Una di e funzioni di intrattenimentu più popolari fornite da i dispositivi mobili d'Apple à i so proprietarii è a dimostrazione di vari cuntenuti video. Questu articulu vederà l'uttrui è i metudii chì ti permettenu di accede micca solu à u flussu di media da Internet, ma ancu per salvà i file video à u vostru iPhone o iPad per una visione fora di linea.
Naturalmente, i servizii in linea avanzati moderni furnizanu l'occasione di riceve cuntenuti di qualità, cum'è film, film, spettaculi TV, video clip, etc. in qualunque tempu, ma chì ùn ci hè micca a pussibilità di un utilizatore di iPhone / iPad avendu un so permanente in Rete? Per risolve u prublema, pudete applicà parechji accostu.
Scaricate video da Internet in iPhone è iPad
In precedenza, i materiali dispunibili in u nostru situ anu cunsideratu ripetutamente e varie funzioni di u servitore media di iTunes, cum'è a capacità di trasmissione di video à dispositivi chì funzionanu iOS.
Per di più: cumu si trasferisce un video da un computer à un dispositivo Apple cù iTunes
In l'artìculu in u ligame di sopra, pudete truvà un semplice, pratticu, è qualchì tempu u solu modu pussibule per trasmette i file video memorizzati nant'à un discu PC à i dispositivi Apple via iTyuns, è dinò metodi per fà e procedure affiliate à stu prucessu. In quantu à l'utelli prughjetti sottu, u so principale vantaghju hè a possibilità di aduprà senza un computer. Cioè, se seguite e raccomandazioni di u materiale chì stai leggendu, per creà un tipu di cuntenutu video per visione senza accede à un canale Internet ad alta velocità, avete bisognu solu u dispositariu Apple a so stessa è cunnessione à u Wi-Fi veloce per a durata di u prucessu di u scaricamentu di i schedari.
Attenti à sceglie a fonte di u video da u quale scarichi! Ricurdate, scaricà u cuntenutu piratu (illegale) di a vostra pericula in a maiò parte di i paesi hè una violazione di una serie di leggi! L'amministrazione di u situ è l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per e vostre azzioni intenzionali o inconsce chì violanu u dirittu di d'autore è diritti cumpressi di terzi! U materiale chì studiate hè dimustrativo, ma micca racecussariu!
Applicazioni iOS da AppStore è servizii di terzi
A prima soluzione à u travagliu di scaricà video da Internet à un dispositiu Apple chì a maiò parte di i utilizatori di iPhone / iPad prova à aduprà hè l'usu di prugrammi spiciali di downloader presenti in l'App Store. Va rimarcatu chì solu poche applicazioni truvate in u catalogu di u negoziu di Apple da e query di ricerca cum'è "scarica video" eseghjenu in modo efficace e funzioni dichjarate da l'urdinatori.
Più spessu, sti strumenti sò pensati à travaglià cù una lista specifica di servizii web in streaming o reti sociali. Alcuni strumenti sò già stati cunsiderati in i materiali di u nostru situ web è i link sottu ponu familiarità cù i principii di funziunamentu di e soluzioni individuali, aduprate efficacemente per scaricà video da VKontakte è Instagram.
Ulteriori dettagli:
Applicazioni per scaricà video da VKontakte in iPhone
U prugramma per scaricà video da Instagram in iPhone
Cumu scaricà i video di YouTube in i dispositivi iOS
L'applicazioni sopra esposte sò abbastanza facili da usà, ma a maggior parte di esse sò carattarizate da una massa di difetti - un brevi periodu di presenza in l'AppStore (i moderatori di Apple eliminanu fondi cù funzioni "indesiderate" da u Store), una abundanza di publicità dimostrata à l'usu, è forse chì u principale relazione di risorse da chì hè possibile scaricà cuntenutu video.
Dopu, noi cunsideremu un più cumpletu, anzianu à utilizà i downloader di film per iOS, un metudu chì implichi l'usu di parechji strumenti, ma hè efficace in a maiò parte di i casi.
