Crea un CV per Avito


Per un bellu pezzu, assistente di voce Siri nantu à i dispositivi Apple era cunsideratu unicu è inimitabile. Tuttavia, altre cumpagnie ùn sò micca arristatu ind'i tempi di u gigante di Cupertino, perciò hè apparutu prestu Google Now (adesso Google Assistant), S-Voice (chì hè statu rimpiazzatu da Bixby) è tante altre soluzioni. Cù questi, avemu oghje è guardà un più vicinu.

Assistant Dusya

Unu di i primi assistenti di voce chì capisce u russo. Hè circatu per un bellu periodu, è durante quellu tempu hà trasformatu in un vera combinazione cù parechje opzioni è funzioni.

A caratteristica principale di sta applicazione hè di creà e vostre funzioni aduprendu un semplici lingua di scripting. In più, all'interno di u prugramma ci hè un cartulare in cui l'altri utilizatori publicanu i so script: da ghjochi à cità è finendu cù una chiamata in taxi. E funzionalità incorporate sò ancu assai larghe - appunti di voce, pavimentendu una strada, dialettu un libru di contatti, scrivendu SMS è più. A vera comunicazione, cum'è Siri, l'Assistente Dusya ùn furnisce micca. L'applicazione hè cumpressa, ma un periodu di prova di 7 ghjorni hè dispunibule.

Scaricare Assistant Dusya

Google

"Okay, Google" - Sicuramente sta frase hè prufessu à parechji utilizatori di Android. Hè questu squadra chì chjama l'assistente vucali più simplici di a "corporazione di u bè", preinstallatu nantu à a maggior parte di i telefoni cun questu sistema operativo.

Infatti, questu hè una versione ligera di l'applicazione Google Assistant, esclusiva per i dispositivi cù a versione Android 6.0 è altru. Tuttavia, e possibilità sò assai ampie: aghjettu à a ricerca tradiziunale nantu à Internet, Google hè capace di fà comandamenti semplici cume definisce una sveglia o ricordu, visualizeghje e previsioni meteorologiche, traccia di notizie, traduce parole straniere ecc Come per l'altri assistenti di voce per u "robot verde", a decisione da Google di comunicà ùn funziona micca: u prugramma percepisce cum'è cumandà per voce. L'inconvenienti includenu e restrizioni regionali è a presenza di publicità.

Google Download

Lyra Assistente Virtuale

A cuntrastu di u suddiu, questu assistente è di vene hè più assai vicinu à Siri. L'applicazione hà un dialettu quasi significatu cù l'utente, è capace ancu di dà battaglie.

E capacità di l'assistente virtuale di Layra sò assai simule à quelli di i concorrenti: note di voce, ricordi, ricerca in Internet, mostra di u tempu è più. Tuttavia, l'applicazione hà alcune di e so proprie e funzioni - per esempiu, u traduttore denota una frase chì si traduce in un'altra lingua. Ci hè ancu una stretta integrazione cù Facebook è Twitter, chì ti permette di mandà missaghji direttamente da a finestra di l'assistente di voce. L'applicazione hè libera, ùn ci hè publicità in essa. Minutu negru - ùn ci hè nisun supportu per a lingua russa in ogni forma.

Scaricate l'Assistente Virtuale di Lyra

Jarvis - U me Assistant Personale

Sotto u gran nome di u partner elettronicu di Iron Man da u fumetti è i film, ci hè un assistente vocale avanzatu cun un certu pezzi unici.

Prima vogliu prestu attenzione à l'opzione chjamata "Allarmi Speciali". Si tratta di un ricordu assuciatu à un avvenimentu in u telefonu: cunnessione à un puntu di Wi-Fi o un carregatore. A seconda caratteristica solu per Jarvis feature - supportu per i dispositivi in ​​Android Wear. U terzu hè un ricordu durante e chiamate: stabilisce e parole chì ùn vulete dimenticà di dì, è u cuntattu à chì sò destinati - a prossima volta chì chjamate sta persona, u prugramma ti avverrà. U restu di a funzionalità hè simile à i so concorrenti. Inconvenienti - a presenza di funzioni pagate è a mancanza di lingua russa.

Scaricà Jarvis - My Personal Assistant

Assistente di voce vocale

Solu assistente vocale abbastanza avanzatu è relativamente cumpletu. A so cumplessità hè a necessità di cambiamenti - ogni occasione di l'applicazione deve esse configurata impunendu parole chiave per avè una determinata funzione, è l'elementi necessarii (per esempiu, per fà chiamate chì avete bisognu per creà una lista bianca di contatti).

Dopu avè l'impostazioni è e manipule, u prugramma si trasforma in un ultimatum di u cuntrollu vocale: cù a so aiuta, diventa pussibule non solu di scopre a carica di a batteria o di ascultà SMS, ma di fà utilizà un smartphone senza prene a mani Tuttavia, i minuses di l'applicazione ponu ancu cullà nantu à i vantaggi - in primu, alcune di e funzioni ùn sò micca dispunibili in a versione free. Dopu, in sta versione ci hè una publicità. Terzu, ancu se a lingua russa hè supportata, l'interfaccia hè sempre in inglese.

Scaricate l'Assistente Voce Smart

Saiy - Assistente di cumandamentu vocale

Unu di i più novi assistenti di voce rilasciatu da a squadra di sviluppu di u RU per i reti neurali. Di conseguenza, l'applicazione hè basata nantu à u travagliu di sti reti stessi è prone à l'auto-apprendimentu - hè abbastanza à aduprà Sayya per un pocu di tempu per sintattà cun di voi.

E funzioni dispunibuli includenu, nantu à una parte, opzioni tipiche per l'applicazioni di sta classe: ricordi, ricercà in Internet, fà chiamate o mandà SMS à cumenti specifici. Nantu à ancu, pudete creà i vostri scenari d'usu propiu, cù cumanduli di so autodefiniti è parole di attivazione, tempu di travagliu, cambiamenti di funzioni on è off, è assai, tantu di più. Hè ciò chì significa una rete neurale! Ahimè, ma sicuru da l'applicazione hè abbastanza ghjovanu - ci sò bugi chì u sviluppatore dumandà à segnalà. In più, ci hè a publicità, ci hè cuntenutu pagatu. È sì, questu Assistente ùn sà micca sapè cume travaglià cù a lingua russa.

Scaricate Saiy - Assistente di cumandamentu vocale

Sintendu, ponemu in mente chì, malgradu a ricca scelta di omi contraenti di Siri, troppu pochi di essi sò capaci di travaglià cù a lingua russa.