In u mio articulu di prima annantu à a distribuzione di Wi-Fi da un laptop, i cummandi cum'è dighjà si presenti nantu à u fattu chì sti metodi si rifiutavanu di travaglià in Windows 10 (tuttavia, certi di elli funziunavanu, è u casu hè prubabile in i piloti). Dopu, hè statu decisu di scrive stu manualu (aggiornatu in Aghostu 2016).
In st'articulu - una descrizione passo-passo di cume distribuerà Internet via Wi-Fi da un laptop (o un computer cun un adattatore Wi-Fi) in Windows 10, cumu ciò chì fà è ciò chì dettagli da prestà attenzione se u descrittu ùn funziona; a rete ospitata pò esse avviata, u dispositivu cunnessu ùn riceve micca un indirizzu IP o ùn funziona senza accessu à Internet, etc.
Attraversu a vostra attenzione à u fattu chì stu tippu di "router virtuale" da un laptop hè pussibule per una cunnessione cablata à Internet o per cunnessione cun modem USB (ancu durante u testu aghju avutu scupatu chì aviu trasmissu l'internet, chì hè ancu ricevutu via Wi- Fi, in a versione precedente di u sistema operativo, personalmente, ùn hà fattu per mè).
Punto mobile caldu in Windows 10
Nantu à l'aggiornamentu di l'anniversariu di Windows 10, apparse una funzione incorporata chì vi permette di distribuerà Internet via Wi-Fi da un computer o laptop, hè chjamatu un hot spot mobile è situatu in Impostazioni - Rete è Internet. Inoltre, a funzione hè dispunibule da inserite in forma di un bottinu quandu cliccate nantu à l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni.
Tuttu u vostru bisognu hè accende a funzione, selezziunate una cunnessione à a quale altri dispositivi saranu forniti cun Wi-Fi, stabilisci un nome di rete è una password, è po pudete cunnesse. Infatti, tutti i metudi descritti in seguitu ùn sò più necessarii, puru chì avete a versione più recente di Windows 10 è un tipu di cunnessione supportatu (per esempiu, a distribuzione PPPoE fiasca).
Tuttavia, se avete un interessu o una necessità, pudete cunniscà altri modi per distribuerà Internet via Wi-Fi, chì hè adatta non solu per 10, ma ancu per versioni precedenti di l'OS.
Verificate a possibilità di distribuzione
Prima di tutto, lanciate a promptu di cumunamentu cume un amministratore (cliccà à dirittu nantu à u pulsante di avvicinamentu in Windows 10 è dopu sceglite l'elemento pertinente) è inserite u comando netsh wlan mostra i piloti
A finestra di cume di lighjera deve spiegà infurmazioni nantu à u driver di l'adattatore Wi-Fi usato è e tecnulugia ch'ellu supporta. Sì u interessu di l'elemento "Supportu di Rete Hosted" (in a versione Inglese - Rete Hosted). Se dici "Sì", allora pudete andà.
Sì ùn ci hè micca supportu per una rete ospitata, allora primu avete bisognu di aggiornà u driver in l'adattatore Wi-Fi, preferibilmente da u situ ufficiale di u fabbricante di u portatili o l'adattatore stesso, e poi ripetite u verifiche.
In alcuni casi, puderà aiutà, à u sìbulu, rotà u conducente à a versione precedente. Per fà quessa, andate in Windows 10 Device Manager (pudete cliccà cù u cliccagliu nantu à u "Pulsu Start"), in a "Rete di adattatori di Rete", truvate u dispositivu chì avete bisognu, cliccate à dirittu nantu à elli - proprietà - scheda Driver - Ritornu.
Ancora una volta, ripetite a verifica di u supportu per a rete ospitata: cume se ùn hè micca supportata, tutte e altre azioni ùn portanu micca à alcun risultatu.
Distribuire a Wi-Fi in Windows 10 cù a linea di comando
Continuemu à agisce nantu à a riga di cume chì esiste cum'è amministratore. Hè necessariu entrà u comando:
netsh wlan set hostednetwork mode = allow ssid =remontka key =secretpassword
Induve remontka - u nome volu di a rete senza filu (seted propria, senza spazi), è secretpassword - Parola di Wi-Fi (seted propria, almenu 8 caratteri, ùn aduprate micca cirillicu).
Dopu à ciò digià u comando:
netsh wlan start hostednetwork
Cusì si deve vede un messagiu chì a rete ospitata esiste. Pudete già cunnessu da un altru dispositivo via Wi-Fi, ma ùn avè accesso à Internet.