Richiesta
Prima di cuminciare à carregà i video in iPhone / iPad cù e istruzioni sottu, avete bisognu di acquistà parechji strumenti software è scopre l'indirizzi di i servizii Internet chì aiutanu à risolve u compitu.
- L'applicazione iOS Documenti, sviluppata da Readdle. Questu hè un gestore di file cù cui pudete fà azzioni di base chì implichi u carregamentu di file in a memoria di u dispositivo. Installate l'applicazione da l'App Store:
Scaricate i Documenti per l'iPhone / iPad da Apple App Store
- Un serviziu in ligna chì fornisce a capacità di avè link à un file video chì hè a basa di u streaming. Ci hè parechje risorse in Internet, eccu alcuni esempi chì funziunavanu à l'ora di sta scrittura:
- savefrom.net
- getvideo.at
- videograbber.net
- 9xbuddy.app
- savevideo.me
- savedeo.online
- yoodownload.com
U principiu di funziunamentu di questi siti hè u listessu, pudete sceglie qualsiasi. Hè ancu megliu aduprà parechje opzioni alternativamente, se un servìtu si rivela inefficace contra un archiviazione specifica di cuntenutu video.
In l'esempiu sottu aduprà SaveFrom.net, cum'è unu di i servizii più popolari per risolve u prublema. A propositu di e capacità di a risorsa è di i principii di u so travagliu, pudete amparà da i materiali presenti in u nostru situ web, dighjà nantu à cume si usa SaveFrom.net in l'ambiente Windows è cù vari navigatori.
Vede ancu: Cumu scaricà video da Internet à un computer cù SaveFrom.net
- Lettore di video per iOS da un sviluppatore terzu. Chì u scopu principale è ultimu di scaricà video à l'iPhone / iPad ùn hè micca u prucessu di ottenimentu una copia di u schedariu, ma chì ghjucà più tardi, avete bisognu di curà u lettore in anticipu. Integratu in u lettore IOS hà una funzionalità piuttostu limitata in termini di formati video supportati, oltre à travaglià cù i schedari scaricati nant'à u dispositiu da i metudi Apple senza documenti, cusì elege e autri e installateli da l'App Store.
Leggi ancu: I migliori lettori di iPhone
L'esempii qui seguenti mostrananu cumu travagliu cù u lettore VLC per Mobile. In cunvenzione à parechji utilizatori, hè questu applicazione chì risponde à i bisogni di u travagliu cù video nantu à i dispositivi Apple in a maggior parte di i casi.
Scaricate VLC per Mobile per iPhone / iPad da Apple AppStore
- Optional. Oltre à aduprà u lettore da sviluppatori di terze parti, per esse capace di ghjucà video scaricati da Internet, nantu à i dispositivi Apple, pudete ricorrerà à aduprà l'applicazioni convertitore per iOS.
Leggi più: Video Converters per iPhone è iPad
Upload upload to iPhone / iPad using manager file
Dopu avè stallati l'utensii sopra cunsigliatu è almenu superficialmente dominatu, pudete procedere à scaricà video da a rete.
- Copia u ligame versu u video da un navigatore di Internet comunemente utuu per iOS. Per fà quessa, avviate a riproduzione di video, senza espansioni a zona di u lettore à u pienu a schermu cumpleta, premete ind'à l'indirizzu di a risorsa in a linea di navigatore per chjamà u menu di opzioni è selezziutu "Copia".
In più di u navigatore web, a capacità di avè un link à u cuntenutu video da scaricà hè fornita da i clienti di l'applicazione di i servizii per iOS. In a maiò parte di elli bisogna à truvà un filmu è tuccà. Shareè dopu sceglite "Copia u link" in u menù.
- Lanciate Documenti da Readdle.
- Tocca l'icona di a compassione in u angulu inghjustu u menu di u schermu per aprite l'accessu à u navigatore web integratu. In a linea di navigatore, inserite l'indirizzu di u serviziu chì permette di scaricà video online, è navighje à stu situ.
- Incolla u link à u video in a scatula. "Specifica l'indirizzu" nant'à u situ di serviziu à i download (stampa di lungo in u campu - articulu "Incolla" in u menù chì si apre). Dopu, aspettate un pocu per u sistema per prucessu l'indirizzu.
