Ciao
Certi di i dispositivi mobili di oggi sò senza un discu CD / DVD integratu, è à volte, diventa un insignamentu ...
Immaginate a situazione, vulete installà u ghjocu da un CD, è ùn l'avete micca nant'à u netbook di CD-Rom. Fate una maghjina da un tali discu, u scrivevi in una unità flash USB è poi vi copiate in un netbook (di più!). È ci hè una manera più simpatica - pudete semplicemente condividerà (share) per un CD-Rom in un computer per tutti i dispositivi in rete! Questu hè quellu chì a nota d'ogni ghjornu sarà.
Nota L'articulu utrà i screenshot è una descrizione di l'impostazioni cù Windows 10 (l'infurmazione hè ancu pertinente per Windows 7, 8).
Impostazione LAN
A prima cosa da fà è sguassà a prutezzione per parola per l'utenti di a rete locale. In precedenza (per esempiu, in Windows XP) ùn ci era micca una tale protezione, ancu cù u liberu di Windows 7 apparse ...
Nota! Questu deve esse fattu in u computer chì serve u CD-Rom installatu, è nantu à quellu PC (netbook, laptop, ecc.) Chì avete intenzione d'accedere à u dispositivu cumpartitu.
Nota 2! Dunque, avete duvete avè una rete locale configurata (vale à dì chì duie computatori duveranu esse in rete). Per più infurmazione nantu à a configurazione di una rete locale, vede quì:
1) Aprite prima u pannellu di cuntrollu è andate in a reta "Rete è Internet", allora aprite a sottuzione "Rete è Spartimentu".
Fig. 1. Rete è Internet.
2) Poi, a sinistra, avete bisognu di aprite u ligame (veda figura 2) "Modifica le opzioni di cumparazione avanzate".
Fig. 2. Rete è Spartizione.
3) Dopu avete parechji tabs (vedi fig. 3, 4, 5): privati, invitati, tutte e reti. Avianu bisognu di aprire è cambiare i caselli di unu à unu, sicondu i screenshot sottu. L'essenza di sta operazione scende a disabilitazione di a prutezzione da password è di furnisce l'accessu cumpartitu à cartane cumversarie è stampatori.
Nota U drive cumparatu sarà simile à una cartella di rete normale. I schedari vene in essa quandu ogni CD / DVD hà pigliatu in u drive.
Fig. 3. Privatu (cliccabile).
Fig. 4. Guestbook (cliccabile).
Fig. 5. Tutte e reti (cliccabile).
In realtà, a configurazione di rete locale hè completa. Ancu una volta, tali impostazioni vene fatte in tutti i PC in a rete locale in cui hè prevista di aduprà un drive cumparatu (è, naturalmente, nant'à u PC chì hà fattu a stallazione).
Condivisione di Drive (CD-Rom)
1) Andate in u mio computer (o stu computer) è andate in a prupietà di u drive chì vulemu mettere à dispusizione à a rete locale (vedi Fig. 6).
Fig. 6. Proprietà di a trasmissione.
2) Poi, avete bisognu di aprite la scheda "Access", hà u sottuffettu "Impostazione avanzata ...", andate nantu à sta (vedi Fig. 7).
Fig. 7. L'accessu avanzatu di l'impostazione à u drive.
3) Avà bisognu di fà 4 cose (vedi fig. 8, 9):
- mittite una marcata davanti à l'elemento "Share this folder";
- dà un nome à a nostra risorsa (cume altri utenti ne videnu, per esempiu, una "unità di discu");
- specificate u numeru di utenti chì pò travaglià simultaneamente cun ellu (ùn mi raccomandu più di 2-3);
- è andate à a scheda di risoluzione: selezziunate a casella accantu à "Tuttu" è "Leggere" (cum'è in Fig. 9).
Fig. 8. Configurate l'accessu.
Fig. 9. Accessu per tutti.
Ci vole à salvà e impostazioni è testà cumu funziona a nostra unità di rete!
Pruvà è configurà l'accessibilità ...
1) Prima di tuttu - inserite ogni discu in u drive.
2) Averu, aprite l'esploratore normale (custruitu per difettu in Windows 7, 8, 10) è a sinistra, espandite la scheda "Rete". Tra i cartulari dispunibili - deve esse u nostru, appena creatu (drive). Sè l'aghju aperta - bisognu vene u cuntenutu di u discu. In realtà, rimane solu per fà esecuzione di u "Setup" file (vedi fig. 10) :).
Fig. 10. U drive hè dispunibule in linea.
3) Per fà u più praticu aduprà un tale drive è ùn cerca micca questu à ogni volta in a scheda "Rete", hè raccomandatu di cunnesse cun un drive di rete. Per fà quessa, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu di dirittu di u mouse è in u menu di cuntrollu di u pop-up selezziunate l'elemento "Connettisci cume una unità di rete" (cum'è in Figura 11).
Fig. 11. Cunnesse una unità di rete.
4) U toccu finale: selezziunate a lettera di l'unità è cliccate nantu à u pulsante (fig. 12).
Fig. 12. Sceglite a lettera di l'unità.
5) Avà, s'è accidassi à u mo computer, vedi immediatamente u drive di rete è puderete vede i schedari in essa. Naturalmente, per avè accesso à un tale discu, un computer cù essa deve esse attivatu, è qualche tipu di discu (cù i file, musica, ecc.) Deve esse inseritu in ellu.
Fig. 13. CD-Rom in u mio computer!
Questu completa a configurazione. Un travagliu successu