Cume cancellà una pagina in Word 2013?

Buona sera

Oghjamenti mi piaci à scrive una piccula nota nantu à a cancellazione di pagine in Word 2013. Sembra - una operazione semplice, mette u cursore in un postu currettu - è cancellatu cù u pulsante Delete o Backspace. Ma ùn hè micca sempre si hè eliminatu cù l'aiutu di elli, solu in a pagina ci ponu caratteri non stampati chì ùn cadenu micca in l'ambiu di a vostra selezzione è ùn sò micca cancellati di conseguenza. Consideremu duie casi.

Cume cancellà una pagina in Word 2013?

1) a prima cosa da fà hè a pressione di un pulsante speciale per visualizà caratteri non stampabili. Si trova in a sezione "HOME" in u primu menu di Word.

2) Dopu u pressu di essa, u documentu vi mustrarà caratteri chì di solitu ùn sò micca visibili: interruzioni di pagina, spazi, paragrafi, ecc À propiu sì, a pagina ùn hè micca cancellata in u 99% di i casi - à causa di u fattu chì ci sò distanze, li si eliminanu cù i tasti Del o Ritardu. Di regula, tutti l'altru testu è imagini sò rimossi da a pagina rapidamente è facilmente. Dopu avè rimuovitu l'ultimu carattere da a pagina, Word si quì automaticamente.

Hè tuttu. Avè un bonu travagliu!