- Selezziunate a qualità di u video scaricatu da u listinu gocce, è cliccate nant'à "Download". A u prossimu schermu "Salvà u File" Pudete rinominà u video scaricatu, dopu chì avete bisognu di toccà "Fatti".
- Aspettate chì u download sia finitu. Se u schedariu risultatu hè carattarizatu da un grande volumu o parechji, pudete cuntrullà u prucessu di ottenimentu u video ponendu toccà u pulsante "Downloads" in u menu di navigatore Documenti in lu fondu di u schermu.
- Una volta finitu à scaricà, i video ponu truvà in u cartulare "Downloads"aprendo una sezione "Documenti" in u manager di i documenti di Documenti.
Cunsigliu Nantu à a maggior parte di i casi, si cunsulta a copia scaricata in u lettore. Per fà quessa, tocca i trè punti cù i quali i previzi di i video in u Gestore di file Documenti sò forniti. Dopu, in u menù chì si apre, selezziunu Shareè dopu "Copia in" PLAYER_NAME ".
Cusì, avemu una situazione in a quale, ancu in assenza di una cunnessione internet, pudete avizià u lettore in qualunque tempu.
è andate immediatamente à vede i video scaricati cum'è descrittu sopra.
Cliente Torrent
Scaricà diversi file, cum'è video, cù e capacità di u protocollo BitTorrent, hè oramai assai popolari in i utilizatori di i dispositivi chì operanu sott'à vari sistemi operativi moderni. Quale dinò per IOS, quì l'usu di sta tecnulugia hè limitatu da a politica di Apple, perchè ùn ci hè micca una manera ufficiali di caricare un file in l'iPhone / iPad attraversu un torrent.
Tuttavia, l'utili creati da sviluppatori di terze parti permettenu di implementà stu metudu di scaricà i video. Una di i più efficaci strumenti per travaglià cù i torrenti in i dispositivi Apple hè chjamata iTransmisione.
Oltre à u client torrent per IOS, hè raccomandatu, cum'è per l'altre mette di scaricà i file video, di installà un lettore video di terze parti in l'iPhone / iPad.
U fucinamentu è utteghje applicazioni iOS download ghjustu da fora di l'App Store, cioè, micca testati à Apple, portanu periculu potenziale! L'installazione è l'usu di u strumentu software descrittu sottu, pè seguità l'infurmazioni per u so uttenu, hè pè u vostru periculu!
- Installate iTransmission:
- Aprite un browser per iOS è andate
emu4ios.net
. - Nant'à a pagina aperta in a lista di prugrammi dispunibuli per l'installazione, tocca l'elemento "iTransmission". Pulsante tocca "GET"è dopu "Install" in a finestra chì compare, aspettate a stallazione di u client torrent.
- Andate in u vostru desktop iPhone / iPad è pruvate à lanciare iTransmission toccà l'icona di l'applicazione. Cusì si scattru una notificazione "Developer Corporativa Inaffidabile" - cliccate "Annulla".
- Aprite "Impostazioni" iOS. Dopu, seguite a strada "Highlights" - "Profili è gestione di dispositivi".
- Cliccate nantu à u nome di u sviluppatore corporativo "Daemon Sunshine Technology Co." (cù u tempu, u nomu pò esse cambiatu, è u nome di l'elemento serà diversu). Tapnite "Trust Daemon Sunshine Technology Co."è dopu u pulsante di u listessu nomu ind'è a richiesta affissata.
- Dopu avè effettuatu e manipule sopra, in "Impostazioni", per lanciare iTransmission in iPhone / iPad ùn ci sarà più ostaculi.
- Aprite un browser per iOS è andate
- Scaricate video da torrent trackers:
- Apertu un navigatore web per iOS, eccettu Safari (in l'esempiu, Google Chrome). Andate à u situ tracker è, dopu avè trovu a distribuzione chì cuntene a video di destinazione, cliccate nantu à u ligame chì porta à u download di u file torrent.
