Signali audio BIOS quandu avvi u PC

Bonu ghjornu, cari lettori pcpro100.info

Assai spessu a persone mi dumandanu ciò chì significanu. signali sonali BIOS quandu avvi u PC. In questu articulu cunsidereremo in dettaglio i sonnelli di u BIOS, dipende da u fabbricante, i più errati prubabili è i modi per eliminarli. Un articulu separatu, dirà 4 maneri simuli per scopre u produttore di BIOS, è ancu ricurdassi i principii di basa di u travagliu cù l'hardware.

Principiamu!

U cuntenutu

  • 1. Cosa sò i BIOS sonu?
  • 2. Cumu scopre u produttu BIOS
    • 2.1. Metudu 1
    • 2.2. Metudu 2
    • 2.3. Metru 3
    • 2.4. Metru 4
  • 3. Decoding di i segnali BIOS
    • 3.1. AMI BIOS - signali sonali
    • 3.2. AWARD BIOS - signali
    • 3.3. Phoenix BIOS
  • 4. U soni di i BIOS più popolari è u so significatu
  • 5. Cunsiglii di risoluzione di difetti di base

1. Cosa sò i BIOS sonu?

Ogni volta chì vi accende, sente un computer chì si sente. Spessu una bipsu breve, chì si distribuisce da a dinamica di l'unità di sistema. Ciò significa chì u prugrammu di diagnosi POST autopaltente hà completatu cù prughjettu u testu è ùn hà micca rilevatu avè difettu. Dopu avè inizià a scarica di u sistema operativu installatu.

Se u vostru computer ùn hà micca un urighjini di sistema, allora ùn sentite micca alcunu sonu. Ùn hè micca una indicazione di un errore, solu u pruduttori di u vostru dispositivo hà dicisatu di salvà.

Più spessu, aghju osservatu sta situazione in i portatili è in DNS in linea (ora si publicanu i so prudutti sottu à a marca DEXP). "Ciò chì minaccia a mancanza di dinamica?" - vi dumandate. Sembra esse un pocu di u bagliore, è u computer in normali funzioni senza essa. Ma se a carta di video ùn pò esse inizializata, ùn hè micca pussibile identificà è risolve u prublema.

In casu di scansione di prublemi, u computer trasmette u segnale sonore adupratu - una sequenza specifica di squilli lunghi o corti. Incù l'aiutu di l'istruzzioni per a scheda madre, pudete decifrare, ma chì di noi digià induce tali istruzioni? Allora, in questu articulu aghju preparatu tabelle per voi cù decoding i segnali sonori BIOS chì aiutanu à identificà u prublema è risolveru u prublema.

In schede madri moderne in parlatu di sistema integratu

Attentu! Tutte e manipulazioni cù a cunfusione hardware di u computer sò chjamate s'è completamente disconnessu da a rete. Prima di aprite u casu, assicuratevi di staccà a spina di a prucetta.

2. Cumu scopre u produttu BIOS

Prima di cercà per decodifica i sunti di l'ordinatore, avete bisognu di truvà u produttore di u BIOS, postu chì i segnali sonori differenu significativamente da elli.

2.1. Metudu 1

Pudete "identificà" in vari modi, u più faciule hè fighjate à u schermu à u mumentu di u caricatu. In cima, di solitu hè indicatu u fabbricante è a versione di BIOS. Per piglià stu momentu, premete a chjave di pausa nantu à a tastiera. Se invece di l'infurmazioni necessarie puderete vede solu u salvataggiu di u fabbricante di a scheda madre, preme tab.

I dui pruduttori più preziosi di u BIOS sò AWARD è AMI.

2.2. Metudu 2

Entrate in BIOS. Cumu fà sta, aghju scrittu in dettaglio quì. Sfogliate e sezioni è truvate l'elemento - Informazioni Sistema. Deve esse indicatu a versione attuale di BIOS. È in u fondu (o cima) di u schermu sò listati u produttore - American Megatrends Inc. (AMI), AWARD, DELL, etc.

2.3. Metru 3

Un di i modi più veloci per scopre u produttore di BIOS hè di aduprà i tasti d'accessu Windows + R è in a linea Run chì compare, inserisci u comando MSINFO32. In questo modu, cuminciò Utilità di l'infurmazione di u sistema, cù cui pudete avè tutte l'infurmazioni nantu à a configurazione hardware di u computer.

Esecuzione di l'utilità di l'infurmazioni di sistema

Pudete ancu lanciatu da u menù: Start -> Tutti i programmi -> Standard -> Strumenti di sistema -> Informazioni Sistema

Pudete truvà u custruatore di u BIOS cù a "Informazioni Sistema"

2.4. Metru 4

Utilizà prugrammi di terze parti, sò stati descritti in dettu in stu articulu. U più cum'è usu CPU-Z, hè assolutamente libru è assai simplici (pudete scaricà nant'à u situ ufficiale). Dopu avè principiatu u prugramma, andate à u tabulamentu "Tavole" è in a sezione BIOS vedite tutte e informazioni nantu à u fabbricante:

Cume scopre u produttore di BIOS cù CPU-Z

3. Decoding di i segnali BIOS

Dopu avemu pensatu à u tipu di BIOS, pudete cuminciare à decifrare i segnali audio, a seconda di u fabbricante. Considerà i principali in e tabelle.

