Se u computer hà spento u schermu periodicu, a causa di stu prublema ùn sempre si stà nantu à u so mostra. Pò esse associatu cun una scheda video, un cavu di cunnessione, una RAM, ecc. Ci sò parechje ragioni, è questu articulu hè dedicatu à i principali.
Monitorà i malfunzionamenti
I prublemi cù u spegnimentu cuntinuu sò di i più difficiuli. A diagnostica è identificà a causa à a casa à l'utenti media hè assai problematica. Sti violazioni sò assuciati cù difetti hardware o software. U primu, di regula, richiede di cuntattà u centru di serviziu, è u secondu pò esse amparatu à identificà, avè studiatu questu articulu.
Reason 1: Monitor Fault
Se u monitor hè disattivatu mentre a unità di sistema hè in esecuzione, allora i prublemi cù u dispositiu di uscita principale ùn pò esse esclusi. A maiò parte di i monitoru sò prutezziuti automaticamente quandu si capisce u surreghju. Ma significa normali per verificà a temperatura di u dispositiu ùn riesce. Allora, pudete dà cunsigliu solu per cuntrollà per tocca. Se a vitrina hè troppu calda, deve esse piazzatu luntanu da a parete o in altrò, cun una migliore circolazione d'aria.
L'umidità aumentata hè unu di i motivi per cui spessu spegne u display. Spostà u monitor in una stanza induve ùn ci hè umidità alta è lassate stà per un pezzu. U monitoru ùn deve micca esse cunnessu à a rete. E se a corrosione ùn hè micca stata furmata, dopu à l'evaporazione di tuttu l'umidità, u dispositivu deve tornà à u funziunamentu normale.
Sconnetti u dispositiu di uscita da l'unità di sistema. Nant'à u schermu si vede una iscrizzione cum'è "Senza segnu" o "Senza cunnessione". Sì ùn ci hè nisunu missaghju, allora avete bisognu di cuntattà u centru di serviziu.
Per rimuovere u monitoru da u circondu di e cause potenziali di u prublema, ghjustu bisognu di cunnesse un altru dispositivo di uscita à u PC stazziunariu o u laptop. Se l'immagine hà mancu, allora a culpa hè di a scheda video o di u cavu.
Reason 2: Cable Defect
U mutivu più frequente per u fermu periodicu di u dispositiu di uscita hè dannendu cavi. Più spessu, i connettori DVI è HDMI sò aduprati per a mostra. Ma hè sempre u format VGA. Assicuratevi chì u cavu inseritu sia tenutu in sicuru è torta da e duve lati (DVI).
Dopu, mustremu l'algitimu di risoluzione di problemi per a visualizzazione è u cavu.
- Prima ci vole à pruvà à cunnesse a mostra à un altru computer cun un cavu esistente. S'ellu ùn hè micca cambiata, basta rimpiazzà u cavu.
- Se a cambiazione di u cavu ùn risolve u prublema, allora ci hè un malfunzionamentu in u monitor.
- Se dopu cunnessione à un altru urdinatore a culpa sparisce, allora u prublema ùn hà nunda da fà cun u visu nè cù u cavu. In stu casu, a causa deve esse cercata in i prufondi di l'unità di sistema.
Reason 3: malfunzionamentu di a scheda video
Un altru ragu logicu per u fermu costante di u schermu di u monitor può pò esse un fallimentu hardware di l'adattatore di grafica. Per tali casi i seguenti servizii:
- L'apparenza di parechji artefatti annantu à u schermu (righe, distorsioni, linee rotte, ecc.)
- Messi d'errore di u funziunamentu di u driver video chì si presentanu in a vigna di sistema.
- U BIOS signali spiciali quandu l'ordinatore scarica.
In ciò chì deve fà in tali casi, leghje u ligame sottu:
Per saperne di più: Problemi di cartulina video
Reason 4: Video card supera calurata
In tutti i PC moderni (cumpresu i portatili), dui carte grafiche si trovanu nantu à e cartoline madre: interne è esterne. In l'impostazioni predefinite di u BIOS, a preferenza hè data à a scheda video chì hè cunsiderata più produttiva (di solitu discreta). Dunque, hè necessariu monitorà a temperatura di u modulu graficu esternu.
Nantu à a maggior parte di i casi, a temperatura operativa normale di l'adattatore di grafica hè considerata unu chì ùn supera micca 60 gradi Celsius. Ma nantu à e forti schede grafiche, questu hè quasi impossibile à ghjunghje. U piccu massimu (carica 100%) hè di solitu determinatu à 85 gradi. Per e picculi picculi culori di GPU ghjunghjenu à 95 gradi.