Nota: Se vedi un missaghju chì hè impossibile avviare una rete ospitata, mentre in a tappa precedente era statu scrittu ch'ella hè supportata (o chì a perrucia necessaria ùn hè micca cunnessa), prova a disattivà l'adattatore Wi-Fi in u gestore di e dispositive è poi riavile (o elimina) hè quì, è dopu aghjurnà a configurazione di l'hardware). Pruvate dinò di attivà a visualizzazione di i dispositivi nascosti in u menu Dispositiu in u menu di Vede, allora trova l'adapteru virtuale di Microsoft Hosted Network in a sezione di Adattatori di Rete, cliccate puru nant'à u selezziunate l'opzione Enable.
Per accede à Internet apparse, cliccate à dirittu destro nantu à "Avvia" è selezziunate "Connessioni di Rete".
In a lista di cunnessioni, cliccate nant'à a cunnessione Internet (esattamente secondu a quella usata per accede à Internet) cù u taschju dirittu di u mouse - proprietà è aprite a scheda "Access". Abilità l'opzione "Permettite à l'utenti utilizatori di a rete d'usà a cunnessione Internet è chì applicanu i paràmetri (se vedi un elencu di cunnessioni di rete domestica in a stessa finestra, selezziunate a nova cunnessione senza filu chì vene dopu avè iniziuta a rete ospitata).
Se tuttu si andava cum'è deve, è ùn ci sò fatti errori di configurazione, quandu vi cunnessi da u telefonu, a tavoletta o un altru laptop à a rete chì avete creatu, avete accesso à Internet.
Per spegne a distribuzione Wi-Fi in più tardi, inserisci è seguitu cum'è amministratore in a riga di comando: netsh wlan stop hostednetwork e premete Invescia.
Problemi è soluzioni
Per molti utenti, malgradu u cumplimentu di tutti i punti sopra ripresentati, l'accessu à Internet via tale cunnessione Wi-Fi ùn funziona. Di seguito sò uni pochi modi per riparizà questo è capisce i motivi.
- Pruvate disattivà a distribuzione Wi-Fi (u cumandamentu chì ghjunghjite appena), allora disabilite a cunnessione Internet (quella cunpartita cù). Dopu, cambiati in ordine: prima, a distribuzione di Wi-Fi (via u cumannatu netsh wlan start hostednetwork, u restu di e squadre chì eranu prima ùn hè micca necessariu), allora a cunnessione Internet.
- Dopu avè lanciatu una distribuzione Wi-Fi, una nova connessione wireless hè creata in a vostra lista di cunnessioni di rete. Fate un clic nantu à u chè cù u bottinu dirittu di u mouse è cliccate "Dettagli" (Status - Details). Vedite se l'indirizzu IPv4 è a maschera di subnet sò listati quì. In caso dimentu, specificate manualmente in a pruprietà di cunnessione (pudete piglià da u screenshot). Similmente, s'ellu ci hè prublemi di cunnessione di altri dispositivi à a rete distribuita, pudete aduprà un IP staticu nant'à u spaziu di indirizzu, per esempiu, 192.168.173.5.
- Parechje firewall antivirus blocanu l'accessu à Internet per difettu. Per assicurà chì questu hè a causa di prublemi cù a distribuzione di Wi-Fi, pudete disattivà temporaneamente u firewall (firewall) cumunu è, se u prublemu hà scumittutu, cuminciate a cercà l'impostazione adatta.
- Alcuni utenti includenu cumunisce a cunnessione sbagliata. Deve esse attivatu per a cunnessione chì hè usata per accede à Internet. Per esempiu, se avete una cunnessione di rete di zona, è Beeline L2TP o Rostelecom PPPoE hè in tutt'à e per Internet, allora l'accessu ginirali hè furnitu per i dui ultimi.
- Verificate se u serviziu di Sparte di Connessione à Internet di Windows hè attivatu.
Pensu chì vi successu. Tuttu quellu di sopra era appena verificatu cunjunzione: un computer cun Windows 10 Pro è un adattatore Wi-Fi da Atheros, i dispositivi iOS 8.4 è Android 5.1.1 sò stati cunnessi.
Inoltre: a distribuzione Wi-Fi cun funzioni supplementari (per esempio, u lanceru automaticu à l'accidentu) in Windows 10 promette u prugramma Connectify Hotspot, in più, nant'à i commenti à u mo articulu di prima nantu à stu topic (vedi Cumu distribuisce Wi-Fi da un laptop ), certi anu un prugramma libaru MyPublicWiFi.