3.1. AMI BIOS - signali sonali

AMI BIOS (American Megatrends Inc.) dapoi 2002 hè manghjatore più popularu in u mondu. In tutte e versioni, a cumpleta riesciuta di l'autotarding hè una bipsu brevedopu chì u sistema operativu installatu stipula. Altri tonus audio di BIOS AMI sò listati in a tavula:

Tipu di signaleDecrittu
2 cortiErrore RAM di parità.
3 curtiErrore prima 64 KB di RAM.
4 curtiA timer di u timer di u sistema.
5 curtiU malfunimentu di a CPU.
6 cortiErrore di cuntrollu di tastiera.
7 cortiMalfunzione di a scheda madre.
8 cortiU malfunimentu di a memoria di a scheda video.
9 cortiErrore di checksum BIOS.
10 cortiImpossibile scrive in CMOS.
11 cortiErrore RAM.
1 dl + 1 corA fornitura d’energia di u computer
1 dl + 2 corErrore di cartula video, malfunzionamentu di RAM.
1 dl + 3 corErrore di cartula video, malfunzionamentu di RAM.
1 dl + 4 corÙn ci hè nè una scheda video.
1 dl + 8 corU monitoru ùn hè micca cunnessu, o ci hè un prublema cù a scheda video.
3 longhiProblema di RAM, pruvista finita cù un errore.
5 cor + 1 dlÙn ci hè RAM.
ContinuuProblemi di alimentazione o surriscaldamentu di PC.

Tuttavia bè si ponnu so, ma in a maiò parte di i casi mi dicenu i miei amichi è clienti spegnete è accende u computer. Iè, questu hè una frase tipica da i caruschi di supporto tecnicu di u vostru fornitore, ma aiuta! Tuttavia, se, dopu à un altru reboot, si sente un squeak da l'altore, diversu da u solitu bip breve, allora avete bisognu di risolve i problemi. Ci diciaraghju nantu à a fine di u articulu.

3.2. AWARD BIOS - signali

Insemi cù AMI, AWARD hè ancu unu di i fabricanti più impurtanti di BIOS. Parechje schede madre anu una versione di BIOS 6.0PG Phoenix Award installata. L'interfaccia hè cunnoscuta, pudete ancu chjamà un classicu, perchè ùn hà cambiatu per più di deci anni. In dettaglio è cù un grappulu di foto mi parlavanu di u BIOSU PREMIO qui -

Come AMI, una bipsu breve AWARD BIOS signala una riescita di autotest è u lance di u sistema operativu. Ciò chì significanu altri soni? Vede a tavula:

Tipu di signaleDecrittu
1 ripetitu breveProblemi cù l'alimentu.
1 ripetendu longhiProblemi di RAM.
1 lungu + 1 breveA disfunzione di RAM.
1 lungu + 2 curtiErrore di cartula video.
1 lungu + 3 curtiProblemi di tastiera.
1 lungu + 9 breveErrore à leggere i dati da a ROM.
2 cortiMancati difetti
3 longhiErrore di cuntrollu di tastiera
Su u continuuA alimentazione difettosa.

3.3. Phoenix BIOS

PHOENIX hà bips molt distintivi, ùn sò micca registrati in a tavula cume AMI o AWARD. In a tavula sò elencati cume combinazioni di sonni è di pause. Per esempiu, 1-1-2 sentirà unu "bip", una pausa, un altru "bip", torna una pausa è duie "bips".

Tipu di signaleDecrittu
1-1-2Errore CPU.
1-1-3Impossibile scrive in CMOS. Probabilmente si siede a batteria nantu à a scheda madre. Malfunzione di a scheda madre.
1-1-4A checksum di BIOS ROM non validu.
1-2-1A tempu di interruzione programmabile fallitu.
1-2-2Errore di cuntrollu DMA.
1-2-3Errore à legà o à scrive u controller DMA.
1-3-1Errore di rigenerazione di a memoria.
1-3-2U test RAM ùn principia.
1-3-3Controller di RAM difettosu.
1-3-4Controller di RAM difettosu.
1-4-1A barra di indirizzu RAM d'errore.
1-4-2Errore RAM di parità.
3-2-4L'inizializzazione di a tastiera hà fallitu.
3-3-1A batteria di a scheda madre si hè seduta.
3-3-4Funzionamentu malvulsu di a scheda video.
3-4-1Malfunzione di l'adattatore video.
4-2-1A timer di u timer di u sistema.
4-2-2Errore CMOS completo.
4-2-3Funzionamentu di u controller di tastiera.
4-2-4Errore CPU.
4-3-1Errore in test RAM.
4-3-3Errore timer
4-3-4Errore in RTC.
4-4-1U malfunimentu di u portu seriale.
4-4-2U malfunimentu di portu in parallellu.
4-4-3Problemi di coprocessore.