- Quandu u schedariu torrent hè copiatu in a muvimentu, aprite l'ellu - una area cù una lista di azzioni possibili apparirà - selezziunate "Copia in" iTransmission ".
- In più di scaricà cù i file torrent, IT Transmission supporta u travagliu cù i ligami magneti. S'ellu hè dispunibule nant'à a pagina di download di video da u tracker cum'è una icona "Magnet"basta toccallu. A chjave apertura apertura "iTransmission""risponde affirmativamente.
- In cunsultazione di i punti sopra cusu, indifferentemente da u principiatore di u lancia di a sessione torrent (file o magnete), l'applicazione iTransmission si aprirà è u file di destinazione serà aghjuntu à u listinu di download. "Trasferimenti" client di torrent. Rimane di aspettà chì u download sia finitu, chì hè signalatu da u cumplettu e cambia u so culore da a blu à a barra di progressu verde in u tab "Trasferimenti" in Trasmissione IT.
- Ora pudete aghjunghje scaricatu à u lettore. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a distribuzione di torrent scaricatu chì aprirà u schermu di l'infurmazioni nantu à sti - "Dettagli". In a sezione "PIU" ampliate a tab "Files".
Poi tocca u nome di u file video è poi selezziunu "Copia in" PLAYER_NAME ".
I servizii Apple
Da vede à sì, malgradu a piacè di iOS, Apple ùn proibisce in maniera explicita di scaricà schedari, inclusi video, da Internet à a memoria di i so dispositivi, ma lascia l'utente cù una piccula selezzione di modi documentati per effettuà sta azzione. Questu hè un ligame strettu di iPads è iPhones à i servizii di l'azienda, in particulare, l'iTunes Store è l'Apple Music. À sente i sviluppatori, i pruprietari di i telefoni intelligenti d'Apple è di e tablet devanu riceve a maghjine di u cuntenutu per mezu di sti servizi, paghendu per i so servizi.
Benintesa, l'approcciu sopra sparguatu limita in qualchì parte a capacità di l'utenti, ma quest'ultimi anu qualchi vantaggi. U travagliu di i servizii offerti da Apple hè urganizatu à u livellu più altu, ùn ci hè cuntenutu illecitu quì, chì significa chì pudete avè fiducia in a qualità di i video è i filmi, è ùn preoccupatevi micca di l'infraintezzione involuntaria di i diritti d'autore di i creatori di u video. In generale, aduprà iTunes Store è Apple Music per scaricà i schedari hè caratterizatu cum'è u mezu più faciule è più affidabile per rifornisce a vostra propria collezione di film, video musicali è altri video memorizzati in a memoria di u vostru iPhone / iPad.
Per uttene efficacemente u metudu descrittu in seguitu per scaricà i video in un dispositivu da Apple, questu rughjettu deve esse legatu à un AppleID correttamente configuratu. Fighjate u materiale à u ligame sottu è assicuratevi chì e procedure discugliate in quì sò complete. Una attenzione particulare deve esse prestata à l'aggiunta di informazioni di fatturazione s'è ùn stà micca limitatu à scaricà podcasti video gratuiti da i cataloghi di servizii.
Vede ancu: Cumu configurà un ID di Apple
iTunes Store
Cominciamo cù una descrizione di l'azzioni chì devenu esse eseguite per scaricà più spessive i film o vignette, ma dinò clip è podcast da l'iTunes Store alla memoria di un dispositiu Apple. Sta magazina offre una grande selezione di u cuntenutu di sopra è capace di soddisfà quasi ogni necessità, indipende e preferenze di l'utente. Infatti, per scaricà un video da iTyuns Store in u dispositivu, ghjustu bisognu à cumprà u prugettu chì ti piace, in l'esempiu di seguito - una raccolta di film animati.
- Apri iTunes Store. Truvà un filmu o un cuntenutu video chì si suppone esse scaricatu in u vostru iPhone / iPad, cù a ricerca per nome o truvà e categorie di contenuti offerti da u serviziu.
