione di quelle di base). Avendu capitu stu puntu impurtante per te, pudete procedere à a configurazione diretta di u router.
Configurazione rapida
Per quiddi utenti chì ùn vogliono sfruttare in i sottumetti di configurazione, Zyxel Keenetic Giga II dà a possibilità di definisce i parametri di base di u dispositiu cù pochi clic. Ma in listessu tempu, avete ancora bisognu à cercà in u cuntrattu cù u fornitore è scopre i dettagli necessarii nantu à a vostra cunnessione. Per iniziare a configurazione rapida di u router, cliccate nantu à u bottinu correspondente in a finestra di configurazione, chì si vede dopu l'autorizzazione in l'interfaccia web di u dispositiu.
A seguitu, succede quellu:
- U router verificà di modu indipendente a cunnessione cù u fornitore è hà stabilitu u so tippu, dopu chì l'utente vi sarà invitu di inserisce dati per autorizazione (se u tipu di cunnessione prevede stu).
Inserendu e informazioni necessarie, pudete andà à u prossimu staghju cliccendu nantu à "Prossimu" o "Salta"sì a cunnessione hè usata senza passà u nome d'usu è a password. - Dopu avè stabilitu i parametri per l'autorizazione, u router offrirà di aggiornà i componenti di u sistema. Questu hè un passu impurtante chì ùn pò esse abbandunatu.
- Dopu avè premutu u bottinu "Refresh" cerca automaticamente l'aggiornamenti è l'installazione.
Dopu avè installate l'aggiornamenti, u router riavanu. - Avendu riavvicinatu, u router mostrerà a finestra finale, induve a configurazione attuale di l'apparecchiatura sarà visualizata.
Comu pudete vede, a configurazione di a periferica accade davanti assai prestu. Se l'utente abbia bisognu di funzioni supplementari di u centru Internet, pò dà u continuu manualmente premendu u pulsante "Web Configurator".
Impostazione manuale
E fan di sfruttare i parametri di a cunnessione Internet da solu ùn anu da usà a funzione di configurazione rapida di u router. Pudete accedere immediatamente à u configuratore web di dispositivi cliccendu nantu à u bottinu correspondente in a finestra di configurazione iniziale.
Allora deve:
- Modificare a password di amministratore per cunnessu cù u configuratore web di Internet Center. Ùn ignori micca sta proposta, perchè a sicurità di u funziunamentu futuru di a vostra rete dipende di quessa.
- In a finestra di monitoru di u sistema chì si aprite, andate in configurazione di Internet cliccendu nantu à l'icona di u globu in u fondu di a pagina.
Dopu, pudete cuminciare a creazione di un'interfaccia per cunnessione à Internet. Per fà quessa, selezziunate u tippu di cunnessione desideratu (secondu u cuntrattu cù u fornitore) è cliccate nantu à u pulsante Aghjunghje l'interfaccia.
Dopu avete bisognu di definisce i parametri necessarii per a cunnessione à Internet:
- Se a cunnessione hè fatta via DHCP senza aduprà un login è una password (scheda IPoE) - basta à indicà a porta chì u cavu da u fornitore hè connessu. Inoltre, verificate i punti chì includenu quest'interfaccia è permettite di ottene un indirizzu IP via DHCP, è dinò indettu chì si tratta di una cunnessione diretta à Internet.
- Se u fornitore utilizza una cunnessione PPPoE, per esempiu, Rostelecom o Dom.ru, specificu u username è a password, selezziunate l'interfaccia per mezu à u quale cunnessione hè fatta, è cliccate e caselle è permettite à cunnesse à Internet.
- In u casu d'usu di cunnessioni L2TP o PPTP, in più di i parametri sopra specificati, bisognu ancu inserisce l'indirizzu di u server VPN utilizzatu da u fornitore.
Dopu à fà i parametri, bisogna cliccà nantu à u bottinu. "Applicà", u router riceverà nuove impostazioni è puderà cunnesse à Internet. Hè ancu raccomandata in tutti i casi di cumpleta u campu "Description"per chì avete bisognu di vene cun un nome per questa interfaccia. U firmware di u router permette a creazione è l'usu di parechje cunnessioni, è cusì pudete distinguisce senza difficoltà tra elli. Tutte e cunnessioni create creante si vedenu in listinu nantu à la scheda corrispondente in u menù di e preferenze di Internet.