Per quasi tutti i GPU esistenti, u limite superiore massimu ammissibile hè di 105 gradi. Dopu à quessa, u modulu di grafica di a tavula per scopi di raffreddamentu riduce a frequenza. Ma una tale misura ùn pò dà u risultatu è allora u PC hà da ripartire.
Prima di tutti, devi assicurà chì a scheda video ùn hè micca raffreddata in maniera adatta. Per questo, per esempio, esiste un prugrammu di monitoru di a temperatura. Considerà duie di esse.
Metudu 1: GPU-Z
- Run u prugramma GPU-Z.
- Vai à la tabulazione "Sensori".
- Se avete una scheda di video discreta, allora deve esse selezionata in a lista di discesa. In quantun casu, allora a scheda video integrata sarà specificata per difettu (1).
- In linea "Temperatura GPU" Pudete vede a temperatura attuale di a carta (2).
Metudu 2: Speccy
- Esecuzione di Speccy, in a finestra principale, selezziunate a sinistra "Dispositivi grafichi".
- Dopu, fighjemu a temperatura di u cumpunente desiderata di a scheda madre.
Leggi ancu: Monitorà a temperatura di a scheda video
Considerà i principali motivi chì portanu à u raffreddamentu insufficiente di l'adattatore di grafica.
Pulizia
Se u PC ùn hà micca avutu pratiche per un bellu pezzu, allura hè u tempu di scendeci à quessa. C'è una possibilità chì a polvere in a unità di sistema o nantu à u cooler di a scheda video ùn permette ancu quellu di quest'ultimu di rinfrescà di modu normale. U sperimentu è a polvere in i cooler di carta in casi gravi possono portà à a so fermà. Pulizia pulveru ùn necessita di abilità spiciali: avete bisognu di smuntà l'unità di sistema o aprite a cassa di u laptop, allora usate un aspiratore o un pennellu dolce. Hè cunsigliatu di fà una pulizia simile duie volte à l'annu.
Per sapè di più: Pulizia adatta di u vostru computer o laptop da a polvere
Caratteristiche di cuncepimentu portatili
Alcuni pruduttori di laptop, chì sò già à u stadiu di cuncepimentu di un certu mudellu ùn pensanu micca cun un sistema affidabile di dissipanu calore. In tali casi, i computer portatili anu, per esempiu, reticuli molto chjappati nantu à u caspu, chì cunduce logicu à u surriscaldamentu constante di tuttu u dispositivo. Eccu voi avè a cura di mette qualsiasi stand sottu u vostru laptop da u schernu (o di fronte), per saldà lu.
In alternativa, pudete aduprà tamponi di raffreddamentu speciali per i portatili. Permettenu di più intensamente à cunducà aria à traversu u computer. Ci hè mudelli chì travaglia da USB, è avendu a so propria batteria.
Perdita di proprietà di a pasta termica
U trasferimentu di calore tra a GPU è u cooler hè effettuatu per mezu di un intermediariu speciale - pasta termica (o interfaccia termica). Dopu un pocu di u tempu, a sostanza perde i so pruprietà, ciò chì porta à una raffreddanza insuficiente di l'adattatore di grafica. In stu casu, a grassa termica deve esse urgente sostituita.
Nota: L'analisi di l'adattatore video porta à una perdita di garanzia se quessa. Vi sò cusì cuntattate cù u centru di servizii ufficiali. Se u periodu di a garanzia hè finitu, leghje u ligame sottu per una guida per rimpiazzà l'interfaccia termica per una scheda grafica.
Per di più: Cambia a pasta termica nantu à a scheda video
Reason 5: Mode Save Power
In tutte e versioni di Windows, esiste un serviziu speciale chì disfatta i dispositivi chì ùn sò micca usati. U scopu di sta funzione hè di risparmi energia. Per difettu, u tempu di inattività in u sistema operativo ùn hè mai menu di 5 minuti, se hè un computer di u desktop o laptop. Ma vari manipuli erronii di l'utente o prugrammi di terze parti ponu cambià sta vota per menu.
Windows 8-10
- Usate a combinazione di tastiera "Win" + "X" per aprite a finestra di pruprietà.
- In u menù, cliccate u mouse in "Gestione di a putenza".
- Dopu, selezziunu o ligame "Cunfigurazione di a visualizzazione" (1), o "Preparà una Schema di Potenza" (2).
- In linea "Spegni u display" cambiate u tempu, s'ellu hè necessariu.
Windows 7
- Usendu a combinazione di tasti "Win" + "X" chjamà a finestra "Centro di mobilità di Windows".
- Selezziunà l'icona di e proprietà di energia.
- In a finestra chì si vede, andemu oltre ... "Cunfigurazione di a visualizzazione".