- Andate à a pagina d'acquistu di u produttu toccà u so nome in u catalogu. Dopu avè riesaminatu l'infurmazioni nantu à u video è assicurendu chì u sceltu sia esattamente ciò chì avete bisognu, cliccate "XXXр. BUY" (XXX - u costu di u filmu, chì sarà debitu dopu à l'acquista da un account AppleID-legatu). Assicuratevi di pronta pruietà à cumprà è à debitu pagamenti da u vostru contu premendu u pulsante in u blocu di infurmazione chì si presenta da u fondu di u schermu "Buy". Dopu, inserisci a password per u vostru AppleID è tocca "Login".
- Dopu a verità di e vostre informazioni di fatturazione, ricevi un offerta per scaricà immediatamente a vostra memoria di iPhone / iPad - tocca Scaricate in a scatula di dumanda, se vulete fà u immediatamente.
Se a scarica hè pianificata dopu, cliccate "Ùn avà micca"- In sta versione, un bottinu apparirà sottu u titulu di u filmu in l'iTunes Store. "Download" in forma di un nube cù una freccia - l'elemento pò esse adupratu in ogni momentu.
- A separazione, ci vole à dì circa a locazione. Utilizendu sta funzione, scarichi ancu una copia di u filmu à u vostru dispositivo, ma sarà memorizatu in memoria solu per un periodu di 30 ghjorni, è questu hè basatu chì a riproduzione di u video "lease" ùn hè micca iniziata. Ci duverà 48 ore da u mumentu chì cuminciate a vede per eliminà automaticamente un file affittatu da l'iPhone / iPad.
- Una volta finitu u prucessu download, u filmu si trova nant'à a lista di cuntenuti acquistati da u iTunes Store.
Per andà à a lista di i videos caricati, tocca u pulsante. "Più" In u angulu inghjettu a destra di u schermu, allora toccu l'elemento "Shopping" è andate à "Movies".
L'accessu rapidu à a visione di u cuntenutu ottenutu in a manera descritta sopra pò esse ancu ottenuta aprendu l'applicazione preinstallata in iOS "Video".
Apple Music
L'amore di musica chì cerca un modu per scaricà video clip in a memoria di l'iPhone / iPad preferirà prubabilmente u serviziu Apple Music per questu scopu, malgradu u fattu chì l'iTunes Store hà stu tipu di cuntenuti in u listinu urdinatu. Cume à l'acquistu di clip di Apple Music, pudete risparmi soldi - u prezzu chì devi pagà ogni mese per un abbonamentu à un serviziu musicale ùn supera micca u costu di una decina di clip in IT Tunes Store.
- Fighjate l'applicazione "Musica"preinstalatu in iOS. Se avete un abbonamentu in Apple Music, vi sarà permessu accede à un vastu catalogu di cuntenutu musicale, cumprendu i video clip. Truvate a clip ch'è sì interessate aduprà a ricerca o tab "Revisione".
- Inizià a riproduzione è amplià u lettore integratu di l'applicazione tirendu a zona cù i controlli in su. Dopu, tocca nantu à i 3 punti in fondo à a schermata a destra. In u menu chì si apre, cliccate "Add to Media Library".
- Tocca l'icona "Download"affissu in u lettore dopu aghjunghendu a clip à a Mediateca. Dopu a barra di prugramma di scarica hè piena, l'icona "Download" di u lettore sparirà, è una copia di u clip hè messu in a memoria di u iPhone / iPad.
- Все загруженные вышеописанным способом видеоклипы доступны для просмотра офлайн из приложения "Музыка". Контент обнаруживается в разделе "Медиатека" после открытия пункта «Загруженная музыка» и перехода в «Видеоклипы».
Comu pudete vede, u carrughju di semplici e faciule in a memoria di l'iPhone / iPad hè pussibule solu cù l'applicazioni marcate di Apple è cumpressione di cuntenuti in i servizii offerti è prumove da u giganu di Cupertin à mezu à l'utenti di i so dispositivi. In listessu tempu, avendu amparatu approcci micca standard è software da sviluppatori di terze parti, pudete avè a capacità di scaricà guasi ogni video da a Rete Globale in a memoria di u vostru smartphone o tablet.