Impostazioni di lingua di Skype: cambia lingua in russe

In MS Word, u difettu hè una certa rientranza tra i paragrafi, è a situazione di tabulazione (tale linea rossa). Questu hè necessariu prima di tuttu per distinguerle visu i frammenti di testu da l'altru. In più, certe condizioni sò dettate da e richieste di scartamentu.

Lezione: Cumu fà una linea rossa in Parola

Parlendu nantu à u design currettu di i documenti di testu, ci vole à capisce chì a presenza di indentazione trà i paragrafi, ancu una cusita à l'iniziu di a prima linea di u paragrafo in molti casi hè necessariu. Tuttavia, qualchì volta hè necessariu rimuovere questi marce, per esempiu, per “riunisce” u testu, per riduce u spaziu ch'ellu occupa in a pagina o pagine.

Hè cusì per rimuovere a linea rossa in Word è sò discusse in seguitu. Pudete lisa nantu à cume si smetta o cambia a dimensione di spaziatura di paragrafi in u nostru articulu.

Lezione: Come rimuovere spaziatura di paragrafi in una Parola

L'indentu da u margine di sinistra di a pagina in a prima linea di u paragrafo hè stabilitu da la tabulazione. Pò esse aghjuntu da appi pressione di a tasca TAB, cuntratta cù l'utile "Ruler"è ancu specificatu in a regolazione di l'utile di gruppu "Paragrafo". U metudu per rimuovere ognunu hè u listessu.

Rimuovi indentazione à l'iniziu di una linea

Rimuà l'indentu suliziale à l'iniziu di a prima linea di un paragrafo hè facile cum'è un altru carattere, carattere o oggettu in Microsoft Word.

Nota: If "Ruler" in Word hè inclusa, nant'à pudete vede a posizione di tabulazione chì indica a dimensione di l'urtaku.

1. Mette u cursore à l'iniziu di a linea in cui vulete rimuovere u sdoganu.

2. Appughjà nantu à a tasca "BackSpace" per a rimozione.

3. Sì necessariu, ripetite a stessa azzione per l'altri paragrafi.

4. L'indentu à l'iniziu di u paragrafo sarà eliminatu.

Rimuovi tutti i soffici à l'iniziu di i paragrafi.

Se u testu in cui avete bisognu di rimuovere i soglie à l'iniziu di i paragrafi è troppu largu, prubabile, paragrafi, è cun u trattu di e prima linea, cuntene un assai.

Per sguassà ognunu di elli separatu - a scelta ùn hè micca più sensazione di più, cum'è pò pruvà assai tempu è stantamentu cù a so monotonia. Fortunatamente, tuttu ciò si pò fà in un colpu, è un strumentu standard pò aiutà à stu. "Ruler"chì deve esse inclusu (naturalmente, se ùn l'avete micca ancu inclusu).

Lezione: Cumu attivare “Ruler” in Word

1. Sceglite tuttu u testu in u documentu o a parte in cui desiderate rimuovere i soffice à l'iniziu di i paragrafi.

2. Spostate u cursore superiore nantu à a regula situata in a cosiddetta "zona bianca" finu à a fine di a zona grigia, chì hè, à u listessu livello chì a coppia di barre di cursore inferiore.

3. Tutti i soffici à l'iniziu di i paragrafi selezionati saranu cancellati.

Comu pudete vede, tuttu hè estremamente semplice, almenu s'ellu si dà a risposta curretta à a domanda "Cumu rimuovere i punti di paragrafo in Parola". Tuttavia, parechji utilizatori da quessa significanu un travagliu leggermente diversu, cioè a rimozione di soffice in più tra i paragrafi. A discursione in questu casu ùn hè micca nantu à u intervallu stessu, ma versu una linea vuota aghjuntu dopu à dopu a doppia a menù Investamentu à a fine di l'ultima linea di paragrafi in u documentu.

Rimuete e righe bianche trà paragrafi

Se u documentu in cui vulete rimuovere le righe vuote trà i paragrafi hè divisu in sezioni, contiene intestazioni è sottotituli, hè probabile chì in certi posti linee vuote saranu necessarie. Se stà travagliendu cù un tali documentu, duverete rimuovere e righe in più (vuote) trà i paragrafi in parechji appricci, alternativamente evidenziando quelle pezze di testu in cui ùn sò micca necessarie.

1. Selezziunu un pezzu di testu in cui vulete rimuovere le righe in blancu trà paragrafi.

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Sostituite"situatu in un gruppu "Edità" in a tabulazione "Casa".

Lezione: Truvà è rimpiazzarete in Word

3. In a finestra aperta in a riga "Trova" entrate “^ p ^ p"Senza citazione. In linea "Sostitu cù" entrate “^ p"Senza citazione.

Nota: A lettera "p"Per entrà in a fila di a finestra "Sostituzione"Inglese

5. Fate un clic "Sostitu tutti".

6. E righe vuote in u frammentu di testu selettu saranu cancellati, ripetite a stessa azzione per i resti fragmenti di testu, s'ellu ci hè.

Sì micca una, ma duie linee vuote si ponenu davanti à l'intestazioni è subtituli in u documentu, pudete cancellà una di esse manualmente. S'ellu ci hè parechji posti tali in u testu, fate u seguitu.

1. Sceglite tuttu o una parte di u testu induve volete rimuovere duie linee vuote.

2. Aprite a finestra di rimpiazzamentu cliccendu nantu à u pulsante. "Sostituite".

3. In linea "Trova" entrate “^ p ^ p ^ p"In linea "Sostitu cù" - “^ p ^ p"Tuttu senza virguli.

4. Fate clic "Sostitu tutti".

5. E duplice linee vuote saranu cancellate.

Hè tuttu, ora sapete cume rimuovere i soffici à l'iniziu di i paragrafi in Word, cume si smetta di soffici tra i paragrafi, è cume si rimuove e righe bianche in un documentu.