ZTE hè cunnisciutu da l'utenti cum'è fabbricante di telefoni intelligenti, ma cum'è d'ogni altra custrazioni cinese, produce dinò equipagiu di rete, di cui u Muvimentu ZXHN H208N appartene. A causa di a funzionalità obsoleta di u modem piuttostu povera è impone di più configurazione chè l'ultime dispositivi. Vulemu dedicà questu articulu à i dettagli di a procedura di configurazione di u router in questione.
Averisce a configurazione di u router
A prima tappa di stu prucessu hè preparatoria. Seguite i passi chì seguitu.
- Pone u router in un locu adeguatu. Duvete esse guidati da i criteri seguenti:
- Copertura stimata. U dispositiu deve preferibilmente esse piazzatu in u centru approssimativu di u spaziu in cui vulete usà una rete wireless;
- Accessu rapidu per cunnessu u cavu di u fornitore è cunnessu à u computer;
- Ùn ci hè micca fonti di interferenze in forma di barrieri metallici, dispositivi Bluetooth o periferia radio senza filu.
- Connettu u router al cavu WAN da u fornitore di Internet, è allora cunnessu u dispositivo à u computer. I porti necessarii sò situati à u duminiu di u casu di l'apparecchiatura è sò marcati per facilità di l'utenti.
Dopu à quellu, u router deve esse cacciu à l'alimentu è accuminciatu. - Preparà u computer, per chì vo vulete piantà a ricevuta automatica di indirizzi TCP / IPv4.
Per di più: Configurazione di una rete locale in Windows 7
In stu stadiu, a pre-furmazione hè finita - procedi à u regolazione.
Configurazione ZTE ZXHN H208N
Per accede à l'utilità di a configurazione di a periferica, lanciate un navigatore Internet, andate à192.168.1.1
è inserite a parolaadmin
in dui colonne di dati di autenticazione. U modem in questione hè piuttostu vecchja è ùn hè più produttu sottu à sta marca, cumunendu, u mudellu hè licentatu in Bielorussia sottu à a marca Promsvyazdunque, sia l'interfaccia web è u metudu di configurazione sò identichi à u dispositivu specificatu. Ùn esiste micca una modalità di configurazione automatica nantu à u modem in questione, è cusì solu l'opzione di configurazione manuali hè dispunibule per a cunnessione Internet è per a rete wireless. Considerà entrambe e possibilità in più dettu.
Configurazione di l'Internet
Stu dispositiu sustene direttamente a cunnessione PPPoE, per chì avete bisognu di fà u seguitu:
- Ampliate a sezione "Rete"punto "Connessione WAN".
- Crea una nova cunnessione: assicuratevi chì a lista sia "Nome di a cunnessione" selezionatu "Crea una cunnessione WAN", allora inserisci u nome volu in a linea "Nome di cunnessione novu".
Menu "VPI / VCI" avia da esse setatu à "Crea", è i valori necessarii (forniti da u fornitore) sò scritti in a colonna di u listessu nome sottu à a lista. - U tippu di operazione di modem hà cum'è "Via" - selezziunate sta opzione in a lista.
- Dopu in u blocu di e impostazioni di PPP, inserite i dati di autorizazione ricevuti da u fornitore di servizii Internet - inserisci tali menù in e scatule "Login" è "Password".
- In e proprietà IPv4, selezziunate a casella accanto à "Abilita NAT" e premete "Modify" applicà cambiamenti.
A configurazione di l'internet di base hè ora cumpleta, è pudete procedere à a configurazione di rete senza filu.
Configurazione di WI-Fi
A rete senza filu in u router in questione hè configurata cù l'algiu algoritmu:
- In u menu principale di l'interfaccia web, aprite a sezione "Rete" è andate à l'elemento "WLAN".
- Prima selezziunate un sub item "Impostazioni SSID". Qui ci vole à marcà l'elemento "Abilita SSID" è stabilisce u nome di a rete in u campu "Nome SSID". Assicuratevi dinò chì l'opzione "Nascite SSID" inattivu, altrimenti i dispositivi di terze parti ùn puderanu micca dittallà a Wi-Fi creata.
- Dopu, andate à u paragrafo "Sicurezza". Eccu bisognu à sceglie u tipu di prutezzione è stabilisce una password. Opzioni di prutezzione si trovanu in u menù di sìgliu. "Tipu di autenticazione" - Cunsiglii di restà nantu à "WPA2-PSK".
A password per a cunnessione à u Wi-Fi hè stabilita in u campu "WPA Passphrase". U numaru minimu di caratteri hè 8, ma si propone di aduprà almenu 12 caratteri dissimili da l'alfabetu latinu. Se pensate à una combinazione adatta per voi hè difficiule, pudete aduprà un generatore di password per u nostru situ web. Lasciate criptà cum'è "AES"dopu cliccate "Submit" per finisce di persunalizà.
A configurazione di Wi-Fi hè cumpleta è pudete cunnesse à una rete wireless.
Configurazione IPTV
Questi routers sò spessu usati per cunnesse i set-top box di Internet TV è TV câmpiu. Per i dui tippi, avete bisognu di creà una cunnessione separata - seguitu a procedura:
- Aprite sezioni sequenziali "Rete" - "WAN" - "Connessione WAN". Sceglite una opzione "Crea una cunnessione WAN".
- Dopu avete bisognu di sceglie unu di i mudelli - abilite "PVC1". E funzioni di u router richiedono l'intrusione di dati VPI / VCI, è a scelta di u modu di funziunamentu. Di norma, per IPTV, i valori VPI / VCI sò 1/34, è in ogni casu, u modu di operazione deve esse piazzatu à "Bridge Connection". Quandu hè finitu cu stu, presse "Crea".
- Dopu, avete bisognu di trasmette u portu per cunnessu u cavu o u set-top box. Vai à tab "Port Mapping" sezione "Connessione WAN". Per difettu, a cunnessione principale hè aperta sottu u nome "PVC0" - Fighjate un sguardo vicinu à i porti marcati sottu. Più probabilmente unu o dui connettori sò inattivi - li trasmette per IPTV.
Selezziunate a cunnessione creata in precedenza in a lista di discesa. PVC1. Marku unu di i porti liberi sottu e cliccate "Submit" applicà i parametri.
Dopu sta manipolazione, u set-top box di Internet TV o cavu deve esse cunnessu à u portu selettitu - altrimenti IPTV ùn funziona micca.
Conclusione
Comu pudete vede, configurà u modem ZTE ZXHN H208N hè abbastanza sèmplice. Malgradu a mancanza di assai funzionalità addizionali, sta soluzione rimane affidabile è accessibile per tutte e categorie di utenti.