Da questu sottomenu, se hè necessariu, pudete edità facilmente a configurazione di a cunnessione creata.
Cunnessione à a rete 3G / 4G
A presenza di porti USB permette di cunnesse Zyxel Keenetic Giga II à e rete 3G / 4G. Questu hè spicile bè si u dispositiu hè prugramatu da aduprà in e zone rurali o in u paese, induve ùn ci hè Internet via cavu. L'unica situazione per creà una tale cunnessione hè a presenza di a copertura di l'operatore di mubile, è à i componenti NDMS necessari installati. U fattu chì questu hè u casu hè indicatu per a presenza di un tab. 3G / 4G in a sezione "Internet" interfaccia web di u router.
S'ellu manca sta scheda, i componenti necessarii bisognu da esse installati.
U sistema operativu NDMS supporta fino a 150 modelli di modem USB, perciò i prublemi di a cunnessione di i modem raramente si verificanu. È basta solu cunnessu u modem à u router per chì a cunnessione sia stabilita, postu chì i so parametri principali sò di solitu registrati in u firmware di u modem. Dopu avè a cunnessione di u modem deve esse vene in a lista di interfacce nantu à la scheda 3G / 4G è in a lista generale di e cunnessioni in u primu tab di a sezione "Internet". Sì necessariu, i parametri di cunnessione ponu esse cambiati, cliccendu nantu à u nomu di a cunnessione è puderete riempe i campi pertinenti
Tuttavia, a pratica dimostra chì a necessità di configurà manualmente a cunnessione à l'operatore di mubile si presenta raramente.
Backup Connection Setup
Una di i vantaggi di Zyxel Keenetic Giga II hè a capacità di aduprà più cunnessioni internet da diversi interfacce à tempu. In stu casu, una di e cunnessioni agisce cum'è a principale, mentri u restu sò inechji. Questa funzione hè molto pratticu quandu ci hè una cunnessione instabile cù i fornitori. Per implementarlo, hè abbastanza per impostà a priorità di e cunnessioni in a tab "Connessioni" sezione "Internet". Per fà quessa, inserite valori digitali in u campu "Priorità" lista è cliccate "Salvà e Priorità".
Un valore più altu significa a priorità maggiore. Dunque, da l'esempiu mostratu in a screenshot, si tratta di principale chì hè a cunnessione di rete cablata, chì hà a priorità 700. In casu di una connessione perde, u router stabilisce automaticamente una cunnessione à a rete 3G via un modem USB. Ma in u stessu tempu, hà sempre cercà di ripristinà a cunnessione principale, è appena si diventa pussibule, cambierà à u novu. Hè pussibule creà una tale coppia da duie cunnessioni 3G da diversi operatori, è ponu a priorità per trè o più cunnessioni.
Modificare e configurazione senza filu
Per difettu, u Zyxel Keenetic Giga II hà dighjà una cunnessione Wi-Fi già creata, chì hè appena di funziunamentu. U nome di a rete è a so password ponu esse visualizate nantu à un adesivu situatu in u fondu di u dispositivo. Allora, in a maggior parte di i casi, l'impostazione di una rete wireless hè riduta à cambià sti dui parametri. Per fà quessa, devi:
- Entrate in a reta di a configurazione di rete senza filu cliccendu nantu à l'icona appropriata in u fondu di a pagina.
- Vai à tab "Access Point" e stabilisci un novu nomu per a vostra rete, u livellu di sicurezza è a password per cunnessu à ellu.
Dopu salvà e configurazione, a rete inizierà a travaglià cù i novi parametri. Sù basta per a maggior parte di l'utenti.
In conclusione, vogliu enfatizà chì l'articolo cunsultava u sughjettu di solu punti cleveri per a creazione di Zyxel Keenetic Giga II. Tuttavia, u sistema operativu NDMS fornisce all'utente molte caratteristiche addizionali per aduprà u dispositivo. A descrizzione di ognunu di elli merita un articulu separatu.