Metodi per stallà i driver per Lenovo G555

U prublemu di a perdita di dati hè assai rilevante in i utilizatori. I schedari ponu esse eliminati à u so scopu o cum'è a causa di attacchi di virus o di interruzioni di sistema.

Programu di recuperu à l'aiutu - pensatu per recuperà oggetti eliminati da diversi media (discu duru, unità di memoria, schede di memoria). Funziona cù tutti i sistemi di file. Facile à aduprà. Pudete familiarizzà cù u prugramma di rigalu.

Capacità di ricercà oggetti da tutti i media

U prugramma ti permette di truvà i file peri nantu à u vostru discu duru è qualunque altra media. Assai customizable. Per cumincià, devi selezzià a sezione desiderata è esegui a scansione. Quale, ancu un utilizatore nant'à u fatu praticatu, hà a propiziu di stallà.

U risultatu hè mostra per tutte e cartelle chì sò in a sezione, è i file eliminati sò marcati cù cruci.

Recuperazione di i schedari

U cuntenutu di e cartelle pò esse visualizatu in una finestra aghjunta è selezziunate l'oggetto desideratu. I lugizii selezionati saranu ripristinati cù a regolazione di difettu, se altri ùn sò micca stati messi.

Opzioni supplementari per a recuperazione

S'ellu hè necessariu, u prugramma pò configurà parametri addiziunali per a recuperazione. Per esempiu, pudete piazzare per ripristinà a struttura ADS, dopu à i file duvurati infurmazioni supplementari saranu ripristinati. O restauri a struttura di cartuline. Per ripristinà i file di testu è e foto in una quantità di stà di regolazione.

In a versione libera pudete ristabilisce 1 file per ghjornu. Per rimuovere a restrizzione, avete bisognu cumprà un pacchetto pagatu.

Partizioni

Ancu in u prugramma Handy Recovery, hè pussibule ripristinare partizioni, cioè dati di flussu NTFS associati à un file eliminatu.

Ripresa rapida

Cù sta funzione, pudete vede tutti l'oggetti eliminati è ripristinarli tutti e selettivamente.

Smetta di scansione

Quandu travaglia cun una grande quantità di dati, accade chì u schedariu desideratu hè statu truvatu, è a scansione continua. Per salvà u tempu, hè pussibule fermà u prucessu cù un bottinu particulare.

Funzione di ricerca

Se l'usu cunnosce u nome di u lima persa, pudete aduprà a funzione di ricerca, chì permette dinò di risparmà tempu.

Filtru

Usendu u filtru integratu, l'oggetti trovati sò ordinati per e parole chiave. Quì pudete puru visualizà solu i schedari cancellati o cartulari cun contenuti.

Anteprima

Questa funzione permette di vede u cuntenutu di i file eliminati. L'infurmazione hè visualizzata in fondo à a finestra.

Aiutu

U prugramma include una referenza utile. Quì pudete truvà risposte à tutte e vostre dumande è familiarizàte cù tutte e funzioni di Handy Recovery.

Capacità di vede e proprietà di l'ordinatore

Solu da u prugramma Handy Recovery, l'utenti puderanu familiarità cù e proprietà di a sezione. Pudete vede l'infurmazione nantu à a dimensione di u discu, cluster, settore, è u tippu di sistema di file.

Strumenti

Da i schedari scelti in u prugramma, pudete creà una immagine è ottene l'infurmazioni per settore.

Dopu avè fattu una rassegna di u prugramma, ponu sottumà più vantaggi di svantaghji. U Recuperu Pruteziu hè assai faciule da aduprà è tutti ponu travaglià cun essa.

Vantaghji di u prugramma

  • Lingua russa;
  • Interfaccia comoda;
  • A presenza di un periodu di prova;
  • Mancu di publicità.
  • Inconvenienti

  • Restrizioni à u numeru di file da ripristinà in a versione free.
  • Scaricate Handy Recovery gratuitamente

    Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

    Ripristinà u cronistori di u navigatore per mezu di Recovery Handy PC Inspector File Recovery Recuperazione File SoftPerfect Windows Handy Backup

    Share l'articolo in reti sociali:
    Handy Recovery - un prugramma per recuperà i file da un discu duru chì sò stati danneggiati, cancellati accidentalmente o perdutu da un fallimentu.
    Sistema: Windows 7, XP, Vista
    Categoria: Prudutti di programma
    Sviluppatore: SoftLogica
    Costu: 15 $
    Dimensione: 2 MB
    Lingua: russo
    Versione: 5.5