4. U soni di i BIOS più popolari è u so significatu

Sò avutu pussutu fà una dozzina di tavuli per voi cù decifranti bip, ma aghju pussutu chì puderia esse assai più utile avè a cura di i segnali audio più visibili di u BIOS. Dunque, chì utilizatori sò più spessu cercanu:

  • una longa due bips corti di u BIOS - quasi certu chì u sonu ùn affascina bè, cioè prublemi cù a scheda video. Prima di tuttu, avete bisognu di verificà se a scheda di video hè integramente inserita in a scheda madre. Oh, à propositu, quantu avete pulitu u vostru computer? Dopu tuttu, una di e cause di prublemi cù a carica pò esse polveru triviale, chì si strappi in u cooler. Ma ritornu à i prublemi cù a scheda video. Pruvate à tirà fora è pulisce i contatti cù una gomma eraser. Ùn hè micca superfusu da assicurà chì ùn ci sò micca resti o oggetti stranieri in i connettori. In ogni casu, si verifica un errore Allora a situazione hè più complicata, duverete pruvà à avviare u computer cù una "vidyukha" integrata (cusì hè in la scheda madre). S'ella carica, significa à chì u prublema in a scheda video eliminata ùn pò esse fatta senza rimpiazzarla.
  • un signale BIOS longu quandu accende - forse un prublema di memoria.
  • 3 signali di BIOS corti - errore RAM. Cosa si pò fà? Rimuete i moduli di a RAM è pulisci i contatti cù una gomma schernizzza, pulisci cun un bastonu di cotone in mollu d'alcol, prova di scambià i moduli. Pudete ancu resettà u BIOS. Se i moduli di RAM funzionanu, u computer hà inizià.
  • 5 segnali brevi BIOS - u processore hè difettu. Su u sgradu sgradu, sì? Se u prucessore hè statu primu installatu, verificate a so compatibilità cù a scheda madre. Se tuttu u serviziu nanzu, è ora u computer schiava cum'è di taglia, allora avete bisognu di verificà chì i contatti sò puliti è uniformi.
  • 4 signali longi di BIOS - basse rvuli o ventilatore di CPU. Duvete o pulisce o si piazzanu nuvamente.
  • 1 longi 2 segnali brevi BIOS - malfunzionamenti cù a scheda video o difettu di u slot di RAM.
  • 1 longi 3 signali di BIOS corti - sia un prublema di a scheda video, un malfunzionamentu di a RAM, o un errore di tastiera.
  • duie segnali di BIOS corti - vede u produttore per chiarisce l'errore.
  • tri signali longi di BIOS - prublemi cù RAM (a soluzione di u prublema hè descritta sopra), o prublemi cù a tastiera.
  • U BIOS signala assai brevi - avete bisognu di cuntà quantu signali corti.
  • u computer ùn principia micca è ùn ci hè nisunu segnu BIOS - l'alimentatore hè difettu, u processore hà un prublemu, o l'altoru di u sistema manca (vedi sopra).

5. Cunsiglii di risoluzione di difetti di base

In a mio sperienza, possu dì chì, spessu, tutti i prublemi cù l'avvio di u computer sò in un cuntattu poveru di vari moduli, cum'è RAM o una scheda video. E, cumu aghju scrittu quì, in certi casi, un ripartimentu regule aiuta. A volte, pudete risolve u prublema ripresentendu i paràmetri BIOS per l'imposta predefinita in fabbrica, riaviglialu o restituisce a configurazione di a scheda di sistema.

Attentu! Sì dubite di e vostre abilità, hè megliu à affidà a diagnostica è a riparazione à prufiziunali. Ùn vale micca u risicu, è dopu culpisce l'autore di l'articolo in ciò chì ùn hè micca culpabile :)

  1. Per risolve u prublema chì avete bisognu tira modulu Da u connettore, rimuete a polvere è rinsignala. I contatti ponu esse puliti è accuratamente puliti cù a manse di alcol. Per pulì u connettore da a terra, hè pratice aduprà una spazzula à denti secca.
  2. Ùn vi scurdate di truvà ispezione visiva. Se tutti l'elementi sò deformati, anu una patina nera o striature, a causa di i prublemi cù u boot di l'ordinatore sarà in piena vista.
  3. Mi ricordu ancu chì ogni manipolazione cù l'unità di sistema deve esse effettuata solu cù a putenza di off. Ùn vi scurdate di rimuovere l'elettricità statica. Per fà quessa, basterà aduprà l'unità di u sistema informatica cù dui mani.
  4. Ùn ti toccu à e conclusioni di u chip.
  5. Ùn aduprate micca materiali metallici è abrasivi per pulì i contatti di i moduli di memoria o a scheda video. Per questo, pudete aduprà una gomma daveru.
  6. Sobirmente valutate e vostre capacità. Se u vostru computer sia in garanzia, hè megliu ad aduprà i servizii di un centru di serviziu chè à scavà in u "cervello" di a macchina.

Se avete qualsiasi domanda - dumandatevi in ​​i commenti à st'articulu, capemu!