- Avemu stabilitu u monitor necessariu off impostazioni.
Windows XP
- Facemu clic in PKM nant'à u desktop.
- Sceglite "Pruprietà".
- A seguitu, vai à la tabulazione "Screensaver".
- Cliccate nantu à "Cunsumante".
- Avemu stabilitu i parametri necessarii per spegne u visu.
Reason 6: Video Card Driver
U funziunamentu sbagliu di i driver di carta di grafica ùn porta micca spessu à i prublemi sfarenti. Ma per cessu esclusu l'influenza di u cunflittu di i piloti (o a so assenza) nantu à u funziunamentu instabile di u visore ùn ne meriteghja micca.
- Caricamu u computer in "Modu sicuru".
- Spingi "Win" + "R".
- Dopu, inserisci "devmgmt.msc".
- Trova una mappa discreta (se dispunibule) in a sezione "Adattatori video". Ùn ci vole micca esse icone gialle cù un puntu esclamativo à fiancu à u nome di a periferica.
- Usendu PCM, cliccate nantu à u nome di l'adattatore, allora selezziunu "Pruprietà".
- In u campu "Status di a periferica" u travagliu normale deve esse indicatu.
- Dopu, andate in tab "Risorse" e assicuratevi chì ùn ci sò conflitti.
Per sapè di più: Cumu entrà "Modu sicuru" cù u BIOS, in Windows 10, Windows 8, Windows XP
Se u dispositivo hè vistatu cù prublemi (presenza di icone addizionali, conflitti di risorse, ecc.), Allora u driver di l'adattatore deve esse rimpicciutu. Per fà ciò, fate u seguitu:
- Andate à a stessa finestra di pruprietà di u dispositiu, chì era cunsideratu sopra, ma in la tabulazione "Driver".
- Pulsante "Elimina".
- Assicurà a vostra decisione.
- Rinvià u computer in mode normali.
Stu metudu hè efficace per prublemi cù i driver di video. Ma dis pourna, ùn hà micca sempre truvatu risultati. In casi difficiuli, l'usu sarà obligatu à ricercà è installà u driver in maniera. Cumu fà sta, leghje i ligami sottu.
Ulteriori dettagli:
Reinstallà i driver di schede video
Scopri chì i chjassioni anu esse installati in u vostru computer.
Ricerca di i piloti da ID hardware
U megliu software per installà i driver
Cause è soluzioni à l'impossibilità di stallà u driver in a scheda video
Cunsigliu: Prima di tutto, bisogna truvà e installà i driver per a scheda madre (sì ùn li anu micca installatu), allora tuttu u restu. Hè soprattuttu veru per i proprietarii di laptop.
Reason 7: RAM
Una di e cause più cumuni di auto-esclusione di u monitor hè una disfunzione di a RAM. Per scopre tali prublemi, ci sò strumenti speciali per verificare a RAM per l'errore. Ancu in caso di un difettu in un unicu modulu, questu hè basta per spegali periodicamente u monitoru quandu u PC hà fattu.
I moduli di RAM ùn sò micca adatti per a riparazione; cusì, quandu i prublemi sò rilevati in u so travagliu, avete da acquistà chè novu.
Metudu 1: MemTest86 +
MemTest86 + hè unu di i migliori strumenti per testà a RAM per l'errore. Per fà u travagliu, avete bisognu di creà un mezu di avvicinamentu cù stu prugramma è setà u BIOS da l'unità flash USB. Dopu chì a prova hè stata cumpleta, u prugramma vi mostrerà i risultati.
Leggi più: Cumu testà RAM cù MemTest86 +
Metudu 2: Sistema RAM Checker
Un altru modu per verificà a RAM ùn necessita di software addizionale. In u so OS hè un strumentu speciale.
Per fà u diagnosticu di RAM cù l'utili di u sistema operativu Windows stessa:
- Premete a combinazione di tasti "Win" + "R". Questu arriva à a finestra standard. Run.
- Tipu in stringa "mdsched".
- Dopu, selezziunate a opzione per fà u cuntrollu di RAM.
- Dopu u reiniziziu, a prucedura diagnostica accumincerà, è à a conclusione di i testi si vedenu risultati.
Leggi più: Prugrammi per verificà a RAM
Dunque, per determinà a causa di l'inoperabilità di u monitor, l'utente deverà eseguirà una serie di passi. Alcune di sti misure riguardanu a diagnosi semplice è efficace da u metodo di esclusione. Per esempiu, i prublemi hardware soprintenduti à u display è u cavu sò cusì facilmente identificati. I prugrammi di software patevanu un pocu di tempu, ma ùn si pò micca fà senza di esse per evità un malfunzionamentu di a RAM.